Time Attack Zandvoort [08-06-2008]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
roblom

Post by roblom »

Heb ik weer hoor, zit ik op het strand zandkastelen te bouwen met mijn collega's tijdens een bedrijfsfeestje rijd hij ff de snelste tijd in een Skyline. Volgende keer laat ik me niet meer overhalen :evil: ...

:thumbs: Frank :!:
slydawg

Post by slydawg »

Goed gereden Frank :toost:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

[quote="Gaskleppie"]Image

Die grijns zit er nog steeds....... ]

Dat zal wel met zo een vrouwvolk rond je.

Goed gereden Frank. :thumbs:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Image

Image
Nick

Post by Nick »

Image

Top prestatie!! :worshippy:
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Hé, mun oude civic VTI :wink:
Was voorheen zwart......

Image[/quote]
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

echt geweldig resultaat Frank
Knite Force

Post by Knite Force »

Petje af Frank

ehhhhhhhhhhhh op!
:)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Sommige voegen me hoe dat nou rijd, zo'n Skyline.......

ff knippen plakken:
Qua onderstel prefereer ik wel zeker mn eigen Integra! Die Skyline comminiceerd echt MINIMAAL ivm mn Integra. Die lult aan 1 stuk door over de toestand van je grip, wielstand, hoe ver kan je nog, remmen etc etc etc
Bij de Skyline voel je niks aankomen! Je merkt pas dat je te hard gaat als je een paar meter te kort komt in een bocht. Je merkt het pas dat je te hard remt als de boel blokkeerd en zelfs dan voel je niet eens in je pedaal dat de ABS aan het werk is! In mn Integra is dat wel anders. Die laat je voelen dat je bijna op de grens zit. In alles!
Dat vond ik eigenlijk nog het meest enge van het rijden met dat beest. Je hebt bakken grip, remt als een blok, waanzinnige power, maar laten voelen wat er aan de hand is doet hij niet. beetje jammer. Al zou hij net zo ouwehoeren als mn Integra zou je er veel makkelijker hard mee kunnen!

Wat dat betreft, Petje af voor de Honda engineers!
S.J.

Post by S.J. »

Kan dat ook komen omdat zijn settings eigenlijk voor het driften waren?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

De settings stonden helemaal op niks, ook geen driften...
Het hele onderstel is vervangen voor verstelbaar spul en niks was nog afgesteld. Dat je het dan een drift setting noemt zou kunnen. Zijwaards wilde hij wel met die scheve achterwielen. lol!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

http://nl.youtube.com/watch?v=PMla4JMoDB4

Filmpje van de winnaar van de Pro Street klasse. Ook een Skyline met nog een tikkie meer vermogen.
Hebben julie een beetje een idee met wat voor beest ik op weg was ;)
Katana

Post by Katana »

Volgens mij reed jij betere lijnen, maar hier zit een sequentiele versnellingsbak in :shock:
kimmm

Post by kimmm »

hierbij een aantal pics van mijn kant.
zitten dubbele bij i know :o ops:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Nou, ik wil niet opscheppen maar hij rijd idd heel anders dan ik zou doen...
Nou moet je ook wel anders rijden als je het van je vermogen moet hebben, (veel hoekiger) maar toch.
Ook moet ik zeggen dat dit soort auto's op het gas wel eens niet gelijk doen wat je wilt. Als de achterwielen verschillende grip hebben en al het vermogen daar naar toe gaat heeft die auto zo af en toe gewoon schijt aan hoe jij dan toevallig je stuur hebt staan. Rechts meer grip op de achterwielen betekend dan gewoon linksaf! Of je nou wil of niet. Dus om dan je lijnen nog een beetje te rijden valt niet altijd mee.

Kevin schakelt ook op hele andere plaatsen. Deze bak is wel weer heel anders dan die ik had maar echt logica ken ik er nog niet in vinden.
Maargoed, snel ging het zeker! hahaha!
Hij ging nog steeds dik 3 seconde sneller dan ik!

Moet je eens opletten hoe kort dat rechte stuk van Zandvoort maar duurt! Normaal ben je 10 seconde bezig om over het rechte stuk te rijden. Hij is in een paar tellen klaar!
D-Rex

Post by D-Rex »

Katana wrote:Volgens mij reed jij betere lijnen, maar hier zit een sequentiele versnellingsbak in :shock:

En een pk of 900.... Ding maakt serieus meters :shock:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Nee, hij reed ook maar op een pk of 600. Die 900 is het maximale wat hij zou kunnen draaien. Ze stonden naast ons in de pit straat dus hebben we nog even staan babbelen.
"Mijn" skyline stond ook lager dan opgegeven. Iets van 500pk ofzo. Voor Zandvoort gek zat. Dat zie je wel op het filmpje!
kimmm

Post by kimmm »

Heb jij vaker op het cirquit gereden gaskleppie?
D-Rex

Post by D-Rex »

Gaskleppie wrote:Nee, hij reed ook maar op een pk of 600. Die 900 is het maximale wat hij zou kunnen draaien. Ze stonden naast ons in de pit straat dus hebben we nog even staan babbelen.
"Mijn" skyline stond ook lager dan opgegeven. Iets van 500pk ofzo. Voor Zandvoort gek zat. Dat zie je wel op het filmpje!

Ah, ok.

Was wel erg indrukwekkend om de acceleratie uit de bochten van beide Skylines te zien. En dan dat geluid, omg :thumbs:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Heb jij vaker op het cirquit gereden gaskleppie?

Ik heb er wel vaker gereden. De Vijverberg trofee een paar keer. Ik probeer elk jaar een circuit dagje mee te pikken maar dat lukt niet altijd.
Verder ga ik meestal hard met alles wat er onder mn kont gestopt wordt. Kwestie van goed weten wat je onder je kont hebt en daar zo goed mogenlijk mee om gaan. Klinkt simpel! hahaha ;)

Maar een race licentie heb ik niet. Ik rij liever gewoon mn eigen rondjes dan dat ik echt tegen andere moet racen. Ik maak niet graag schade.
Dan is dit een mooi evenement. Lekker in je eentje keihard gaan en toch racen!
Locked