Brandstofprijzen rijzen de pan uit!!!!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Jordan

Post by Jordan »

Jordan wrote:pfff... zijn de prijzen zo hoog tegenwoordig?!?!?!
shit hey... sinds ik die leasbak heb, kijk ik niet eens naar de prijzen en de civic tank ik af bij shell express hahahah laatste keer was nog 1.44 euro

ok...
1e tankervaring met de AP1 gehad.... op weg naar huis vanuit Duitsland...

1.615 euro BP ultimate.... :cry:
toch maar weer met de leasebak vandaag naar werk 8)
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
Gangaran

Post by Gangaran »

Straks moeten we een Hybride club beginnen. :cry:
vtecmoon

Post by vtecmoon »

hey Total is dan goedkoper...vanochtend 1.57 voor de Ron98
wesjes

Post by wesjes »

Ik tank alleen ultimate of challenger :D
mr. X

Post by mr. X »

vtecmoon wrote:hey Total is dan goedkoper...vanochtend 1.57 voor de Ron98

Nogmaals bij ons in het dorp, of in Den Bosch bij dezelfde Total pomp een verschil van 7-8 cent.
Drop: 1.61 zoiets,
Stad: 1.54 ongeveer.
Hoef daar maar 7 km voor van huis te rijden, dat is me het wel waard!
eteuben

Post by eteuben »

Ik kijk al niet eens meer naar de pomp en de prijs. Ik loop zo naar de balie, pin erdoor en vertrekken. Je doet er toch niks aan... :cry:
Sincx

Post by Sincx »

Mye, gewoon vooral niet naar de prijs kijken :P Moet er toch in gewoon genieten zolang er nog olie is :lol:
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

eteuben wrote:Ik kijk al niet eens meer naar de pomp en de prijs. Ik loop zo naar de balie, pin erdoor en vertrekken. Je doet er toch niks aan... :cry:

ik dus ook! je betaald het toch...
eteuben

Post by eteuben »

Je moet ook maar weer zo denken... Wij betalen het nog steeds en zijn nog mobiel, er zijn echt mensen in je omgeving die de auto laten staan, of hem al weg hebben gedaan.

En wij rijden niet in een saaie Astra, maar wel lekker sportieve kilometers in een Type-R (dat was ons toch al ons spaargeld waard? :wink: )

:razz:
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

eteuben wrote:Je moet ook maar weer zo denken... Wij betalen het nog steeds en zijn nog mobiel, er zijn echt mensen in je omgeving die de auto laten staan, of hem al weg hebben gedaan.

dat vind ik dus erg zat: mensen met kinderen enz.. of kijk eens hoever je van je werk af woont: ik ga dus echt never a 100 km fietsen voor mijn werk :-? ik bedoel kijk eens hoever iedereen van zijn werk afwoont: een auto is echt geen luxe meer, is gewoon nodig

auto= melkkoe! de vraag is wat heb je er voor over? :D
Lucas79

Post by Lucas79 »

Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen. Scheelt een hoop files!
Deus Ex Machina!
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

unicorn wrote:Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen. Scheelt een hopp files!

nope geen files maar stel eens voor dat je werk niet dichterbij kan? :wink:
Sincx

Post by Sincx »

Voor mij 67km enkele reis naar me werk :lol:
Gelukkig doe ik daar maar 25km met de auto van en de rest met bedrijfsvervoer of carpool 8)

Weet wel dat sinds ik de CTR heb de BP een verdomd goeie klant aan me heeft. Alweer ruim 2500 km mee gereden !
En dan gebruik ik mijn Clio RSI'tje nog altijd voor woon/werk maar das Euro 95 en rijd maar ietsjepietsje zuiniger....moet er echt een diesel of ultra zuinige benzine auto bij gaan halen. Iemand nog iets leuks in de aanbieding voor weinig ? :-)
eteuben

Post by eteuben »

unicorn wrote:Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen. Scheelt een hoop files!

Helaas heb je tegenwoordig je werk ook niet meer voor zeer lange tijd bij een en dezelfde baas. Tegenwoordig zijn contracten voor bepaalde tijd erg populair, of zelfs voor tijdelijk. Is er geen werk, lig je er weer uit. Dus das ook een risico als je dichterbij je werk gaat wonen.
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

eteuben wrote:
unicorn wrote:Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen. Scheelt een hoop files!

Helaas heb je tegenwoordig je werk ook niet meer voor zeer lange tijd bij een en dezelfde baas. Tegenwoordig zijn contracten voor bepaalde tijd erg populair, of zelfs voor tijdelijk. Is er geen werk, lig je er weer uit. Dus das ook een risico als je dichterbij je werk gaat wonen.

ik denk als je ergens anders gaat wonen dit ook ff wat geld kost. :wink:
of meteen niet meer ff op bezoek bij iemand omdat tja: de kilometers :D

het gaat er gewoon om dat we (de nederlanders) er veel te hard op achteruit gegaan zijn.. en alles word te overdreven duurder..
Keung

Post by Keung »

eteuben wrote:Ik kijk al niet eens meer naar de pomp en de prijs. Ik loop zo naar de balie, pin erdoor en vertrekken. Je doet er toch niks aan... :cry:

Ik doe precies hetzelfde, de auto moet eenmaal rijden.
Guest

Post by Guest »

Ik heb nog een '00 Daihatsu Cuore Marathon 1.0 in de aanbieding (geel met sportinterieur + 13" LM) , ding doet 1:17 gemiddeld en met de originele kruiwagenbandjes 1:19 of beter. Wegenbelasting + verzekering = 25 euro pm

Ik lach me suf, vriendin heeft een leasebakje..

Maar de benzineprijs is inderdaad extreem de laatste maanden :(
juggie

Post by juggie »

Sincx wrote:Voor mij 67km enkele reis naar me werk :lol:
Gelukkig doe ik daar maar 25km met de auto van en de rest met bedrijfsvervoer of carpool 8)

Weet wel dat sinds ik de CTR heb de BP een verdomd goeie klant aan me heeft. Alweer ruim 2500 km mee gereden !
En dan gebruik ik mijn Clio RSI'tje nog altijd voor woon/werk maar das Euro 95 en rijd maar ietsjepietsje zuiniger....moet er echt een diesel of ultra zuinige benzine auto bij gaan halen. Iemand nog iets leuks in de aanbieding voor weinig ? :-)

Een Toyota Prius (ook zakelijk erg intressant). Heerlijk die afwisseling tussen "mijn" Prius en mijn FN2. Zie ook http://www.john2211.nl
Jo&

Post by Jo& »

Ik tank gewoon en betaal gewoon wanneer het nodig is. Dat weet je toch als je een auto koopt en zeker als je een auto zoals een Type-R koopt, dan weet je gewoon dat je altijd duurder uit zult zijn dan anderen.
Ik ga niet omrijden voor goedkopere benzine, tijd is me duurder :p
Tank trouwens wel BP of Total....
mr. X

Post by mr. X »

Dit is niet normaal. Een nieuw record benzine prijs in ons dorp.

1,645

Stug door blijven rijden 8)
Locked