RTL autowereld Opel test

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Gaskleppie

RTL autowereld Opel test

Post by Gaskleppie »

Lache zeg.
Die Allard kalf die een nieuwe Astra OPC Nurburgring special version op zandvoort test.
Probeerd ook nog even het record te verbreken met dat ding.
240pk, 2 liter turbo, 19" eronder. speciale sportstand voor de dempers etc..

Wat denk je? 2:11 reed hij ermee......

Dat doe ik met mn stock 1600tje in mn ITR!!!! WHOEHAA!!!!
:lol:
slED9e

Post by slED9e »

:D :D steengoed !
CyRaX

Post by CyRaX »

:clap ....geweldig!
mr. X

Post by mr. X »

Of die kerel kan niet sturen, of die auto is gewoon ruk :D

Je bent geweldig Frank :wink:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Allard Kalf heeft genoeg gepresteerd de afgelopen jaren dat we wel kunnen zeggen dat die opel gewoon ruk is.. ;)
CyRaX

Post by CyRaX »

As expected.... :D
Voodoo

Post by Voodoo »

Verbaasd me niets... :roll:
AllGo

Post by AllGo »

[quote="Gaskleppie"]Allard Kalf heeft genoeg gepresteerd de afgelopen jaren dat we wel kunnen zeggen dat die opel gewoon ruk is.. ]

Heeft die Astra niet laatst een of ander baanrecord voor zijn klasse op de ring aan gort gereden?
AllGo

Post by AllGo »

LCR

Post by LCR »

:wink:
Vind deze corsa wel gruwelijk!
Katana

Post by Katana »

Geweldig Frank, zullen we eens vragen of Allard een keer in de DC2 van jou wil rijden 8)
Nick

Post by Nick »

hmm wat zou de ronde tijd zijn van de FN2? :?:
Guest

Post by Guest »

Opel.. dat wil toch echt de bocht niet om.. zal op de rechte stukken wel veel goedmaken :)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Geweldig Frank, zullen we eens vragen of Allard een keer in de DC2 van jou wil rijden

Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wat zo iemand eruit zou kunnen persen. (mits eventuele schade's voledig vergoed worden)
Aan de andere kant heb je dan altijd dat rot gevoel dat je zelf niet snel genoeg bent voor je iegen auto.......

Ik ga er wel vanuit dat ze een bekkie harder rijden dan ik kan, durf of wil.
Sincx

Post by Sincx »

Leuk topic, weet nog altijd niet wat ik van die allard moet denken als coureur...niet erg veel althans.

En als laatste is het inderdaad tot hoever hun bereid zijn te gaan om tijden te halen. Denk toch dat ze meer risico's durven en financieel gezien ook kunnen nemen. Het is jouw pride en joy en dan zoek je denk ik toch net ff iets minder die absolute grens op.
mr. X

Post by mr. X »

Durf me over zijn stuur kunsten ook niet uit te laten. Dát hij kan sturen staat wel vast. Een klant van mijn vader sponsort Allard, mijn vader heeft zo ook wel eens contact met hem persoonlijk.

Misschien dat hij het kan vragen :wink:
Ik geloof niet dat hij in jou auto een snellere ronde tijd neer zal zetten. Puur doordat jij de auto kent en er al vele km's op hebt zitten. Then again, hij heeft behoorlijk wat km's onder zijn kont in veel verschillende auto's.

Zou nog eens interessant kunnen worden 8)
Katana

Post by Katana »

Klopt, Allard is een beterweter op TV maar weet ook echt alles. Gooit hij af en toe door elkaar met zijn mening. Maar weet veel.

Rijden kan hij zeker, in de jaren 90-99 was hij zeer snel. Reed veel met Alfa en kon met een 1.7 16V de BMW's behoorlijk het leven zuur maken.
LCR

Post by LCR »

mr. X wrote:Durf me over zijn stuur kunsten ook niet uit te laten. Dát hij kan sturen staat wel vast. Een klant van mijn vader sponsort Allard, mijn vader heeft zo ook wel eens contact met hem persoonlijk.

Misschien dat hij het kan vragen :wink:
Ik geloof niet dat hij in jou auto een snellere ronde tijd neer zal zetten. Puur doordat jij de auto kent en er al vele km's op hebt zitten. Then again, hij heeft behoorlijk wat km's onder zijn kont in veel verschillende auto's.

Zou nog eens interessant kunnen worden 8)

Kan je je Pa vragen om deze topic even naar Allard te mailen? :twisted:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Dat soort lui gaan hard met alles!

Een tijd geleden wel eens een buiten kart wedstrijd gehad waar ook Paul van Splunteren meedeed. In de langere bochten en rechte stukken bleef ik op zn bumpertje hangen. Maar bij de kortere bochten waar echt techniek nodig was werd ik volledig op mn nummer gezet. Daar pakte hij in 2 bochten gewoon bijna 1seconde van me. Echt keer op keer. Geen flauw idee hoe die gasten dat doen, maar ondanks zn gewicht en leeftijd was hij in die korte bochten gewoon dik sneller dan ij.

Omdat het een 3uurs race was en hij samen met zn vrouw en zoontje reedt konden we ze uiteindelijk voor blijven, maar makkelijk was het zeker niet!
Katana

Post by Katana »

Mooi voorbeeld
Locked