Piepers doet het heel goed met hun nieuwe FN2. Ze zijn ingedeeld in de A7 klasse, maar rijden momenteel tijden die in de A8 klasse thuis horen :twisted:
Ik zal zo af en toe een paar leuke actie foto's plaatsen
Was er 's ochtends ook bij, maar ik had zo'n dag van gemiste momentjes. Kaart net vol bij een mooi shot, even verdwaald op weg naar een mooie bocht en dus net te laat voor de echt snelle jongens. :cry:
Leuk zo'n rally maar je moet wel heel goed weten waar je hoe laat moet staan.
unicorn wrote:Piepers doet het heel goed met hun nieuwe FN2. Ze zijn ingedeeld in de A7 klasse, maar rijden momenteel tijden die in de A8 klasse thuis horen :twisted:
je gaat ons niet vertellen dat deze Civic net zo snel is als Wevers in een Focus WRC of Van Eldik in een Impreza WRC. Daar geloof ik namelijk helemaal niks van. :roll:
boikel wrote: Leuk zo'n rally maar je moet wel heel goed weten waar je hoe laat moet staan.
Dus voortaan gewoon even het infopakket kopen voor die 5 euro dan weet je alles.
Daar heb je helemaal gelijk in en ik had er ook 1 gekocht. Maar op zo'n kaartje kan je niet goed zien waar de mooiste bochten liggen van de klassementsproeven, het blijft dus zoeken en vragen waar je precies moet zijn. Als je dan 5 minuten te laat aankomt is al het mooie spul al weer weg.
Moet even iets bekennen, ik heb deze foto's helaas niet zelf gemaakt.
Ik heb alleen het geluk dat ik wat makkelijk aan goed (foto) materiaal
kan komen van Piepers. Binnenkort komen er ook filmpjes.
Wat betreft de tijden:
Proflex Merwede Rally Hulst 1. Dirk Boers-Michiel Poel (NL, Subaru Impreza WRC, A8 1.22.59
2. Jasper van den Heuvel-Martine Kolman (NL, Mitsubishi Lancer Evo 9, N4) + 0.17
3. David Turnbull-Marc van Nuyssenborgh (GB-NL, Subaru Impreza WRC, A8 + 1.19
4. John Temmink-Henk Jan Elbert (NL, Skoda Fabia WRC, A8 + 1.53
5. Graham Coffey-David Gamblin (GB, Subaru Impreza WRC, A8 + 2.18
6. Jan van der Marel-Erwin Berkhof (NL, Porsche 997 GT3, C7) + 2.22
7. Marcel Piepers-Erik de Wild (NL, Honda Civic Type-R R3, A7) + 3.30 8. Johan Faes-Arie Lekkerkerker (NL, Mitsubishi Lancer Evo 9, N4) + 3.45
9. Ton Cornelissen-Henrie van Samang (NL, Mitsubishi Lancer Evo 6, A8 + 5.42
10. Noortje van Gennip-Sander van Barschot (NL, Mitsubishi Lancer Evo 7, A8 + 5.56
Rallyclinic Dutch Open 2008 1. Jasper van den Heuvel 286
2. Marcel Piepers 258 3. John Temmink 248
4. Johan Faes 232
5. Gert-Jan Heutink 198
Rallyclinic Dutch Open 2008 (Formule 2) 1. Marcel Piepers 148 2. Gert-Jan Heutink 134
3. Johan Goverts 94