hoeveel CTR zijn der in Nederland

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
accord niels

Post by accord niels »

weet in breda zo 1ctr te rijden (is een colega van een andere vestiging waar ik werk, woont denk omg breda) . ook geen integra's, een paar atr's, zie ze wel eens bij de honda dealer (van putten) hier.
Jane86

Post by Jane86 »

Ik heb gewoon nog geen één in het eggie gezien, helaas :cry: . In de buurt hebben dus niet veel mensen een ep3.
tiger_typeR

Post by tiger_typeR »

ik zie van apeldoorn-deventer ook nooit 1 :cry:
Roy

Post by Roy »

Niels wrote:
g-unit wrote:
Niels wrote:
wesjes wrote:Je zou het bij de RDW kunnen nagaan.. NL database zegt niet veel, aangezien mensen ook hun CTR uit belgie of Duitsland hebben gehaald.

En als het net als bij Seat Cupra's gaat dan zullen er behoorlijk wat CTR's naar Duitsland zijn gegaan (nieuw, zonder kenteken vanuit NL Honda dealers).

:roll: HuH :?:

waar heb jij het over ?

Over wat er staat :idea:

Als ze zonder kenteken naar Duitsland gingen zijn ze nooit geregistreerd bij de RDW en dus ook nooit Nederlander.
:wink:
Warom zou een Duitser in Nederland een CTR halen terwijl het daar veel goedkoper is ?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Niels

Post by Niels »

g-unit wrote:
Niels wrote:
"g-unit":3eg0alis wrote:
Niels wrote:
wesjes wrote:Je zou het bij de RDW kunnen nagaan.. NL database zegt niet veel, aangezien mensen ook hun CTR uit belgie of Duitsland hebben gehaald.

En als het net als bij Seat Cupra's gaat dan zullen er behoorlijk wat CTR's naar Duitsland zijn gegaan (nieuw, zonder kenteken vanuit NL Honda dealers).

:roll: HuH :?:

waar heb jij het over ?

Over wat er staat :idea:

Als ze zonder kenteken naar Duitsland gingen zijn ze nooit geregistreerd bij de RDW en dus ook nooit Nederlander.
:wink:
Warom zou een Duitser in Nederland een CTR halen terwijl het daar veel goedkoper is ?
[/quote:3eg0alis]

Omdat ze voor een Duitser goedkoper waren NL. Belasting mag je in het land van aankoop betalen of in je eigen land. Wat veel Duitsers deden was een auto in NL kopen en hier de belasting (BTW, Invoer, BPM) niet betalen en dat in DE te doen. Dat scheelde de BPM. Tot een paar jaar geleden (is dacht ik inmiddels door de EU verboden) werden de netto prijzen (dus zonder belastingen) laag gehouden door de verschillende importeurs in NL om de bruto prijzen in de EU gelijk(er) te houden. En met die lage netto prijs, en hun eigen lage belastingen was het voor Duitsers (bijv.) erg interessant om een dure auto in NL te kopen.
culasse

Post by culasse »

Ik rij nu 3 maanden rond in mijn 2008 FN2 in de regio Groningen, maar ik heb nog nergens een andere FN2 in de buurt zien rondrijden.

Niet zo erg trouwens, geeft me een gevoel van exclusiviteit.
eteuben

Post by eteuben »

Ik heb jou al wel zien rijden, maar dat kon jij weer niet weten... :razz:
Jane86

Post by Jane86 »

Op autoweek.nl kan je zien dat in bijvoorbeeld 2004 totaal van de Civic maar 800 gekocht zijn. Er blijven dus niet zoveel type R over. Ik denk 200 in dat jaar.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Jane86 wrote:Op autoweek.nl kan je zien dat in bijvoorbeeld 2004 totaal van de Civic maar 800 gekocht zijn. Er blijven dus niet zoveel type R over. Ik denk 200 in dat jaar.

1 op 4 een CTR dat verkocht wordt. Sorry maar hier geloof ik niet in.
Locked