Dyno ITR mugen airbox
Dyno ITR mugen airbox
Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
Greetz
Dimitri
Re: Dyno ITR mugen airbox
Sinister wrote:Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
meestal moeilijk te meten, dat soort mods op een dyno.....
ee8 wrote:Sinister wrote:Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
Valt best mee

roblom wrote:ee8 wrote:Sinister wrote:Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
Valt best meeExacter als bovenstaand zul je ze niet vinden denk ik :lol:
nee, viel me al op idd :lol:
- Gaskleppie
Ik heb ook wel eens 1300euro uitgegeven voor een header die me alleen maar verlies in hoog toeren gaf en mid range het zelfde deed als de DC sports 4-1 JDM die ik daarvoor had!
Soms heb je wel eens dat het niet geeft wat je er van verwacht.....
btw, die Mugen header is ook nooit een echte topper geweest hoor. Toda, Hytech, SMSP etc gaven altijd al meer vermogen dan de Mugen header. Dat hij nouwelijks meer doet dan de stock header vind ik eigenlijk niet eens zo gek..... Sorry, verkeerde antwoord ben ik bang..
btw, die Mugen header is ook nooit een echte topper geweest hoor. Toda, Hytech, SMSP etc gaven altijd al meer vermogen dan de Mugen header. Dat hij nouwelijks meer doet dan de stock header vind ik eigenlijk niet eens zo gek..... Sorry, verkeerde antwoord ben ik bang..
-
Gaskleppie wrote:Ik heb ook wel eens 1300euro uitgegeven voor een header die me alleen maar verlies in hoog toeren gaf en mid range het zelfde deed als de DC sports 4-1 JDM die ik daarvoor had!
:wink: maar wel een eerlijk antwoord tenminste 8)
Gaskleppie wrote:Ik heb ook wel eens 1300euro uitgegeven voor een header die me alleen maar verlies in hoog toeren gaf en mid range het zelfde deed als de DC sports 4-1 JDM die ik daarvoor had!
Ik geloof niet in sprookjes hoor dus hoor liever gewoon de waarheid.
Dat de Toda mogelijk meer vermogen zou geven dan de Mugen was bij mij bekend. Echter dat hij niet beter presteerd (in iderr geval op het midden gebied) dan een OEM header vind ik dus wel gek.
Maargoed dit ging over een airbox