Sincx - '05 EP3 CTR NHB - 19/6 Terug van TDI North
BP Ultimate sinds ik hem heb...heeft zover ik weet 2.5 jaar op ron 95 gedraait en is misschien niet echt hard bereden.
Wacht op wat 5w40 van Silk. en tevens op AEMV2 + Legalis R. Mss nog manifold en Kpro+tune later dit jaar + wat handling mods.
Heb er laatste weken dagelijks mee gereden ( 2500km al
) en na 25km onder de 3k rpm rustig opbouwen en daarna gebruik ik hem waar die voor gemaakt is :lol:
Zal nog wel bijtrekken denk ik
Wacht op wat 5w40 van Silk. en tevens op AEMV2 + Legalis R. Mss nog manifold en Kpro+tune later dit jaar + wat handling mods.
Heb er laatste weken dagelijks mee gereden ( 2500km al

Zal nog wel bijtrekken denk ik

Kom inderdaad 10-15 te kort op de wielen voor standaard. Zal met het olie verversen direct het luchtfilterhuis even openschroeven mocht de AEM er dan nog niet zijn.
Maja kan aan zoveel liggen en ben helaas niet technisch genoeg om dat uit te vogelen. Probeer mezelf elke dag wat wijzer te maken dus hier weer een uitdaging :lol:
Maja kan aan zoveel liggen en ben helaas niet technisch genoeg om dat uit te vogelen. Probeer mezelf elke dag wat wijzer te maken dus hier weer een uitdaging :lol:
Vandaag nieuwe olie er in geflikkerd: Silkolene PRO S 5W-40 Ester Synthetic Oil. Bij Opie Oils gehaald...of laten bezorgen beter :lol:.
Gelijk even luchtfilterhuis open gemaakt en filter ziet er nog prima uit en nergens geen vuil in het circuit dus dat mag het probleem niet zijn aangaande het PK verlies.
Nog altijd wachtend op de Legalis R en AEM V2, zullen eind mei zien wat dat uit gaat halen.
Wel ffies OEM doorsills geplakkerd
Staat toch een stuk beter dan die metalen strips
ops:
Auto weer gepoetst en glimt weer, alleen stomme fout gemaakt om overal trim detailer op de smeren terwijl ik juist van plan was de OEM winddeflectors er weer op te plakken. Had ze eraf gehaald omdat ze niet 100% naar me zin zaten. Maar op dat ingevette plastic gaat mijn nieuwe dubbelzijdig plakband niet hechten natuurlijk hihi...zo nog maar is naar kijken
ops: :zzz:
Gelijk even luchtfilterhuis open gemaakt en filter ziet er nog prima uit en nergens geen vuil in het circuit dus dat mag het probleem niet zijn aangaande het PK verlies.
Nog altijd wachtend op de Legalis R en AEM V2, zullen eind mei zien wat dat uit gaat halen.
Wel ffies OEM doorsills geplakkerd

Staat toch een stuk beter dan die metalen strips

Auto weer gepoetst en glimt weer, alleen stomme fout gemaakt om overal trim detailer op de smeren terwijl ik juist van plan was de OEM winddeflectors er weer op te plakken. Had ze eraf gehaald omdat ze niet 100% naar me zin zaten. Maar op dat ingevette plastic gaat mijn nieuwe dubbelzijdig plakband niet hechten natuurlijk hihi...zo nog maar is naar kijken