Daarbij zul je toch op een Amerikaans forum je geluk moeten beproeven.
Hier is niemand die deze header(s) heeft. Of ze moeten er stiekem mee rijden :lol:
mr. X wrote:Daarbij zul je toch op een Amerikaans forum je geluk moeten beproeven. Hier is niemand die deze header(s) heeft. Of ze moeten er stiekem mee rijden :lol:
Ja man ik heb jou al weet ik hoe lang niet gesproken!
Weet niet eens hoe ver het is met je EG! Zag het toevallig in je msn naam staan, maar anders :wink:
Het is dus eindelijk de Rcrew header geworden voor mijn DC2 K20A2 swap.
Nu moet ik nog beginnen aan de uitlaatlijn.
Heeft iemand goede tips waar uitlaatbochten kunnen worden verkregen.
Of misschien een adres. Liefst in Belgïe.
Weet niet wat zo'n header kost en weet niet hoe handig je bent in headers lassen maar als je hem zelf gaat maken met standaard bochtstukken word het niet echt een performance header denk ik.
Progger wrote:Het is dus eindelijk de Rcrew header geworden voor mijn DC2 K20A2 swap. Nu moet ik nog beginnen aan de uitlaatlijn. Heeft iemand goede tips waar uitlaatbochten kunnen worden verkregen. Of misschien een adres. Liefst in Belgïe.
Mvg
heb je die R-crew al? levertijd is een ramp op dit moment....
Die zelfgelaste headers van TBM zijn anders wel vrij performant ben ik zeker van, de ITR headers van hem presteren altijd beter dan een dc sports en komen in de buurt van de toda headers nu zijn ze wel even duur als de todas ongeveer.