vraagprijs 2005 CTR
vraagprijs 2005 CTR
Beste mensen,
wat is de vraagprijs (ongeveer) voor een 2005 CTR (facelift), met airco, audio, mistlampen, ca. 70000 km op de teller ? Verder netjes in de lak, geen schade en supersprint einddemper.
Alvast bedankt voor je reactie !
Groeten, Johan
wat is de vraagprijs (ongeveer) voor een 2005 CTR (facelift), met airco, audio, mistlampen, ca. 70000 km op de teller ? Verder netjes in de lak, geen schade en supersprint einddemper.
Alvast bedankt voor je reactie !
Groeten, Johan
Van een auto met een nieuwprijs rond de 30.000 mag je 3 jaar later zeker nog wel rond de 20.000 voor vragen. Km.stand is goed, airco is een pluspunt. En dan betreft het ook nog eens de face-lift!
Heb de bedragen op een paar site's vergeleken, maar daar houden ze niet echt rekening met de exclusiviteit van een R!
Heb de bedragen op een paar site's vergeleken, maar daar houden ze niet echt rekening met de exclusiviteit van een R!
Wat hij waard is? Voor jou waarschijnlijk meer dan een potentiele koper er voor zal geven.
Je zal er niet makkelijk vanaf komen, welke prijs je er ook op plakt. Niet alleen omdat het een zeer unieke (liefhebbers) auto is, danwel door de absurde benzine prijzen.
Even vergelijken op internet en je weet het.
Mijn 2004 facelift cosmic grey EP3 heb ik vorig jaar met 30000 km op de klok verkocht voor nét geen € 20000,- Compleet origineel, géén airco, érg nette staat.
Voor een auto uit 2005 met 70000 km op de klok, kun je best 20k vragen. Maar ben bang dat je dit er niet voor zal krijgen. Gezien het feit dat Type-R's meestal sporadisch gereden worden, en 70k in amper 3 jaar tijd is niet niks.
Een reële prijs zal rond de 17-18000 liggen.
Denk wel, je kunt nog altijd naar beneden met de prijs en nooit meer omhoog :!:
Je zal er niet makkelijk vanaf komen, welke prijs je er ook op plakt. Niet alleen omdat het een zeer unieke (liefhebbers) auto is, danwel door de absurde benzine prijzen.
Even vergelijken op internet en je weet het.
Mijn 2004 facelift cosmic grey EP3 heb ik vorig jaar met 30000 km op de klok verkocht voor nét geen € 20000,- Compleet origineel, géén airco, érg nette staat.
Voor een auto uit 2005 met 70000 km op de klok, kun je best 20k vragen. Maar ben bang dat je dit er niet voor zal krijgen. Gezien het feit dat Type-R's meestal sporadisch gereden worden, en 70k in amper 3 jaar tijd is niet niks.
Een reële prijs zal rond de 17-18000 liggen.
Denk wel, je kunt nog altijd naar beneden met de prijs en nooit meer omhoog :!:
ITR897 wrote:250.000km. Zou dat lukken met een ITR?
Dan heb ik er nog een 115.000km te gaan. Zo een 13 Ã 14 jaar te gaan dus. Niet slecht, ongeveer 21 jaar een ITR bezitten. :-?
Alhoewel ik er toch sterk aan twijfel of me dat gaat lukken.
Waarom niet ?
Denk wel dat ge uw ITR goed verzorgt en op tijd zijn onderhoud geeft
Dan zal hij zeker zo lang meegaan hoor...
Kijk maar naar de civic/crx Vtec...
+200.000 km zonder problemen
Leemanske wrote:ITR897 wrote:250.000km. Zou dat lukken met een ITR?
Dan heb ik er nog een 115.000km te gaan. Zo een 13 Ã 14 jaar te gaan dus. Niet slecht, ongeveer 21 jaar een ITR bezitten. :-?
Alhoewel ik er toch sterk aan twijfel of me dat gaat lukken.
Waarom niet ?
Denk wel dat ge uw ITR goed verzorgt en op tijd zijn onderhoud geeft
Dan zal hij zeker zo lang meegaan hoor...
Kijk maar naar de civic/crx Vtec...
+200.000 km zonder problemen
Ik geloof ook wel dat de ITR dat aan zou kunnen, maar of het mezelf gaat lukken om 21 jaar met dezelfde auto rond te rijden. Dat weet ik nog niet.
Heb de ITR nu 8 jaar. En ik moet zeggen dat ik nog nooit zo lang met één auto gereden heb.