hi there

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
jap-style

hi there

Post by jap-style »

hallo

mijn naam is demis,ik ben een vriend van steven(op dit forum redsun)
ik ben al vanaf jongs af aan gek met japanse auto`s,voornamelijk door mijn vader die ook helemaal leip is van japanse auto`s. 8)

mijn eerste auto was dan ook een toyota celica,met uiterlijk alles erop en eraan,na een tijdje werd deze doorgestoten naar mijn pa(die er nogsteeds in rijdt),en ging ik verder in een nissan 200sx,met de nodige leuke spullen onder de motorkap.
omdat die na verloop van tijd in de brand vloog :( werd het tijd voor weer wat nieuws.....dat werd toen een toyota mr2.

maargoed na een tijdje werd het tijd voor een wat nieuwere en zuinigere auto......dat moment is kort geleden.
doordat steve(redsun) ooit een civic vti had gehad,en daar altijd zonder problemen mee had rondgereden,was ik toch ook wel een beetje door het honda-virus getroffen....
mijn volgende auto moest dus een honda civic worden....maar wel een zuinige,en het liefst een witte

nou zover is het dan nu,een 99er civic hatchback 1.5 vtec-e in het wit,zo standaard als maar kan......zelfs met wieldoppen :o ops:
en ondanks dat het een vtec-e is(door mijn collega`s een gay-tec genoemd) ben ik er zeer over te spreken,rap zat voor zo`n klein blokkie,en hij rijd echt heerlijk :lol:

er is nu nog weinig aan de civic gedaan(kheb hem alleen zo snel mogelijk van coilovertjes voorzien,dat pooremt wat beter en de wegligging is nu al top),maar ik heb er wel de nodige plannen voor in petto,zoals:
mooie velgjes,uitlaatje,type-r voor en achterskirts.......en dat was het dan zo`n beetje wel,misschien ooit nog een b16 op de kop zien te tikken.......als ik weer wat ruimer in mijn geld zit :-) (automonteurs-salaris is niet echt top :-? )
voor de rest heb ik alleen het plan alles een beetje jdm te houden(mijn liefde voor het japanse werk is groot,zelfs de namen van mijn reptielen zijn japans,en mijn rechter arm word nu langzamerhand volgezet met een tattoo in de japanse style........nu nog een jdm-chick naast me :wink: )

ik ga zodra er velgen enzo onder zitten wel ff wat foto`s posten......maar nu valt er nog te weinig aan te zien......

nou dat was het dan wel zo`n beetje voor mijn introductie.......ik hoop dat het niet een veels te lang verhaal was......maar je hoeft het natuurlijk niet te lezen,zo`n boeiend persoon ben ik nou ook weer niet :wink:

groeten
demis
RedSun

Post by RedSun »

Hahaha eej gozert! Lachen man!
Tof dat je je hebt aangemeld! heb je niet eens hoeven pushen :lol:

Spreek je vanavond wel waarschijnlijk.

p.s. heb een Civic Vtec gehad (ee9) VTI was een model later :wink:
Nana korobi ya oki
jap-style

Post by jap-style »

ah een ee9 civic vtec dan.....details!
maar idd een beetje door jou aangestoken om vaker op dit forum te hangen dan op het sx forum(deze gasten zijn tenminste wel serieus met hun auto`s bezig)
maar ik denk idd dat ik je vanaaf wel zie na school,moet allen nog ff met je broeder overleggen.......maarja ik rij vanaaf dus hij heb nix te willen
Voodoo

Post by Voodoo »

Welkom Demis, veel plezier op het forum 8)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Demis.
jap-style

Post by jap-style »

thanx guys,moet wel lukken denk ik
mr. X

Post by mr. X »

hee welkom,
Wieldoppen zijn stoer.
jap-style

Post by jap-style »

heheh,tsja daar zijn de meningen over verdeelt,
maar thenx anyways
vtecmoon

Post by vtecmoon »

welkom en veel succes met je JDM chick!
Wiemer

Post by Wiemer »

Hallo, welkom demis
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Demis.
eteuben

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum Demis, ook namens mij!

je naam aangepast!
jap-style

Post by jap-style »

hey daar,klein detail,ik heet demis niet dennis....maar toch bedankt

en die jdm chick......die zal er wel nooit komen
mr. X

Post by mr. X »

Blijven hopen jonge... blijven hopen.

Ik betrapte mezelf er vandeweek nog op dat er toch wel iets erg aantrekkelijks aan Jappaners. :o ops:

Japanse rap is ook cool 8)
Romy

Post by Romy »

Welkom Demis,

Honda Civic is een goede keus! En wit.... toppie :D
jap-style

Post by jap-style »

haha,thanx romy,het doel is ooit zo`n mooie s2000 als op jouw foto staat,maardat word eerst nog ff flink sparen!
maar zeg nooit nooit!
jap-style

Post by jap-style »

zo het heb ff geduurt......een maandje of wat :o ops:
maar ik heb eindelijk een fototje van mijn karretje!
[img][img]http://i296.photobucket.com/albums/mm180/disturbedcyco/DSC00089.jpg[/img]

met mijn 3inch drop,en mijn mooie rota velgjes(ja rota,ben maar een arme monteur)[/img]
Voodoo

Post by Voodoo »

Daar heb ik nog foto's van gemaakt tijdens de laatste TZS-meet part 2 8)
Knite Force

Post by Knite Force »

Coole bak!
Hakkinen

Post by Hakkinen »

Voorbumperspoiler vind ik een beetje overdone, de rest ziet er wel netjes uit.
Locked