Welke maat throttlebody?
Welke maat throttlebody?
Ik wil graag een Skunk2 Racing's Pro-Series Intake Manifold kopen
maar wat is de beste maat throttlebody om er bij te nemen.
Ze zijn er in 60, 66, 68, en 70mm ????, ( Is het groter, is beter of werkt dat niet zo.)
maar wat is de beste maat throttlebody om er bij te nemen.
Ze zijn er in 60, 66, 68, en 70mm ????, ( Is het groter, is beter of werkt dat niet zo.)
ik denk !!!
ben dus niet zeker
dat als je een CAI hebt of iets dergelijks, dat je moet kijken naar welke diameter je originele throttle body heeft, aangezien de CAI of WAI of wat dan ook anders DENK IK niet meer past
ben er helemaal niet zeker van, aangezien een CAI met rubbers vastzit en je die rubbers misschien wel over elke maat krijgt getrokken.. net zoals condooms 
ben dus niet zeker

dat als je een CAI hebt of iets dergelijks, dat je moet kijken naar welke diameter je originele throttle body heeft, aangezien de CAI of WAI of wat dan ook anders DENK IK niet meer past


66mm is groot zat. De rest is overkill.
@gaskleppie
Dus overkill in de vorm van minder pk, of 70mm levert net zo veel als een 66mm( omdat hij niet meer lucht aanzuigt.)
Kun je dit misschien een beetje toelichten.
Ik heb al heel lang zitten zoeken op het web, maar kan niet echt een goede uitleg vinden over dit onderwerp.
en het is in combinatie met de volgende setup. mugen airbox, 3 inch inlaat buis, skunk2 throttleboddy, Skunk2 Racing's Pro-Series Intake op de zelfde diameter als throttlebody,
skunk2 composite fuel rail, hondata inlaatpakking, Grotere injectoren??
Free flow uitlaat systeem. en een andere ECU waar ik het met koninginnedag met je over heb gehad.
En zijn er ook mensen die al dingen hebben gehoord over het Skunk2 Composite Intake Manifold

Skunk2 introduces its new series of composite intake manifolds and fuel rails. Skunk2’s new composite components are made using a proprietary casting process, from a carbon reinforced aerospace thermo-polymer composite that is 33% lighter, 60% stronger, and runs up to 100ºF cooler than aluminum. Keeping the air and fuel cooler results in a significant increase in horsepower and torque. This composite is also chemical resistant to all types of fuels including alcohol
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm