Foto's van stoelhoes Recaro

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Maskertje

Foto's van stoelhoes Recaro

Post by Maskertje »

Ik wil van iemand dus een set stoelhoezen kopen voor mijn recaro's maar ik weet dus niet hoe het zal staan. Hoe is de pasvorm ervan, heeft iemand daar foto's van?

Het gaat om deze dingen.
Image

Ik meen dat deze dus destijds ook met een groupbuy werden gekocht en waarschijnlijk gebruikt iemand ze hier?!

Heeft iemand toevallig daar foto's ervan hoe het staat in hun auto? (past hij strak of hangt hij er losjes bij ? ) Is toch vaak een ander gezicht dan de productfoto.
autodre

Post by autodre »

Misschien domme vraag, maar waarom zou je zo'n hoes kopen?
wilco

Post by wilco »

Ik heb die hoezen , tja het is van het gladde tentstof , wel ideaal als jezelf gaat sleutelen of de garage want het is absoluut beschermend.

Met rijden zonder de stoelhoes is natuurlijk veel fijner. De stof zit vrij los , je moet de overige stof tussen de naden wegstoppen , pasvorm is dan voor de rest goed en je hebt geen last van de overige stof.

Zelf gebruik ik de hoes niet tijdens het rijden , wel als ik ga sleutelen of de auto naar de dealer toe gaat.

Ik had een foto , deze zal ik vanavond weer opnieuw uploaden.
Maskertje

Post by Maskertje »

autodre wrote:Misschien domme vraag, maar waarom zou je zo'n hoes kopen?

Als je de auto niet elke dag rijdt krijg je snel stof ophoping de stoelen. Vooral passagiersstoel is dat merkbaar en bij zwart nog veel sneller.
Bovendien verkleurt het zwart ook wel een beetje door de zon vind ik.
En als je naar APK/ garage gaat maken ze soms je interieur (stoelen) vies.

Alvast bedankt wilco !
Sincx

Post by Sincx »

Lijkt me toch niet echt praktisch om mee te rijden, tentstof glijdt nogal en das niet wenselijk. Voor bescherming tegen zon en stof etc. is het wel handig als je de auto niet super veel rijdt.
Maar echt een strakke look krijg je er niet mee, ken zelf ook iemand die ze gebruikt als hij niet rijdt en tis nooit echt een nette 'look' maar wel effectief.

En als het een goede garage betreft dan doen ze altijd een plastic stoelhoes over je stoel voor ze er in gaan zitten ! Wel zo wenselijk met die smeertroep etc.
Maskertje

Post by Maskertje »

Sincx wrote:Lijkt me toch niet echt praktisch om mee te rijden, tentstof glijdt nogal en das niet wenselijk. Voor bescherming tegen zon en stof etc. is het wel handig als je de auto niet super veel rijdt.
Maar echt een strakke look krijg je er niet mee, ken zelf ook iemand die ze gebruikt als hij niet rijdt en tis nooit echt een nette 'look' maar wel effectief.

En als het een goede garage betreft dan doen ze altijd een plastic stoelhoes over je stoel voor ze er in gaan zitten ! Wel zo wenselijk met die smeertroep etc.

Vaak doen ze wel zo'n plastic hoes om je stoel voordat ze gaan zitten. Maar ook niet ALTIJD. Zal maar die ene keer zijn dat je daarmee vlekken krijgt die je er nauwelijks uit krijgt.

Soms ook voor mezelf want als ik bezig ben en daarna weer in de auto moet stappen om terug te rijden, dan ben ik ook vies.
wilco

Post by wilco »

Image
Maskertje

Post by Maskertje »

Heel erg bedankt wilco ! TOP! :!:
Keung

Post by Keung »

Hier al eens nagevraagd?
Locked