En wat voor mooi speeltje heb je daar? Dat boor, knijp, schroefdraad truckje wil ik ook wel kunnen!
Tubtara heet zoiets bij ons in België. Kan je normaal gezien in elke profesionele ijzerwaren zaak kopen.
Ik gebruik dit regelmatig op mijn werk. Bestaat in alle soorten schroefdraad. En in rvs, aluminium en staal.
Dacht namelijk dat er een extra knopje aan de rechterkant zat om ze in te laten klappen of moet je de verstelling in het midden indrukken en zit er geen extra knopje?
Dacht namelijk dat er een extra knopje aan de rechterkant zat om ze in te laten klappen of moet je de verstelling in het midden indrukken en zit er geen extra knopje?
mirrors zijn gewone electrische, geen vouwdingen. knopje is volgens mij een extra knopje als je folding hebt.
Ik heb namelijk electrische spiegels op de kop getikt voor mijn EG. Heb ze nog niet geinstalleerd maar ik kan de spiegels echter niet handmatig naar binnen duwen. Daarom dacht ik dat ze misschien auto folding waren zonder een extra knopje te hebben.
Kan ook zijn dat ik auto folding spiegels heb, maar niet het knopje/kastje ervoor.