Ik kom ook kijken en meerijden met iemand waar nog plaats is.
BBQ weet ik nog niet, was lekker de vorige keer, maar misschien al plannen! Wanneer is de uiterste datum om dit door te geven? Of is de BBQ ook alleen voor members 8)
Zat al te twijfelen om met de S de baan op te gaan, maar moet de auto nog echt beter leren kennen.
Jordan wrote:Ik kom ook kijken en meerijden met iemand waar nog plaats is. BBQ weet ik nog niet, was lekker de vorige keer, maar misschien al plannen! Wanneer is de uiterste datum om dit door te geven? Of is de BBQ ook alleen voor members 8)
Zat al te twijfelen om met de S de baan op te gaan, maar moet de auto nog echt beter leren kennen.
Jordan wrote:Ik kom ook kijken en meerijden met iemand waar nog plaats is. BBQ weet ik nog niet, was lekker de vorige keer, maar misschien al plannen! Wanneer is de uiterste datum om dit door te geven? Of is de BBQ ook alleen voor members 8)
Niet doennnn 8)
Waarom niet??
The best place to get to know your car is on the track.
Hoop dat het weer mee gaat zitten zou anders wel jammer zijn.
Zal voor het eerst kennismaken en heb er erg veel zin in, hoop dat ik ook nog een rondje mee mag rijden met wie ook. :-)
Helm meenemen is dus wel een must denk ik ?