MeganRacing *-> Bah !
Wat is "lang gereden" volgens mij (zoals ik het lees) heb je de uitlaat/catback toch nog maar 2 dagen?
Zoveel km zullen er wel niet mee gereden zijn, dus ook niet heel erg vies.
Maar ik had onder me yaris een skytune hangen en die werdt naarmate dat ik meer km had gereden steeds luider, misschien dat deze uiteindelijk ook nog luider wordt??
Suc6 er in ieder geval mee.
Groeten Marcel
Maar ik had onder me yaris een skytune hangen en die werdt naarmate dat ik meer km had gereden steeds luider, misschien dat deze uiteindelijk ook nog luider wordt??
Groeten Marcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Tha Bla wrote:Wat is "lang gereden" volgens mij (zoals ik het lees) heb je de uitlaat/catback toch nog maar 2 dagen?
Groeten Marcel
kan wel dat die nog luider wordt, maar de pasvorm is gewoon niet goed, hij zat egt tege men auto, geen speling of niets gewoon vlak er tegen. en luider moet niet, maar gewoon anders.. nu is het net of ik geen catback heb.
-
Zoals ik in een van mijn andere posts al verteld had, had ik exact hetzelfde probleem. Alleen liep die van mij aan op de achterste draagarm, van mijn Civic EK VTI. Zoals ik zei, het geluid op zich was erg vol en goed, niets over te zeggen. Totdat ik in VTEC kwam. Dan kreeg ik een gruwelijk ratelend geluid, dat je duidelijk kon merken dat de uitlaat gruwelijk tegen mijn draagarm trilde.
Toen kreeg ik ongeveer hetzelfde mailtje. Als in bla bla, niemand heeft hier problemen mee enz. Ik baalde hier toen ook gruwelijk van, zeker nu ik lees dat ik niet de enige ben met het pasvorm probleem,...
Ik kreeg toen nog maar 75% van de waarde terwijl ik er mischien 50 km mee gereden had. Ik heb hem toen gehouden, en kreeg wel 25% korting, dus had hem voor 300,-. Heb hem toen direct op marktplaats gezet, en er nog ong. 375,- of zo voor gehad. (In elk geval meer dan dat ik er voor betaald had).
Maar zoals je zelf zegt, heb je een wat minder gangbaar model. En dat is natuurlijk wel lullig... Wens je verder veel suc6 met het "oplossen" van je probleem.
Greetz,
Toen kreeg ik ongeveer hetzelfde mailtje. Als in bla bla, niemand heeft hier problemen mee enz. Ik baalde hier toen ook gruwelijk van, zeker nu ik lees dat ik niet de enige ben met het pasvorm probleem,...
Ik kreeg toen nog maar 75% van de waarde terwijl ik er mischien 50 km mee gereden had. Ik heb hem toen gehouden, en kreeg wel 25% korting, dus had hem voor 300,-. Heb hem toen direct op marktplaats gezet, en er nog ong. 375,- of zo voor gehad. (In elk geval meer dan dat ik er voor betaald had).
Maar zoals je zelf zegt, heb je een wat minder gangbaar model. En dat is natuurlijk wel lullig... Wens je verder veel suc6 met het "oplossen" van je probleem.
Greetz,
-
MooZleZ wrote:ik kreeg dus datzelfde probleem als ik in VTEC ging met het kletterend geluid, weet niet waar het tegen zat ofzo, maar het kletterde egt hard
en bedankt, ik zal wel zien wat ik er nu mee doen, en zien wat showoff morgen op m'n mailtje antwoord.
Suc6 er mee, en laat even weten hoe het af loopt! :idea:
Greetz,
-
RedSun wrote:Wat een onzin zeg. Als die knakkers slim zijn dan nemen ze hem terug voor 100% en sturen ze een tevreden klant naar huis. Dat is goedkoper dan de naam weer hoog krijgen.
Mond op mond reclame werkt nog altijd het beste.
Kennelijk doet ze dat weinig,... In het begin keek ik meestal nog bij Showoff Imports. Sommige dingen kunnen alleen zei leveren (volgens de site). Die bestelde ik dan daar. Maar sinds ik mijn ITR rijd kijk ik meestal bij AVB sports. Vooral omdat die de echte A merken kunnen leveren....
Greetz,
Komt tie bij Showoff vandaan? Dat had ik niet begrepen in je posts.
Heb daar een goeie deal kunnen maken voor een maat van me. Die had velgen besteld en na 2 maanden gemaild waar ze bleven, bleken niet meer leverbaar. Hij andere uitgeaocht, weer 2 maanden verder.
Dus ik had gebeld en gevraagd waar ze bleven, volgende week, ok prima. Dus ik zeg wat ga je met de prijs doen? 10% korting gekregen.
Dus ik zeg en dan verzend je ze gratis? Nou eigenlijk niet maar voorruit.
Zegt tie "goh je weet er wel wat uit te slepen heh" ja moet je maar niet 4 maanden wachten met leveren. "dat is waar"
Dus ze zijn qua service, in mijn geval, wel goed vind ik.
Heb daar een goeie deal kunnen maken voor een maat van me. Die had velgen besteld en na 2 maanden gemaild waar ze bleven, bleken niet meer leverbaar. Hij andere uitgeaocht, weer 2 maanden verder.
Dus ik had gebeld en gevraagd waar ze bleven, volgende week, ok prima. Dus ik zeg wat ga je met de prijs doen? 10% korting gekregen.
Dus ik zeg en dan verzend je ze gratis? Nou eigenlijk niet maar voorruit.
Zegt tie "goh je weet er wel wat uit te slepen heh" ja moet je maar niet 4 maanden wachten met leveren. "dat is waar"
Dus ze zijn qua service, in mijn geval, wel goed vind ik.
Nana korobi ya oki
-
MooZleZ wrote:nu heb ik een mailtje gekregen dat ze de Megan willen omwisselen met een Invidia, maar ondertussen had ik m'n zinnen een beetje gezet op een Fujitsubo, alleen al omdat de naam zo cool klinkt :lol: maja zulle morgen wel zien wat er van komt.
Als je van een mooi dik geluid houd, kan ik je adviseren de Invidia te nemen. Mijn beste maat, Johan FN2 hier op het forum. Reed eerst een ITR met 4-1 spruit, cat-vervanger, en Invidia Cat-Back,... En dat gaf me toch een mooi geluid joh!
Greetz,