Pasvorm

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
LCR

Pasvorm

Post by LCR »

Vraagje...
Passen deze http://www.modacar.com/products/Honda/Accord/MODASWB op een ATR (CH1)?
IvoG

Post by IvoG »

Voor ongeveer 300 euro weet je het zeker! :wink:

Deze zijn voor de USDM Accord, hoe groot de verschillen qua ophanging zijn t.o.v. de EUDM Accord weet ik niet, misschien dat iemand die bij Honda UK werkt dat weet, maar die ken ik niet.
C1nder

Post by C1nder »

Die van een USDM gaan niet passen, maar die van een Euro R (CL1) normaal wel. Probeer daar eens naar te zoeken. Op http://www.ultraracing.com.my/ultraraci ... ctData.asp hebben ze wel een deel braces en zo. Hiervan is er momenteel ook een groupbuy op http://www.accordr.org .
LCR

Post by LCR »

Hey, thx heren
De CL1 zou kunnen passen, niet alles.
Die groupbuy heb ik ook gezien. Probeer het alleen goedkoper te krijgen dan die 85 ponden :stoer:

Zag dat ze in HK ook een dealer hebben zitten. Alleen werd al voor de 2e keer niet opgenomen :evil: Vandaag nog een keertje en morgen weer een keertje.........anders toch maar uitwijken naar de UK
Maskertje

Post by Maskertje »

Lijkt me sterk dat de ATR dit niet heeft.
En als hij ze heeft; dan zijn ze meestal al dik genoeg.
Daarnaast is de auto goed in balans op dit moment.
LCR

Post by LCR »

[quote="Maskertje"]Lijkt me sterk dat de ATR dit niet heeft.
En als hij ze heeft]

Kan altijd beter :!:
IvoG

Post by IvoG »

LCR wrote:
Maskertje wrote:Lijkt me sterk dat de ATR dit niet heeft.
En als hij ze heeft]

Ik ben het daar niet mee eens. De ATR is af fabriek uitgebalanceerd met een breed stuk grijs tussen wit en zwart (lees: zachte grens tussen goede prestaties en ongewenste situaties). Met het verder verstevigen, verlagen, verharden, opvoeren, etc. maak je van dat grijsvlak een heel dun streepje, waarbij de auto wel iets beter wordt maar ook meteen straft als je de grens bereikt. Als je zelf dan daar niet voor klaar bent, dan kunnen die tuningeuros je wel eens duur komen te staan! :idea:

Investeer eens in jezelf, dan haal je ook meer uit het grijsgebied zonder dat de auto strenger hoeft te worden. :idea:
Katana

Post by Katana »

Ik hoorde iemand zeggen de oem hol zijn.

Maar als je wil upgraden met swaybars (heb ik ook aan zitten denken) moet je die gene hebben die voor de CH1 gemaakt zijn.

De swaybars van alle andere Acoords zijn anders incl de CL1.

Even zoeken dus..
Voodoo

Post by Voodoo »

Katana wrote:Ik hoorde iemand zeggen de oem hol zijn.

Maar als je wil upgraden met swaybars (heb ik ook aan zitten denken) moet je die gene hebben die voor de CH1 gemaakt zijn.

Even zoeken dus..

En wat houd je tegen dan en had je nog de strutbars bekeken van onze Engelse buren toen je bij de meeting was?
LCR

Post by LCR »

IvoG wrote:
LCR wrote:
Maskertje wrote:Lijkt me sterk dat de ATR dit niet heeft.
En als hij ze heeft]

Ik ben het daar niet mee eens. De ATR is af fabriek uitgebalanceerd met een breed stuk grijs tussen wit en zwart (lees: zachte grens tussen goede prestaties en ongewenste situaties). Met het verder verstevigen, verlagen, verharden, opvoeren, etc. maak je van dat grijsvlak een heel dun streepje, waarbij de auto wel iets beter wordt maar ook meteen straft als je de grens bereikt. Als je zelf dan daar niet voor klaar bent, dan kunnen die tuningeuros je wel eens duur komen te staan! :idea:

Investeer eens in jezelf, dan haal je ook meer uit het grijsgebied zonder dat de auto strenger hoeft te worden. :idea:

Ik houd van surprices :twisted:
Maar het ligt natuurlijk ook aan jezelf. Ik houd persoonlijk niet van hoe de ATR nu rijdt, ligt mij niet....met alle respect voor de R. Maar soms voelt ik me beter in de VTI (alhoewel zonder LSD ook leuk kan zijn)

Mss komt het nog....hebt de R maar iets meer dan een jaar. :wink:
LCR

Post by LCR »

Katana wrote:Ik hoorde iemand zeggen de oem hol zijn.

Even zoeken dus..

Hoe lang bent je aan het zoeken Frans :lol:
Dit wordt zeker custom made of ..... niks :evil:
Katana

Post by Katana »

HR heeft er een set voor gemaakt. Maar niet meer aan de te komen helaas :(
Locked