Ik heb er wel vaker gereden. De Vijverberg trofee een paar keer. Ik probeer elk jaar een circuit dagje mee te pikken maar dat lukt niet altijd. Verder ga ik meestal hard met alles wat er onder mn kont gestopt wordt. Kwestie van goed weten wat je onder je kont hebt en daar zo goed mogenlijk mee om gaan. Klinkt simpel! hahaha ]
Inderdaad netjes gereden klasse! Breng jij hem in assen weer uit ?
Gaskleppie wrote:De settings stonden helemaal op niks, ook geen driften... Het hele onderstel is vervangen voor verstelbaar spul en niks was nog afgesteld. Dat je het dan een drift setting noemt zou kunnen. Zijwaards wilde hij wel met die scheve achterwielen. lol!
o oke want ik zag dit staan op CCH
Martin OMI performance wrote:mooiste van heel de dag was nog Frank AKA gaskleppie van Ectune.
Ik kwam frank in de morgen tegen op zandvoort. Hij stond aan een r34 door mine's getuned. Heel raar want frank rijd dagelijks een ITR. Blijk dat de skyline van Double D was. Maar Frank mocht dat ding tijdens time-atack besturen. (wist hij zelf ook pas een maar net, hij was namelijk als toeschouwer komen kijken)
wagen stond op Driftsettings en dus compleet bagger voor Track maar goed. eerste proeven was hij al eerste geeindigd. Best knap voor iemand die pas een paar ronden met een skyline heeft gereden.
om een lang verhaal kort te maken. Frank heeft time atack in zijn klasse gewonnen met een 2.03 en dik 5 sec voor de nummer 2. Echt geweldig dik om te zien.
en de skyline. Wat een woest ding!!!!!!!!!!! Het geluid alleen al
[quote="Chimera"]@ SJ ]
Thnx y0. Die van jou is ook niet mis. Volgensmij gebruiken wij ook kwa materiaal dezelfde camera en statief alleen ben ik me camera voetje kwijt van me statief .