MeganRacing *-> Bah !

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
MooZleZ

MeganRacing *-> Bah !

Post by MooZleZ »

heey, ik ben daarstraks even langs Showoffimports gereden, omdat ik een Invidia GT300 besteld had en ze hadden gezegd dat die metteen leverbaar was, maar wat ze er niet hadden bijgezegd is dat dat enkel is als je in nederland woont en je die dan binnen 24uur thuis geleverd kan hebben vanuit het Europese magazijn..

dus ik daarheen, in de hoop een GT300 te kopen, kom ik eraan en zeggen ze die hebbe we niet in stock, wel een Megan Racing Drift Spec Catback, vraag ik het verschil etc etc, en kwam het er op neer dat de Megan net iets onder het geluidsniveau zit van de GT300 en dat de kwaliteit zo goed als hetzelfde is, dat je bij Invidia gewoon 200€ meer betaald voor de naam.

Nu zit de Megan erop omdat ik die verkocht heb, ook mede door mijn vrienden die erbij waren en zeidden van als dat toch zo weinig verschil is doe die dan gewoon etc etc. En ik moet zeggen, bah! wat een slecht geluid als je het mij vraagt, ik voel wel dat ie iets vlotter accelereert ed. maar het geluid klinkt net of ik gewoon geen catback heb geinstalleerd..

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?

of is het nu egt gewoon zo dat Megan Racing niet goed is ? :s

daar gaan de 399 euries :/
wesjes

Post by wesjes »

Tja.. in mijn ogen blijven het budget uitlaten..
MooZleZ

Post by MooZleZ »

wesjes wrote:Tja.. in mijn ogen blijven het budget uitlaten..

zijn ze denk ik ook, nuja nu weet je waar je vrienden voor hebt, om lastig tege je te doen en dingen laten doen die je niet wil..

ik had anders zoiezo gewacht op de Invidia moesten men vrienden er niet bij geweest zijn...
Sincx

Post by Sincx »

Kun je dat niet meer ruilen of iets aangaande de hele situatie ?
En anders ergens zien te slijten en alsnog de
Invidia halen ?

Laat je niet gek maken !! :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Je verlies pakken en alsnog een Invidia nemen..

Wat inhoudt dat je vriendin even geen cadeautjes meer krijgt, want dat geld gaat nu naar de nieuwe uitlaat... Zo.. zal dr leren :lol:
Lucas79

Post by Lucas79 »

mr. X wrote:Je verlies pakken en alsnog een Invidia nemen..

Wat inhoudt dat je vriendin even geen cadeautjes meer krijgt, want dat geld gaat nu naar de nieuwe uitlaat... Zo.. zal dr leren :lol:

Volgens mij zij hij "vrienden" en geen "vriendin" maar ik denk dat die ook even geen kadootjes krijgen :lol:
Deus Ex Machina!
MooZleZ

Post by MooZleZ »

idd, vrienden geen vriendin :p

me vriendin krijgt zoiezo cadeautjes, en die invidia komt er, deze week nog zeg ik ! :p ze moeten bij Showoff die megan maar terugnemen..
Benjdmin

Re: MeganRacing *-> Bah !

Post by Benjdmin »

MooZleZ wrote:dat je bij Invidia gewoon 200€ meer betaald voor de naam

LoL! Thats some funny shit! :lol: What name?

Just get a Fujitsubo and be done with it, they are about the same price or even cheaper then the Invidia if you look in the right places...
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Hey hallo,

Ik heb een hele tijd geleden ook om een zelfde reden voor Megan Racing gekozen. Ik moet je zeggen, die Cat-Back heeft er letterlijk 5 dagen onder gelegen. Pasvorm was ruk, want hij klapte tegen mijn draag armen. Geluid was ruk, een heel leeg geluid. En omdat hij mijn draag armen raakte, als ik dan VTEC in ging, begon die uitlaat gigantisch te trillen. Waardoor je zo'n typisch Golf 2 Custom made uitlaat geluid krijgt.

(Dit was toen nog op mijn Civic VTI). Voor mijn ITR heb ik ook al rond zitten kijken. Dan ga ik idd voor een Invidia, maar heb ook zitten kijken voor Apexi, Tanabe en ja,... Spoon!

Greetz,
mr. X

Post by mr. X »

My bad..

Anyway, onder mijn Integra had ik een invidia uitlaat.
Zeker een van de betere qua prijs/kwaliteit. Als ik het echter over mocht doen kwamen er alleen A-merk spullen onder (spoon, mugen, J's, HKS, what ever)

Ik zelf ben erg gecharmeerd van de Spoon uitlaat, deze oogt zo lekker klein en standaard en als ik Sander mag geloven deed hij juist het tegenovergestelde dan je zou verwachten van zo'n klein pijpje 8)
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Ja die Spoon N1 is alles behalve stil voor zo'n iel pijpje
wesjes

Post by wesjes »

Precies echte JDM A-Merk onder je Dc2 :)
MooZleZ

Post by MooZleZ »

yaay blijkt dan nog eens dat die FPR die ze me aangesmeerd hebben, aangzien ik vroeg welke upgrades hij me nog aan zou raden, die kerel van showoff, zei ie die FPR is wel een goeie upgrade voor je auto.

