Sincx - '05 EP3 CTR NHB - 19/6 Terug van TDI North
-
Dank u allen !
En Peter het is mede dankzij jouw uitstekende onderhoud ( lees regelmatig wassen ) dat hij relatief makkelijk naar show and shine staat te brengen was. Dat wou ik er toch wel even bij vermelden. :thumbs:
En mocht ik een poetsvirus oplopen komende maanden kom ik gerust langs hoor Peter
@Toyz: In principe werk je alle swirls en krasjes weg en zie je dus alleen maar glanzende lak voor 99%. Het enige wat je er inderdaad ook mee doet is bijvoorbeeld de steenslag op je motorkap schoon maken. Dit betekent dus dat je de vuile waslaag die het normaal wat bedekt eraf haalt en ze iets zichtbaarder worden. Je poets het er een eind uit en wat je nog ziet zitten gaat met der tijd weer vol zitten met vuil / was etc. en zie je het minder en minder. (Gelukkig heb ik daar niet zo gek veel last van nog.)
Maar dat is dan ook echt het enige nadeel rofl :lol:
En Peter het is mede dankzij jouw uitstekende onderhoud ( lees regelmatig wassen ) dat hij relatief makkelijk naar show and shine staat te brengen was. Dat wou ik er toch wel even bij vermelden. :thumbs:
En mocht ik een poetsvirus oplopen komende maanden kom ik gerust langs hoor Peter

@Toyz: In principe werk je alle swirls en krasjes weg en zie je dus alleen maar glanzende lak voor 99%. Het enige wat je er inderdaad ook mee doet is bijvoorbeeld de steenslag op je motorkap schoon maken. Dit betekent dus dat je de vuile waslaag die het normaal wat bedekt eraf haalt en ze iets zichtbaarder worden. Je poets het er een eind uit en wat je nog ziet zitten gaat met der tijd weer vol zitten met vuil / was etc. en zie je het minder en minder. (Gelukkig heb ik daar niet zo gek veel last van nog.)
Maar dat is dan ook echt het enige nadeel rofl :lol:
ToyZ wrote:Zo zie je maar, dat je met relatief weinig moeite weer een auto in showroom staat kan krijgen.
Weinig moeite?
Weinig moeite?
Weetje wel HOE lang je bezig bent om een auto van top tot band in de wax te zetten. Ik doe er rond de 8 uur op en dan ben ik ook echt niet meer te genieten

Weet niet hoe het met jou zit :lol:.
- Knite Force
mr. X wrote:ToyZ wrote:Zo zie je maar, dat je met relatief weinig moeite weer een auto in showroom staat kan krijgen.
Weinig moeite?
Weinig moeite?
Weetje wel HOE lang je bezig bent om een auto van top tot band in de wax te zetten. Ik doe er rond de 8 uur op en dan ben ik ook echt niet meer te genieten.
Weet niet hoe het met jou zit :lol:.
Een dagje zwoegen om je auto weer in showroom staat brengen geeft toch wel aardig voldoening en zie ik niet als een straf. Het is dus maar hoe je "relatief" interpreteerd.
Vanmorgen kwam de vriendelijke bode wat goodies bezorgen, en ik verwacht hem binnenkort nog een keer te zien. Fijn wakker worden, net sinterklaas! :mrgreen:
Gelijk maar even de moeite genomen om het te isntalleren en ff snel een paar pica's geschoten terugkomend van een afspraak.
Blijft ook leuk plaatjes schieten met de nieuwe camera
.
Nieuwe pookknob was nodig daar de oude zwaar gemolesteerd was door Peter en zijn getik van de ring op de maat van de muziek :lol:
Visors zijn gewoon retehandig en staan erg goed, alleen niet 100% tevreden hoe ze bevestigd zijn. Clipjes mss is aanpassen zodat het iets naadlozer aansluit.
Reservoir Covers een handige goodie en kosten niks. Met name als voorbeeld aangeschaft daar ik zelf iets soortgelijks wil maken met een bekend logo :wink: . Nog is ff op zoek naar brandwerende stof en garen.
Laat die bode snel maar weer verschijnen :japan:
Gelijk maar even de moeite genomen om het te isntalleren en ff snel een paar pica's geschoten terugkomend van een afspraak.
Blijft ook leuk plaatjes schieten met de nieuwe camera

Nieuwe pookknob was nodig daar de oude zwaar gemolesteerd was door Peter en zijn getik van de ring op de maat van de muziek :lol:
Visors zijn gewoon retehandig en staan erg goed, alleen niet 100% tevreden hoe ze bevestigd zijn. Clipjes mss is aanpassen zodat het iets naadlozer aansluit.
Reservoir Covers een handige goodie en kosten niks. Met name als voorbeeld aangeschaft daar ik zelf iets soortgelijks wil maken met een bekend logo :wink: . Nog is ff op zoek naar brandwerende stof en garen.
Laat die bode snel maar weer verschijnen :japan:
Héhé, nee ik heb geen pro camera gehaald al is het een erg aardig apparaatje. Meer voor huis tuin en keuken gebruik zeg maar.
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4111%7C3730%7C654%7C652%7C4%7C1
Wat voor machtig ding heb jij dan wel niet in huis gehaald ? Photoshoot door jouw volgende keer dus ? :slaan:
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4111%7C3730%7C654%7C652%7C4%7C1

Wat voor machtig ding heb jij dan wel niet in huis gehaald ? Photoshoot door jouw volgende keer dus ? :slaan:
Sincx wrote:Wat voor machtig ding heb jij dan wel niet in huis gehaald ? Photoshoot door jouw volgende keer dus ? :slaan:
Ik heb me afgelopen weekend getrakteerd op een Nikon D40 spiegelreflex. Heb hier totaal geen ervaring mee, maar onderstaande plaatjes heb ik er tot nu toe al mee geschoten. 8) :razz:
In mijn voorsteltopic staan er nog een paar... :wink: Zodra ik de camera wat meer onder de knie heb wil ik wel wat fotos extra maken tbv een fotoshoot ofzo!
Vandaag even langs Wateringen gereden om vast te leggen hoeveel hij standaard op de dynobank doet bij RICA. Kan ik in ieder geval het verschil gaan aantonen als er wat aangepast is later.
In 5e, Zie de uitdraai:
Nooit helemaal precies maar mag toch wel vaststellen dat hij iets tekort komt op het moment.... :cry:
Denken jullie ervan ?
In 5e, Zie de uitdraai:

Nooit helemaal precies maar mag toch wel vaststellen dat hij iets tekort komt op het moment.... :cry:
Denken jullie ervan ?