Trackday Vijverberg Trofee Zandvoort + BBQ [30-April-2008]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
HONDA

Post by HONDA »

Hoe deden die Elises het?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Mja, goede vraag. Er zaten er een paar bij die nou niet bepaald hard rond gingen, reden ook heel vreemde lijnen. Anderen knalden flink door. De auto's die in de DSC meerijden gingen serieus hard, maar kun je niet vergelijken met de standaard Elise's/Exige's.
Image
integra

Post by integra »

Nou, wij zijn ook weer veilig thuis aangekomen. (om 12.35 s,nachts.)

Het was echt een leuke dag, wat me wel verbaasde was het aantal , dat met schade weer vertrok :shock: dat was aardig wat meer als in assen.
En iedereen bedankt voor de gezellige dag. :clap
Sincx

Post by Sincx »

Paar random shots van mij:

Image Image

Image Image

Image Image

Image Image

Image Image

Image :lol:
wilco

Post by wilco »

Mooi om te horen dat het een leuke dag is geweest , uitlaatje veranderen of weer monteren onder de CTR van Mig.? Waren er 4 clubrijders?
Sincx

Post by Sincx »

Video met fotocamera gemaakt. Geen super qualiteit maar kunt wel Miquel en Martijn voorbij zien komen in het begin en vlak voor het eind. Geluid komt wel aardig over :lol:

25-30 sec pass 1
2:45-2:55 pass 2

http://nl.youtube.com/watch?v=yXmaTdHiIYE
slydawg

Post by slydawg »

Was idd een gezellige dag!
Frans en Martijn, dank jullie wel voor het organiseren van de pitboxen + inhoud en etentje!
Paar nieuwe members ontmoet, altijd leuk.

@Wilco, helaas was het genieten met me aftermarket uitlaat van korte duur, kreeg al heel snel een zwarte vlag, uitlaat te luid....
Deed het toen rustig vanaf bos uit en ging weer op het gas nadat tunneltje maar dat hielp ook niet aangezien ik op andere stukken van het circuit nog duidelijk te luid was met gevolg 2de waarschuwing.
Toen besloten de standaard cat back te plaatsen wat de auto behoorlijk kneep in vemogen maar ja beter iets als niets.
Toen was ie zo stil dat sommige dachten dat het een hybride auto was.....
Ik vond het eerst niet zo luid maar na de beelden te hebben bekeken van buiten de auto moet ik toegeven dat het wel veeels te luid was, bij volgas een bocht uit kwam mij geluid boven bijna alle andere auto;s uit en was bijna overal op het circuit te horen.
Knite Force

Post by Knite Force »

[quote="slydawg"]Was idd een gezellige dag!
Frans en Martijn, dank jullie wel voor het organiseren van de pitboxen + inhoud en etentje!
Paar nieuwe members ontmoet, altijd leuk.

@Wilco, helaas was het genieten met me aftermarket uitlaat van korte duur, kreeg al heel snel een zwarte vlag, uitlaat te luid....
Deed het toen rustig vanaf bos uit en ging weer op het gas nadat tunneltje maar dat hielp ook niet aangezien ik op andere stukken van het circuit nog duidelijk te luid was met gevolg 2de waarschuwing.
Toen besloten de standaard cat back te plaatsen wat de auto behoorlijk kneep in vemogen maar ja beter iets als niets.
Toen was ie zo stil dat sommige dachten dat het een hybride auto was.....
Ik vond het eerst niet zo luid maar na de beelden te hebben bekeken van buiten de auto moet ik toegeven dat het wel veeels te luid was, bij volgas een bocht uit kwam mij geluid boven bijna alle andere auto]Da's dus niet te luid, het is NOOIT te luid :D

Echt coole dag, mooie foto's Wes! :)
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Erg leuke dag gehad! En het eten was erg goed... 8)

Iedereen bedankt!
martijn

Post by martijn »

Het was inderdaad een waanzinnig mooie dag, het weer zo ook helemaal aan onze kant.
De glimlach van de dag rijden zal ik voorlopig nog wel 3 weken op mijn snuit hebben zitten :D .