blijkt dat ik een Returnless Fuel Systeem heb ? kan iemand dat misschien bevestigen ? op een EM2 Coupé ?

en qua JDM-A merken van catback, ik wil wel maar ze maken spijtig genoeg niets dat past :/ aangezien de EM2 Coupé in japan nooit uitgebracht is geweest.

owja, heeft iemand nog een idee waarmee ik die Megan Racing catback wat kan opblinken ? want nu met dat slechte weer en dat ie er even heeft ondergehangen, zal ik die wel moeten opblinken en goed poetsen voordat ze die terug nemen, als ze 'm al trugnemen.
Sincx

Post by Sincx »

Ik gebruik Meguiars NXT Generation All Metal Polysh zelf, super goedje.
Je kan natuurlijk ook eventueel naar ander merk kijken, wellicht iets goedkoper en mss werkt het ook goed.

http://www.carclean.nl/product/Meguiars/NXT_Generation_All_Metal_Polysh_142_g_G13005EU_100085.aspx
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Als ze je Cat-Back terug nemen, dan rekenen ze dacht ik 25% van de waarde er af. Dat zou dan de aankoop zijn -25%, dat is dan wat je er voor terug krijgt. Dus doe niet de moeite om hem op te poetsen,.. Dat mogen zei dan doen voor die 100,-

Verder zou ik de Cat-Back houden, en op marktplaats zetten. Ik had hem er nog geen 2 dagen op staan, en hij was al verkocht. Voor 375,-.

Greetz,
Maskertje

Post by Maskertje »

Greddy catback bestaat voor de EM2.
MooZleZ

Post by MooZleZ »

ja de Greddy Ti-C en Evo2, maar van wat ik op Youtube gezien en gehoord heb, ik weet die filmpjes geven niet de echte qualiteit weer van de dingen, zijn deze niet egt zo fantastisch.

ik ga eerst effe geod rondkijken van wat er mogelijk is, en ook qua kleine aanpassingen, volgens benjdmin zou een Fujitsubo voor een Ferio RS MISSCHIEN aanpasbaar zijn om onder de EM2 coupé te passen, aangezien dat hetzelfde model is enkel in 4 deuren.

maar ik zal wel zien, de Megan Racing is er ondertussen al weer onderuit ik kan gewoon niet met dat baggerding rondrijden :/

en @jochem mja jou VTi zal die catback wss wel snel verkocht geraakt zijn, maar ik heb een niet zo frequent model. Ik heb em op kapaza gezet (soort marktplaats voor belgie) en tot nogtoe geen antwoord. misschien dat ik em gewoon trugdoe naar Showoff, hoop wel dak me geld gewoon terugkrijg en niet in een aankoopbon of ruil of iets dergelijks. zodat ik er een andere mee kan kopen, ergens anders.

en de uitlaat begint idd te trillen in VTEC en waar de 2 midpipes connecteren zit de pijp egt tegen het hitteschild.

maja rommel = out of here.
Maskertje

Post by Maskertje »

check pb ;)

zit een geluidsclipje bij
MooZleZ

Post by MooZleZ »

wat een zeikders bij showoff, nooit zet ik dr nog een voet binnen, nadat ik men uitlaat weg gedaan heb.

dit sturen ze:

Hoi, spijtig te horen dat dit tegenvalt, dit is het laatste wat ik verwacht had. Maar ik zou dit dan toch zelf willen kunnen zien, kan je met beide auto's eens afkomen eventueel? Nogmaals, het is geen verkooppraatje om te zeggen dat megan beter is, dit is echt de ervaring van tientallen klanten die tevreden zijn en blij zijn dat ze honderden euro's bespaard hebben.

Overigens is duidelijk aangegeven dat Invidia luider is (te luid). Tevens verschilt het geluid per auto enorm. Ik heb net wat youtube video's bekeken van een Invidia op deze auto en een megan op dezelfde auto, en ook dan klinkt het telkens anders.

De pasvorm is een ander verhaal, dit zou de eerste keer zijn dat iemand hiermee een probleem heeft en dit zou ik dan ook graag aangetoond willen zien middels foto's en uitleg.

Inruilen is normaal geen probleem, MITS het artikel nieuw is, en in dit geval vrees ik dat er reeds (lang) mee gereden is, dit kunnen we dan ook nooit meer als nieuw verkopen. Inruilen kan dan nog altijd, maar we kunnen geen nieuwwaarde retour geven hiervoor, alleen na beoordeling van het product kunnen we zeggen wat het ons nog waard is aan inruilwaarde.

pff ik wil die andere wel meepakken maar die woont aan de kanten van Gent en rijd zo goed als een hele benzinetank leeg om op en af naar showoff te rijden --> 65€ +/- en bij mij ook een halve tank van mij thuis uit -- 32.5€+/- en dan nog eens waardeverlies op men catback van een 99€ dat ga ik dus niet doen..

en die FPR nemen ze best helemaal terug of ik neem zn DC5 in beslag =p
mr. X

Post by mr. X »

Je weet dat hij hier op het forum mee leest he :wink: :D
Locked