Stukje uit de film Grand-Prix 1966
- Gaskleppie
Ik heb nog een stuk asfalt hier liggen waar de Sir Jacky Steward overheen reed in dit filmpje!
Uit de grond getrokken bij het Scheivlak toen Zandvoort weer groter gemaakt werd een jaar of 10 geleden. Het is dus een stuk asfalt wat onder de (toen) huidige laag kwam. Incl witte streep van de binnen bocht van het Scheivlak. Leuke herinnering.. Zo heb ik ook nog een stuk beton van de oude kombaan van Brooklands!
Ja, ik ben een race idioot.....
Deze film heb ik btw op DVD in de kast staan. Geniale film! Lekker onderuit, geluid op 10 en genieten!
Uit de grond getrokken bij het Scheivlak toen Zandvoort weer groter gemaakt werd een jaar of 10 geleden. Het is dus een stuk asfalt wat onder de (toen) huidige laag kwam. Incl witte streep van de binnen bocht van het Scheivlak. Leuke herinnering.. Zo heb ik ook nog een stuk beton van de oude kombaan van Brooklands!
Deze film heb ik btw op DVD in de kast staan. Geniale film! Lekker onderuit, geluid op 10 en genieten!
vtecmoon wrote:Katana wrote:MLM wrote:Ik gok Zandvoort~!
Waarom?
Zie comment van jou
KatanaRacing (14 uur geleden)
"Cool to see the old circuit of Zandvoort" :razz:

Cool voor in de kamer Frank, maar een stuk van Brooklands? Die baan licht er gewoon nog (+ gat) :lol:
Ik heb de film nog niet helemaal gezien, nergens te krijgen. Wel te gek hoe ze de 1e Honda generatie hebben mee genomen. Andere naam dat wel 8)
Katana wrote:vtecmoon wrote:Katana wrote:MLM wrote:Ik gok Zandvoort~!
Waarom?
Zie comment van jou
KatanaRacing (14 uur geleden)
"Cool to see the old circuit of Zandvoort" :razz:
ops: Stomme actie.
Cool voor in de kamer Frank, maar een stuk van Brooklands? Die baan licht er gewoon nog (+ gat) :lol:
Ik heb de film nog niet helemaal gezien, nergens te krijgen. Wel te gek hoe ze de 1e Honda generatie hebben mee genomen. Andere naam dat wel 8)
hahhaa this myth is busted..

Gaskleppie wrote:Ik heb nog een stuk asfalt hier liggen waar de Sir Jacky Steward overheen reed in dit filmpje!
Je maakt zeker een geintje he....stukje asfalt??!!