autobandenmarkt.nl
autobandenmarkt.nl
Heeft iemand ervaring met deze mensen van autobandenmarkt.nl???
Prijzen lijken scherp,maar krijg je dan ook goeie banden of is het een 2e keus band..
en wat vinden jullie van de dunlop SP sport 9000 voor een daily drive auto..
Prijzen lijken scherp,maar krijg je dan ook goeie banden of is het een 2e keus band..
en wat vinden jullie van de dunlop SP sport 9000 voor een daily drive auto..
ik heb dezelfde dunlop 9000 sport maxx een tijd geleden bij bandenmarkt.nl besteld.
zijn gewoon nieuwe banden zelfde als de profile of kwikfit alleen veel voordeliger. :wink: :wink:
duurt alleen soms langer dan ze beloven te leveren.
zijn gewoon nieuwe banden zelfde als de profile of kwikfit alleen veel voordeliger. :wink: :wink:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:ik heb dezelfde dunlop 9000 sport maxx een tijd geleden bij bandenmarkt.nl besteld.
Levert gewoon dezelfde banden die je verwacht bij elke andere bandenboer, alleen goedkoper.
EN het klopt; er staat op de site geen status van de bandenvoorraad. Als je pech hebt moet je lang wachten op de banden. Ik heb er al 4x besteld; en alles werd binnen 1 week afgehandelt.
-
-
Bridgestone
Zomerbanden Potenza RE 050 A
205/45 R17 88W XL NIEUW Prijslijst*: EUR 164,00
Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 132,20
Heb de mijne gekocht bij een lokale kleine bandenshop en was daar voor 2 stuks € 290,- kwijt incl. BTW en montage balanceren enz.
Dan mag het via autobandenmarkt goedkoper zijn, maar dan moeten ze er nog op! Kom je weer gelijk uit.
Ik zou het persoonlijk prefereren de banden steeds bij hetzelfde bedrijf te bestellen en daar gelijk te laten monteren. Als je er vaak genoeg komt, zullen ze wel genegen zijn iets met de prijs te doen. Zodoende ben je dadelijk voordeliger uit dan met die site.
Mijns inziens mag het wel wat meer kosten, mits je daarvoor de service terug krijgt die je niet bij een internet site hebt. Mocht er nou iets zijn (spijker oid die je in je band rijdt) Zal je ook een voorkeursbehandeling genieten als je daar de banden hebt gekocht. Als jij aan komt met banden die ze moeten monteren en je een week erna met een spijker in die band aankomt geloof ik dat ze je eerder/makkelijker helpen als ze je kennen en je de banden daar hebt gehaald..
My 2 cents..
Mijns inziens mag het wel wat meer kosten, mits je daarvoor de service terug krijgt die je niet bij een internet site hebt. Mocht er nou iets zijn (spijker oid die je in je band rijdt) Zal je ook een voorkeursbehandeling genieten als je daar de banden hebt gekocht. Als jij aan komt met banden die ze moeten monteren en je een week erna met een spijker in die band aankomt geloof ik dat ze je eerder/makkelijker helpen als ze je kennen en je de banden daar hebt gehaald..
My 2 cents..
wilco wrote:Ik wou de banden voor Helga's Civic daar bestellen maar ik was bij de plaatselijke bandenboer iets van €2,50 per band duurder uit.
Als ze zo weinig verschil in prijs zijn zou ik ze natuurlijk ook niet via een internetbedrijf kopen.
Maar in de meeste gevallen die ik vergeleken heb kwam het voor mij voordeliger uit om ze daar te kopen.
-
eteuben wrote:Bridgestone
Zomerbanden Potenza RE 050 A
205/45 R17 88W XL NIEUW Prijslijst*: EUR 164,00
Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 132,20
Heb de mijne gekocht bij een lokale kleine bandenshop en was daar voor 2 stuks € 290,- kwijt incl. BTW en montage balanceren enz.
Dan mag het via autobandenmarkt goedkoper zijn, maar dan moeten ze er nog op! Kom je weer gelijk uit.
Tenzij je het ergens gratis kunt laten doen,... :lol: Dan is het hier bestellen antuurlijk wel veel voordeliger,...
Greetz,
ja, zelfs met er op leggen ben je via autobandenmarkt vaak goedkoper uit, maar het verschilt per band hoeveel. Bij Kwitfit leggen ze ze trouwens niet eens er op, weigeren ze gewoon op grond van dat ze de banden niet vertrouwen en dat zij dan aansprakelijk zijn, ofzoiets vaags. Maar ik heb de laatste keer ook even op de lijst van autbandenmarkt gekeken, en dan heb je veel keus in bedrijven die ze wel er op willen leggen. Maar ook hier moet je opletten wie je kiest, prijzen verschillen hiervoor ook veel!