CyRaX....ITR --> ** Nieuwe Recaro's **

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Katana wrote:Leuke track auto 8)


Thnx.....still building 8)
HaRdCoRe-WeZ
Posts: 358
Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Goed bezig, heb je ook een filmpje van een compleet rondje op snelheid?
Image
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Wel een filmpje van 1 compleet rondje.....maar niet op snelheid....was het 2de rondje van de dag... :o
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Great clip...we want more :thumbs:
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Erg nice! Leuke fun auto ook!
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Thnx allen....tis echt een leuke (maar wel prijzige :-? ) hobby... :razz:
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

ASR brace met OEM ITR swaybar is binnen..... 8) ..van het weekend monteren!

Montagepics volgen en eindpics.

Swaybar met brace:

Image

Image
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Leuke kat! en mooi spul!
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Miauw.....jep...onze katten ben ik smoorverliefd op... :wink:
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

ASR + ITR swaybar gemonteerd.....zie pics....ongeveer 2,5 uur bezig geweest....moet zeggen dat het zeer goed allemaal past, en het ziet er perfect uit.....enjoy the pics... :D

Image

Toch maar even de steunen op een andere plek gezet...

Image

Endlink los gemaakt van de vti swaybar

Image

Andere kant ook los gemaaakt

Image

Swaybar zelf demonteren

Image

Swaybar eraf gehaald

Image

EG6 vs ITR

Image

Rubbers en busjes omgezet

Image

OEM gaten tot 9.5 mm opboren

Image

Image

Beginnen met ASR brace monteren

Image

Brace losjes opgehangen

Image

Andere boutjes erin en de ITR swaybar klaargemaakt

Image

Swaybar erop gemonteerd

Image

Image

Auto laten zakken....alles laten zetten, en vastgedraaid

Image

En tada.....het klusje is geklaard :up:

Image
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Mooi werk.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Mooi! en? hoe rijdt het?
Deus Ex Machina!
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Thnx.

Vandaag ga ik testen. 8)
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Waah mooi man!

Hier kan ik een voorbeeld aan nemen voor mijn EG-tje :D
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Eerste rij-ervaring:
Ik voel inderdaad dat de achterkant anders reageert.
Stijfheid lijkt mij ook (behoorlijk) toegenomen.

Ik vind het tot nu toe een prettige upgrade......maar de echte "overtuiging" komt na de eerstvolgende circuitdag....en dan vooral over de huidige swaybar combo die ik nu heb... :wink:
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Nieuwe aankoop voor de eg6:

Image

Volgende week binnen....inbouwen....en dan is het tijd voor eCtune.

Verder komt eraan:

Oliedrukmeter
Image

en
Olietemperatuurmeting
Image

Allemaal wel handig om het motortje in de gaten te houden op 't circuit... :roll:
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

CyRaX wrote:Eerste rij-ervaring:
Ik voel inderdaad dat de achterkant anders reageert.
Stijfheid lijkt mij ook (behoorlijk) toegenomen.

Ik vind het tot nu toe een prettige upgrade......maar de echte "overtuiging" komt na de eerstvolgende circuitdag....en dan vooral over de huidige swaybar combo die ik nu heb... :wink:


Ik heb nu ook een ITR swaybar met BEAKS en voelt zekers beter aan!
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

BugsM wrote:
CyRaX wrote:Eerste rij-ervaring:
Ik voel inderdaad dat de achterkant anders reageert.
Stijfheid lijkt mij ook (behoorlijk) toegenomen.

Ik vind het tot nu toe een prettige upgrade......maar de echte "overtuiging" komt na de eerstvolgende circuitdag....en dan vooral over de huidige swaybar combo die ik nu heb... :wink:


Ik heb nu ook een ITR swaybar met BEAKS en voelt zekers beter aan!


Mooi spul ja.
Als ik nu hard door de bocht ga gaan de bandjes snel piepen... :wink:
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

eg6 update:

Was al een tijdje op zoek naar een dikkere swaybar voor de voorkant.....hier en daar wel wat gezien...totdat Gerben een mooie aanbieding had die ik niet kon laten lopen

ITR subframe, korter stuurhuis (minder omwentelingen) dikke swaybar, zgan rubbers, compleet met draagarmen, tiebar, swaybar, stuurhuis etc


Zal er binnenkort opgezet worden.

Verder zijn de SLM meters van de baan, en is de Autometer Ultra Light versie voor oliedruk en temp aangeschaft....Deze worden as zaterdag gemonteerd...pics volgen.

Verder zijn de electrische ramen verkocht en vervangen voor slingers en de OEM mistlampen zijn ook weg.
Scheelt allemaal weer wat aan gewicht.... :twisted:
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Net terug uit Assen waar we een dagje Vijverberg hebben gedaan.

Was zoals gewoonlijk geweldig. Het weer zat erg mee....1 keer een paar spetters gehad.

ITR swaybar werkt perfect......ben er zeer tevreden over....het is een modificatie die ik vanaf nu aanraad aan mensen die op het circuit harder willen gaan door bochten.

Verder weer heerlijk rondjes gereden......en een behoorlijk aantal auto's ingehaald. Dat ging allemaal goed op 1 Porsche na....die vond het denk ik niet leuk dat hij opzij moest voor een oud Civicje....hahahahahaaa

Foto's volgen. :twisted:
Locked