Zand :evil:
Zand :evil:
Iedereen heeft het er al over, maar wilde toch nog even zeiken.
WAT EEN PE#^&*# en (**#&@!!_~ en @)*#@)!_( ZAND!
Ik doe de auto's alleen afspoelen momenteel, maar als het opdroogd blijft het smerig, zei het ietsje minder. Weet iemand al wanneer het ophoudt met deze zandhoos?
WAT EEN PE#^&*# en (**#&@!!_~ en @)*#@)!_( ZAND!
Ik doe de auto's alleen afspoelen momenteel, maar als het opdroogd blijft het smerig, zei het ietsje minder. Weet iemand al wanneer het ophoudt met deze zandhoos?
Deus Ex Machina!
hahah!
beginnen we te zeiken?
auto gewassen avond; s'morgens auto vol met zand! (sprak talen die nog niet herkend worden in de tomtom) auto op het werk neergezet..
rij verder enz kom terug: god-verdegodver! nog meer zand!
vandaag de baby in de wasserette schoon proberen te spuiten,
na een ritje van 100 km kom ik thuis, nog steeds zand!! :evil:
voor je uitleg: voor de auto: zand a 500 meter ,achter het huis,
zand! a 1000m, buurman 2 deuren verder spaart zand! ligt een gele berg dat wil je niet weten
dus ergeren over zand?
kom thuis zet mijn auto op zijn plaats en ik stap uit en een traktor rijd door een plas...
(met zand)
tot aan de spoiler
zand rulezz
ik erger me er niet meer aan:denk meer aan extra beschermlaagje
beginnen we te zeiken?
auto gewassen avond; s'morgens auto vol met zand! (sprak talen die nog niet herkend worden in de tomtom) auto op het werk neergezet..
rij verder enz kom terug: god-verdegodver! nog meer zand!
vandaag de baby in de wasserette schoon proberen te spuiten,
na een ritje van 100 km kom ik thuis, nog steeds zand!! :evil:
voor je uitleg: voor de auto: zand a 500 meter ,achter het huis,

dus ergeren over zand?
kom thuis zet mijn auto op zijn plaats en ik stap uit en een traktor rijd door een plas...

tot aan de spoiler

zand rulezz
ik erger me er niet meer aan:denk meer aan extra beschermlaagje

-
Ik heb er geen last van gehad. Mijn auto heeft de hele tijd in de garage gestaan. Ik heb trouwens een broertje dood aan wassen. Ik heb mijn FN2 nu 5 maanden, maar ik heb hem zegge en schrijve één keer gewassen. Dat wil zeggen even een paar emmers water erover en een doekje en dan is het wat mij betreft wel weer mooi zo.
Iedereen heeft het over bruin-rood, mijn auto zit wel onder het zand maar dat is geel van kleur.
Ik was de auto voorlopig even niet, laat hem mooi afspoelen door de eerste de beste flinke regenbui. Daarna zou de zandplaag over moeten zijn heb ik gehoord.
Ik ben best wel een poetser, maar een keer per jaar als dit ritueel zich voordoet hou ik et even voor gezien. Dan maar vies.
Ik was de auto voorlopig even niet, laat hem mooi afspoelen door de eerste de beste flinke regenbui. Daarna zou de zandplaag over moeten zijn heb ik gehoord.
Ik ben best wel een poetser, maar een keer per jaar als dit ritueel zich voordoet hou ik et even voor gezien. Dan maar vies.
Ongelofelijk inderdaad.
Heb ik de auto nét een keer volledig in de wax gezet, moest hem noodgedwongen gebruiken, krijgen we dit gezeik :evil:
Héél die auto smerig, er is geen beginnen aan. Gelukkig slaapt ze binnen, maar het gebruik overdag is genoeg om er mooie zand druppels op te zien.
Afspuiten zodat het niet te erg wordt en als het ophoudt met dit klote weer gaan we wel weer aan de gang.
Mij niet gezien om nu de moeite te doen dat ding helemaal met de hand te wassen als hij morgen zo vies is als voor ik begon.
Heb ik de auto nét een keer volledig in de wax gezet, moest hem noodgedwongen gebruiken, krijgen we dit gezeik :evil:
Héél die auto smerig, er is geen beginnen aan. Gelukkig slaapt ze binnen, maar het gebruik overdag is genoeg om er mooie zand druppels op te zien.
Afspuiten zodat het niet te erg wordt en als het ophoudt met dit klote weer gaan we wel weer aan de gang.
Mij niet gezien om nu de moeite te doen dat ding helemaal met de hand te wassen als hij morgen zo vies is als voor ik begon.
-
-