Ik ging zitten. Die vrouw zei ik heb slecht nieuws voor je uitslag. Je kijkgedrag is nog niet optimaal(wat ik vind van wel mja dat kun je altijd over jezelf zeggen). Eigenlijk had ik juist op mijn kijken gelet en dacht dat ik af zou gaan omdat ik op een rotonde geen richting aangaf.
chris wrote:vaak is er geen lijn op te trekken bij die lui.... vagina man.
succes met de volgende keer!
Leuk heh dat scheldfilter :lol:
Maar jammer joh. Een vrouwelijke collega had vorige week ook afrijden en wel voor de 5e keer. Dit was dus staatsexamen. Ze vertelde dat ze em eigenlijk gratis had gekregen, hoefde bijvoorbeeld geen speciale verichtingen te doen. Je ziet ze wel is rijden op de weg dat je denkt: hoe kom jij in godsnaam aan je rijbewijs? Nou zo dus...
Als alles en iedereen in 1x slaagd, wordt er natuurlijk weinig verdient. Dus 1 op de zoveel zakt gewoon hoe dan ook. Broertje heeft ook 5 keer moeten doen. Te snel op kruispunt, te langzaam op kruispunt, teveel in spiegels kijken dan weer te weinig. Tis toch nooit goed. Maar wel elke keer een andere examinator, dus de vorige kan niet zien of het nu verbeterd is t.o.v. de vorige keer! :-?
jammer :/ volgende keer beter! ik heb het ook in 3x moeten doen, waren ook van die lame dingen die ze zeiden. is altijd hetzelfde je moet egt al heel perfect rijden om van de 1ste keer erdoor te zijn.
Jammer dat 95% van de mensen niet (meer) kijkt na hun rijbewijs gehaald te hebben. Zou een hoop (file) leed schelen.
Nederlanders kunnen niet rijden. Punt. Op een magere 5% na.
[off topic] Mee eens, kijk alleen maar naar het aantal mensen dat stug links blijft rijden. In Irak heb je ze ook, maar daar hebben de amerikanen een oplossing voor: