Vindt dat toch zo'n bal van een vent, uit de foto blijkt maar weer dat hij inderdaad niet met 2 voeten op de aarde staat..leterlijk en figuurlijk..:evil:
Volgens mij moeten we Koos Spee niet met zn stomme gebrabbel over regeltjes terwijl hij er klaarblijkelijk het eerste het beste niet vanaf weet.
Die kleine kabouter is de bitch van Spee. De huidige presentator van Blik op de Weg is ermee gestopt omdat hij niet de vragen wou stellen hoe Koos dat wou als ik me niet vergis. Voor op gestelde gesprekjes zijn een doorn in mijn oog.
Mijn 2e brief naar de Heer Rutte is alweer de deur uit. Moet toch eens afgelopen zijn met dat gezeik op de weg.....
Heb laatst ergens gelezen, dat voor de zware ovetreders willen ze een begrenzer in de auto's plaatsen. Dan kan je maximaal 120 km/h rijden. Ze zijn bvezig om te kijken of dit haalbaar is.
Wegmisbruikers doet me zo denken aan zo een amerikaans programma met achtervolgingen. Iemand met een grote uitlaat is voor hun al een straatracer. Blik op de weg vind ik dan wel weer leuk ook intervieuws met bestuurders enso.
Gangaran wrote:Heb laatst ergens gelezen, dat voor de zware ovetreders willen ze een begrenzer in de auto's plaatsen. Dan kan je maximaal 120 km/h rijden. Ze zijn bvezig om te kijken of dit haalbaar is.
Zoiets hoorde ik ook ja, lijkt me een stuk veiliger nou ze nog maar 120km/h in de woonwijk kunnen racen :schieten:
als ik de aankondiging van een filmpje al hoor van die krullenbol, wordt ik al niet goed. Een en al vooroordelen. Tel daarbij op de opmerkingen van Spee en je hebt een zeer irritant programma. Blik op de weg was 100 keer beter.
als je dan een kleine irritante ukkepuk bent, dan moet je echt geen schoenen met zo'n grote gesp aandoen.... Dan gaat ie ook nog naar dat geZWAM van Spee zitten luiteren, dan ontbreekt alleen de puntmuts nog...