Verkoop je ITR in Griekenland ...
Verkoop je ITR in Griekenland ...
Zoals sommige onder jullie wel zullen weten zit ik weer voor m'n werk in het zonnige 32 graden Griekenland 8) :lol: :lol:
En ik was eens aan't rond rijden ...
Zag een ITR te koop bij een lokale dealer, blijkt auto te zijn van '98 komt er wel heeeeeeel goed voor en had 87500km afkomstig uit Duitsland origineel ... dus ik er binnen gaan vragen wat die kost, is eens iets anders dan met het vliegtuig huiswaarst keren !
Viel dat tegen : 20000 euro !!!!
Dus aan allen kom hierheen met jullie te koop aaangeboden ITR's
Zag een ITR te koop bij een lokale dealer, blijkt auto te zijn van '98 komt er wel heeeeeeel goed voor en had 87500km afkomstig uit Duitsland origineel ... dus ik er binnen gaan vragen wat die kost, is eens iets anders dan met het vliegtuig huiswaarst keren !
Re: Verkoop je ITR in Griekenland ...
ITR1217 wrote:Zoals sommige onder jullie wel zullen weten zit ik weer voor m'n werk in het zonnige 32 graden Griekenland 8) :lol: :lol:
Das lachen en niet in het NH-0 zeker?
Hoeveel zullen we er naar je opsturen? :lol:
@ Katana : hij was wel NH-0 gelukkig :-) en stuur maar op heb ik hier wat om mee te spelen ipv een huur auto :lol:
@ RedSun : nee heb het tegen die vrouw ook gezegd, daarvoor kocht je die bijna nieuw ... en zij wist me te vertellen dat het door de invoer taks komt die ze hier moeten betalen ...
Neemt niet weg 20000 euro voor een 10j oude auto is goed zaken doen zou ik zo zeggen :shock:
@ RedSun : nee heb het tegen die vrouw ook gezegd, daarvoor kocht je die bijna nieuw ... en zij wist me te vertellen dat het door de invoer taks komt die ze hier moeten betalen ...
Neemt niet weg 20000 euro voor een 10j oude auto is goed zaken doen zou ik zo zeggen :shock:
Geen BPM inderdaad, wel invoerrechten en TAX die in Griekenland van toepassing zijn.
De hoogte van de invoerrechten zijn in Griekenland afhankelijk van motorvermogen en bouwjaar.
Te Koop
http://www.car.gr/ads/cars/list.php?make=22&mtype=713&minprice=0&maxprice=300000&minyear=1700&maxyear=2008&minmileage=0&maxmileage=2500000&age=93
De hoogte van de invoerrechten zijn in Griekenland afhankelijk van motorvermogen en bouwjaar.
Te Koop
http://www.car.gr/ads/cars/list.php?make=22&mtype=713&minprice=0&maxprice=300000&minyear=1700&maxyear=2008&minmileage=0&maxmileage=2500000&age=93
-