tiger_typeR stelt zich voor!
-
tiger_typeR stelt zich voor!
Hoi mensen ik wou mij even voorstellen: Ik ben tiger_typeR ben 21 jaar oud heb na lang zoeken eindelijk een (nederlandse)zwarte CTR uit eind 2003 gevonden. Wil mijn ride nog meer opleuken dus wil hier ideeen opdoen! Heb er nu gouden rota boost velgen onder zitten. Heb een K&N luchtfilter, Invidia middenpijp+ eind demper, Megan racing header en Megan racing down pipe! Verder nog op zoek naar leuk spul !!
Groeten,
tiger_typeR
Groeten,
tiger_typeR
-
-
Gangaran wrote:Welkom!!!! Foto's graag 8)
http://groups.msn.com/_Secure/0UgBsGVsZ ... 1207238003
Groeten
tiger_typeR
-
-
-
Ik dacht eerst dat er iemand een flauwe grap ging maken bij het zien van de foto, maar had er geen erg in dat je echt een vrouw was
ops: (Ik denk dat het misverstand kwam doordat er geen naam in je profiel stond)
Zag natuurlijk wel onder je naam het vrouwen tekentje staan, maar dacht dat het een foutje was. Onder mijn naam heeft dat zo ongeveer een vol jaar gestaan :slaan:
Ohja en btw nice velgen! Die zijn volgens mij een stukje lichter dan de OEM velgen. Heb je de banden van je standaard velgen laten overzetten?

Zag natuurlijk wel onder je naam het vrouwen tekentje staan, maar dacht dat het een foutje was. Onder mijn naam heeft dat zo ongeveer een vol jaar gestaan :slaan:
Ohja en btw nice velgen! Die zijn volgens mij een stukje lichter dan de OEM velgen. Heb je de banden van je standaard velgen laten overzetten?
-