Heb zelfs op de dag nog een beetje kunnen knutselen met een front strut brace van J's racing, dit is echt een groot verschil zie foto van -hardcore wez-. Trouwens hele mooie fotooos man, graag zou ik er hier wel een paar van willen hebben.

Voor ieder die op deze dag foto of video materiaal heeft gemaakt van ons, graag zou ik dat willen hebben.

Grappig---> Kreeg in het eerste deel van de dag van een rijder in een Donkervoort een opmerking een opmerking "wist U dat er VLAMMEN uit Uw autouitlaat komen" dit erg serieus :twisted: :evil: . Nee dat wist ik niet maar bedankt. Wel meteen iemand gezocht die dit vast kon leggen. Vandaar de vraag.
Na een poos dit nog een paar keer te horen hebben gekregen groeide mijn smile nog meer. Voortaan toch de Marshmellows meenemen.

Kon helaas niet iedereen blij kunnen maken met een rit maar volgende keer anders.
Wel gesignaleerd in het tweede deel van de dag een MUGEN HYBRIDE met carbon kap. Oeps trap tegen het zere been :D :D :D .
Was wel snel voor een Hybride kwam me hard voorbij op het rechte stuk. 8) :lol:

Frans dank voor de organisatie van de dag en de BBQ
Gaskleppie en Martin O voor de wijze raad..

Martijn
roblom

Post by roblom »

Bedankt voor het meerijden Martijn, jammer van de regen maar toch even mijn eerste CTR ervaring opgedaan.

Verder iedereen bedankt voor de gezellige dag voorzien van alle mooie dingen die een Honda liefhebber kan waarderen.
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

@Martijn, PM mij even je e-mail adres, stuur ik de foto's daar naar toe. En dat je CTR vlamt kan ik beamen, zag er wel wreed uit!!!
Image
Voodoo

Post by Voodoo »

Hier wat impressies van de dag:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
AllGo

Post by AllGo »

Nette foto's man!
Roy

Post by Roy »

het was weer leuk, veel snelle auto's.

heb een paar shot's, niet echt scherp maar toch een redelijk beeld.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
itr assen

Post by itr assen »

super dag, alles top geregeld
prima foto's allemaal. :thumbs:
Katana

Post by Katana »

Iedereen weer bedankt voor de gezellige dag. Iedereen is zonder schade naar huis gegaan wat een goede zaak is.

Ik heb mezelf en andere weer kostelijk vermaakt. De weer Goden lachten ons weer toe. Af en toe een bui gehad maar mag geen naam hebben. BBQ was ook weer gezellig.

Frank bedankt voor je tijd en intructie voor de n/a ideale lijnen op Zandvoort.

Natuurlijk ook bedankt aan de familie Ivo voor het geven van een oranje tintje aan deze dag.

Gave foto's van iedereen 8)
Lucas79

Post by Lucas79 »

Mooi om te zien/lezen dat het een geslaagde dag was! Echt baluh dat ik er niet bij kon zijn. Volgend jaar beter.
Deus Ex Machina!
S.J.

Post by S.J. »

Ik vond het een hele leuke dag! Jammergenoeg deed me camera dom had een heel script geschreven voor deze dag mja volgende keer beter. Nog meegereden met Frans in de ATR bedankt nog vond het een hele fijne wagen heel erg degelijk voelt het aan. Mooie foto's zijn er ook gemaakt :)
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

HaRdCoRe-WeZ wrote:@Martijn, PM mij even je e-mail adres, stuur ik de foto's daar naar toe. En dat je CTR vlamt kan ik beamen, zag er wel wreed uit!!!

ja haha :D ik ben nog steeds aan het oefenen :wink:
Locked