Jochem Integra DC2 Rnr:01610

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Kleine update,...

Heb een Carbon OEM Style vleugel gemonteerd vandaag. Heb hem vandaag opgehaald en meteen gemonteerd. Leuke upgrade net voordat ik op Full Speed sta,....

Foto's:

Image
--
Image

Volgende maand Carbon OEM Motorkap!

Greetz,
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

:twisted: staat netjes :twisted:
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

staat hem inderdaad goed, heb hem afgelopen zaterdag ook heel vlug in het echt kunnen bewonderen.
Voodoo

Post by Voodoo »

Sweet :thumbs:
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

bastiaan45 wrote:staat hem inderdaad goed, heb hem afgelopen zaterdag ook heel vlug in het echt kunnen bewonderen.

Wel?

Waar/Wanneer??

**Edit**: Lees net dat jij dat laatst was in de Accord! Haha...

Greetz,

P.s. Carbon kap ligt er inmiddels op. Zal van de week even foto's posten!
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Dus bij deze de foto's:

Mijn excuses voor de mindere kwaliteit. Moet even met Bas (goede vriend en semi-prof fotograaf) regelen, dat wanneer ook de Takata's er in zitten, er nieuwe GOEDE foto's gemaakt gaan worden...

*edit* Ik zie dat de kwaliteit nog minder is dan verwacht. Nogmaals excuses...

Foto's:

Image
--
Image
--
Image
--
Image
--
Image

Nogmaals, binnekort betere foto's van het totaal plaatje incl. Takata's....

Greetz,
mr. X

Post by mr. X »

Hee, nu ik er over nadenk..

Jou heb ik een héle tijd geleden in Den Bosch zien rijden. Weet het bijna zeker door je velgen. Zat je toevallig op de onderwijs boulevard op school?

Carbon hood staat hem mooi, raamband sticker niet 8)
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

mr. X wrote:Hee, nu ik er over nadenk..

Jou heb ik een héle tijd geleden in Den Bosch zien rijden. Weet het bijna zeker door je velgen. Zat je toevallig op de onderwijs boulevard op school?

Carbon hood staat hem mooi, raamband sticker niet 8)

Hey,

Het KAN zijn dat je me gezien hebt, zal dan rond eind sept. begin Dec. zijn. Heb namelijk 16sept, me ITR opgehaald, en diezelfde dag werdt me rijbewijs ingenomen,... :wink: Die ben ik 2 weken later op gaan halen in Den Bosch. OF eventueel net voor de jaar wisseling. Toen ben ik een pak gaan kopen in Den Bosch....

Velgen,... Niet mijn eerste keuze,.. Haha, maar zaten er al op, en ben aan het shoppen voor nieuwe. (Al lang, :wink: )....

Raamband sticker,... Is idd niet een van zijn meest mooie accenten. Maar ineens wel verplicht binnen die club. Vindt ik zelf ook minder idd!

Greetz,
Lucas79

Post by Lucas79 »

Raamband sticker,... Is idd niet een van zijn meest mooie accenten. Maar ineens wel verplicht binnen die club. Vindt ik zelf ook minder idd!

huh? verplichten ze je bij een club om je mooie Integra R te... uhh... hoe zeg ik het netjes..? :evil:
(zou voor mij reden zijn om heel hard weg te gaan bij een club!)
Deus Ex Machina!
mr. X

Post by mr. X »

unicorn wrote:

huh? verplichten ze je bij een club om je mooie Integra R te... uhh... hoe zeg ik het netjes..? :evil:
(zou voor mij reden zijn om heel hard weg te gaan bij een club!)

x2

Ze moeten blij zijn dat er een ITR bij komt, stel hem dan sowieso geen verplichtingen op. My 2 cents..

Verder, dan was jij het niet. Ik heb de auto echt al een jaar of 2 geleden zien rijden. Gelukkig vind jij de velgen ook niets, ben benieuwd wat er voor in de plaats komt. Zolang het maar geen lenzo of tenzo of what ever is :wink:

Misschien spot ik je nog een keer in de buurt :wink:
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

mr. X wrote:Ze moeten blij zijn dat er een ITR bij komt...

Ach ja, Jochem weet hoe ik over het hele sticker verhaal denk... :lol:

En zo blij zijn ze volgens mij niet, ik kreeg via een omweg te horen dat een Type-R niet bijzonder genoeg was... :evil:

Blijkbaar hebben ze daar liever tupperware Eclipsen & 206jes, want daar stikt het ervan bij die club... :roll:

@Jochem: Kap ziet er goed uit kerel, maar dat had ik je al verteld!
Sincx

Post by Sincx »

Mooie ITR !! Kap ziet er goed uit en zo ook de spoiler ;)

ff op die website van die 'club' zitten kijken maar is meer show dan go daar lijkt het wel. Not my cup of thee ;)
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Tnx voor de support guys,...

Ik ben zelf ook idd helemaaaaal niet blij met die sticker, zoals ik ook duidelijk liet blijken. Het is dat ik al een hele tijd bij die club zit, anders had het waarschijnlijk ook anders geweest. Maar goed, wie weet wat er veranderen gaat in de nabije toekomst! :wink:

Zoals Johan zegt, de club voorman, vindt zijn FN2 niet Exclusief genoeg,... (Daar twijfelde hij nog over).

Die club is zeker de laatste tijd meer show dan go. Hoewel er een enkeling tussen rijd. Mazda MX-6 Turbo, Toyota Chaser 400+ pk, Evo 8, Golf met 410+ pk. En een Subaru met 300+ pk. Haha (Ik was 0.1 sec trager op de 300m sprint).

Velgen,... Ga ik mischien weer een hele discussie los maken. Maar waarschijnlijk toch Rota's. Zijn relatief goedkoop, en vindt die Circuit 10's in Royal Bronze zooooooo mooi. Twijfel nog even over gewoon 17", of toch 16" of zelfs gewoon 15".

P.s. Spotten zou zoiezo snel maar eens kunnen zijn, want ga erg graag eens mee naar een Type-R Club Meet,.... :lol:

Greetz,
kamelenjager

Post by kamelenjager »

Ik zeg, lekker rota's knallen op 16" 8)
Mooie velgen keuze ook, als je het mij vraagt.
Lucas79

Post by Lucas79 »

Oeps, was door die raamband even vergeten te melden dat ik ITR met de nieuwe motorkap en spoiler wel erg mooi vind! :wink:
Deus Ex Machina!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

16 inch Rota's in brons. Heel mooi.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Tnx voor de complimenten, doet me goed zoiets te horen.

Een goede vriend van me werkt bij INTRAX Suspension, en hij kan via daar Rota's tegen inkoop prijs regelen, speciaal voor mij! :wink:

Heb toevallig vandaag prijs opvraag gedaan!

Greetz,
sigur

Post by sigur »

Hey, mooie ITR vooral de kap en vleugel 8) en misschien een newbie vraagje maar wat is er mis met rota's? :-?
S.J.

Post by S.J. »

sigur wrote:Hey, mooie ITR vooral de kap en vleugel 8) en misschien een newbie vraagje maar wat is er mis met rota's? :-?

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... ight=tenzo
Onder een echte auto stop je geen neppe wielen.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Daar heb je een punt,.... Maar toch vindt ik de Rota Circuit 10 in brons wel gewoon heel erg mooi,...

Verder zitten ze er nog steeds niet onder! :lol: Dit omdat ik nog te veel twijfel,... Hahaha,...

Greetz,
Locked