Nick wrote:Oke heb van die van mij even een foto getrokken.
Hondata + CAI
Dit is mijn vorige run met alleen een kat vervanger.
Tank jij RON 98 ?
g-unit wrote:wesjes wrote:Ik vond het ook wel vreemd dat ik opeens verlies had van zo'n ruim 18~19PK, alleen omdat ik dit keer een andere intake heb gebruikt.. terwijl het optrekken nu veel vlotter lijkt dan hiervoor..
Die lambda ging ook opeens keihard naar beneden toen de VTEC aanging.
H! dat gaat ie zeker. vond het tof van je dat ik ff mocht mee rijden.
ik ga binnenkort ook terug voor een run en dan met en zonder AEM V2
kijken of het echt zo is dat je pk's verliest.
Als dat het geval is dan kan er een goede mail naar AEM worden gestuurd.
AllGo wrote:
Jouw maximaal aantal toeren volgens de dynosheet is 8590 (ik ga er voor het gemak even van uit dat hij wel de begrenzer in is geknald tijdens het rollen). Dat betekent dat de dynosheet eigenlijk zo'n 300 toeren verschoven is.
Gaan we er van uit dat je koppel bij 8590 (wat dus eigenlijk 8900 toeren zou moeten zijn) op de sheet ongeveer 162Nm is, dan berekenen we het vermogen bij een echte 8900rpm:
We laten google het werk doenBeter?
Zo zie je ook hoe makkelijk het zou zijn om een dynorun te manipuleren de andere kant op..
g-unit wrote:wesjes wrote:Ik vond het ook wel vreemd dat ik opeens verlies had van zo'n ruim 18~19PK, alleen omdat ik dit keer een andere intake heb gebruikt.. terwijl het optrekken nu veel vlotter lijkt dan hiervoor..
Die lambda ging ook opeens keihard naar beneden toen de VTEC aanging.
H! dat gaat ie zeker. vond het tof van je dat ik ff mocht mee rijden.
ik ga binnenkort ook terug voor een run en dan met en zonder AEM V2
kijken of het echt zo is dat je pk's verliest.
Als dat het geval is dan kan er een goede mail naar AEM worden gestuurd.
boikel wrote:Dat is lekker, mijn Lambda waarde en maximaal toerental zijn niet goed weergegeven. Dit is dus eigenlijk niet meer dan een ruwe indicatie.
Vind eigenlijk wel dat ze van Rica even aan de bel hadden moeten trekken voor die vreemde Lambda waarde. Een nieuwe run had wel gemogen vind ik.
Dat is lekker, mijn Lambda waarde en maximaal toerental zijn niet goed weergegeven. Dit is dus eigenlijk niet meer dan een ruwe indicatie.
Vind eigenlijk wel dat ze van Rica even aan de bel hadden moeten trekken voor die vreemde Lambda waarde. Een nieuwe run had wel gemogen vind ik
Dit is mijn vorige run met alleen een kat vervanger.
Tank jij RON 98 ?
Austin wrote:Pictures Type-R Club Benelux meets TeamZeroSpeed online! Checkout TZS meets!
roblom wrote:
Iemand een idee waar het probleem kan liggen? Of wil er iemand een mooie mugen header kopen, want dan zet ik de oem er wel weer op.....
ps. kan ff niet scannen dus scans komen morgen.