Vlekkerige lak itr nh-o
Vlekkerige lak itr nh-o
Na druk met de verhuizing bezig te zijn geweest en dus de laatste tijd de itr niet meer zo veel gewassen te hebben,vorige week weer is een grote wasbeurt gedaan. Maar deze keer bleven er allemaal bruinachtige vlekjes op de lak achter en niet af te wassen. Hoe kan ik dit het beste schoonmaken en wat is een goeie autoshampoo en/of autowax om m weer helemaal te laten glimmen,want de glans is er ook aardig van af.
Toevallig de laatste 3 dagen mijn bmw onder handen genomen.
Heeft me in totaal ongeveer 13 uur gekost. Velgen cleanen zit daar nog niet bij.
Met de klei behandeling kwam er bij mij ongelofelijk veel vervuiling vanaf terwijl je het niet zag. De glans is echt belachelijk.
Kost je even maar het resultaat is het zeker waard.
Mijn behandeling zag er als volgt uit:
Wassen
Kleien
Scratch x
Step 1
Step 2
Step 3
NXT wax
Glass cleaner en
Trim detailer.
Wassen, kleien en de NXT wax is prima als je het niet zo uitgebreid wil doen!
Je wast de lak, maakt hem vrij van ontreiniging en 'sealt' hem met de NXT wax..
Heeft me in totaal ongeveer 13 uur gekost. Velgen cleanen zit daar nog niet bij.
Met de klei behandeling kwam er bij mij ongelofelijk veel vervuiling vanaf terwijl je het niet zag. De glans is echt belachelijk.
Kost je even maar het resultaat is het zeker waard.
Mijn behandeling zag er als volgt uit:
Wassen
Kleien
Scratch x
Step 1
Step 2
Step 3
NXT wax
Glass cleaner en
Trim detailer.
Wassen, kleien en de NXT wax is prima als je het niet zo uitgebreid wil doen!
Je wast de lak, maakt hem vrij van ontreiniging en 'sealt' hem met de NXT wax..
-
:wink: het begint met het afspuiten van de oppervlakkige viezigheid en het elke week wassen met Meguairs
in samenwerking met de
helpt ook goed zo blijft het vuil niet liggen en afdrogen met de
en vergeet niet 2
te gebruiken in de ene zet je de shampoo+lau water en in de andere schoon lau water zo hou je de washmitt goed schoon en wrijf je geen zanddeeltjes in je mooie lak hou je het goed bij 8)

-
-
Jo& wrote:ITR897 wrote:"Jo&":2v2hxrt7 wrote:bastiaan45 wrote:Je kunt je auto ook naar ProTech brengen.. dan ben je overal vanaf.. alleen het kost je een flinke duit..
Heb je daar ervaring mee?
Ik zit er aan te denken dat te laten doen, voor alle autos.
Ook die van mij?![]()
Ja hoor 8)[/quote:2v2hxrt7]
x :lol:
ITR897 wrote:Jo& wrote:ITR897 wrote:"Jo&":5z0qn6vn wrote:bastiaan45 wrote:Je kunt je auto ook naar ProTech brengen.. dan ben je overal vanaf.. alleen het kost je een flinke duit..
Ik zit er aan te denken dat te laten doen, voor alle autos.
Ook die van mij?![]()
Ja hoor 8)
x :lol:[/quote:5z0qn6vn]
×3 :stampen: lol!
-
Sterker nog, ik ben op het hoofdkantoor in Moergestel werkzaam geweest tot en met maart dit jaar. Dus je kunt zeker wel zeggen dat ik er ervaring mee heb. Heb daar marketing en pr gedaan, dus weet alle in's en out's van het product.
Heel kort door de bocht en helemaal eerlijk (ik heb er nu niets meer aan om pro-protech te gaan praten namelijk) ; het is een top product, maar daar is de prijs ook naar. Voor mensen die echt alles voor hun auto over hebben is het zonder twijfel hét beste product op de markt dat het beste beschermt. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij/zij het het geld waard vindt natuurlijk, of dat men kiest voor goedkopere varianten.
Event tot zover een korte toelichting, anders wordt het wel erg offtopic.
-
wat betreft de vlekken, dat is waarschijnlijk roest icm roodfilm, wat je met klei inderdaad het beste weg krijgt. Ik zou niet te veel met allerlei waxen aan de slag gaan, vaak gaat alleen de vetlaag die je op de lak aanbrengt glanzen, en niet je lak zelf. Je doet heel veel moeite, na 2keer wassen met ontvettende shampoo is het effect grotendeels weer weg.
b52
ik heb hier een product B 52 heet het is een soort simmonis en werkt perfect.
stonden ze te verkopen op de parking van de brico bij ons.
spul zou uit duitsland komen.
zal eens kijken of er een sitenaam opstaat
mag je ook op de rubbers wrijven, zal nooit wit uitslaan ook
stonden ze te verkopen op de parking van de brico bij ons.
spul zou uit duitsland komen.
zal eens kijken of er een sitenaam opstaat
mag je ook op de rubbers wrijven, zal nooit wit uitslaan ook