Godver de godver de godver

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
autodre

Godver de godver de godver

Post by autodre »

RIj ik in een parkeergarage, rij ik eruit, raak ik zo'n stoepje(dat voorkomt dat je de muur raakt ofzo) met mijn achterwiel...Vette beschadiging op de velg :S Echt onwijs...

Rechtsvoor had ik ook al pech :S Binnenkort winterbanden+staal, en dan tzt deze velgen maar laten fixen....GRRRRR een voordeel, ben zelf zo dom geweest. Liever dit, dan dat ik mijn auto zo terug vindt...

Nog een keer GODVER GRRRRR :)

Andre
vtecmoon

Post by vtecmoon »

da's balen! je kan maar nooit voorzichtig genoeg zijn...heet dan ook een ongelukje heh?

Hopelijk valt de schade mee
autodre

Post by autodre »

vtecmoon wrote:da's balen! je kan maar nooit voorzichtig genoeg zijn...heet dan ook een ongelukje heh?

Hopelijk valt de schade mee

Tja,...Heb mijn band gechecked, en de spanning is na 3 uur en 40KM nog steeds zoals ie was...Dus geen scheurtje gok ik...En de band is er ook niet even naast gevlogen(want de spanning na het 'ongelukje' was ook gewoon goed) dus lijkt vooral cosmetisch te zijn
Jo&

Post by Jo& »

Kga ook mijn velgen laten repareren.. Heb een keer uitmoeten wijken voor een peleton fietsers... en een keer heel stom toen ik moe was gewoon met parkeren me velg geraakt... Kga ze dan ietsjes donkerder laten spuiten, beetje titanium achtig :D
Misschien zijn er meer die hun velgen willen laten repareren???
mr. X

Post by mr. X »

hehe ken het gevoel! Heel toevallig ik ook laatst met de CTR velgen.
Was wel een beetje stom en ging wat harder dan alleen inparkeren :razz: maar mwa... leven nog en verder geen schade what so ever aan de band, auto, ophanging. Dat is toch erger dan zo'n 'stomme' velg IMO... :wink:
baRt

Post by baRt »

daarom heb ik rotas... laatst met mijn vermoeide hoofd thuis geparkeerd (erg lastig hoekje om te parkeren) en ook een randje van de tuin geraakt... hoppa, velgrand en een van de spaken geraakt...

als ik de echte advans eronder had gehad, zou ik nu nog koppijn hebben (hoofd + muur = goeie zelfkastijding!)
RedSun

Post by RedSun »

baRt wrote:(erg lastig hoekje om te parkeren)

Gewoon rechtdoor zeker? :lol: :razz:
Nana korobi ya oki
baRt

Post by baRt »

niet bepaald...

5cm links en 5cm rechts op verschillende momenten tijdens het indraaien en dat is met het tussendoor even laten teruglopen om de bocht opnieuw aan te snijden...

een CRX kreeg ik er vroeger desnoods met een handrembocht op veel te hoge snelheid nog wel in, maar de kleine draaicirkel en vrij grote overhang van de integra is toch net ff iets anders...
RedSun

Post by RedSun »

:lol: gaat het nog uitleggen ook :lol:

Wel een vage parkeerplek als ik dat zo lees.....
Nana korobi ya oki
revo

Post by revo »

hallo, hier revo, las je berichtje en als je er iets aan mocht hebben? moet je de volgende keer eens naar vlagtwedde bellen daar zit HAZELHOF die repareerd velgenook wel de "'VELGENDOKTER genoemd. ben er zelf geweest en ben volmlof over dit bedrijf moet ik eerlijk zeggen.

het bdrijf zit aan de hoofdweg in vlagtwedde.
mvg revo
accord driver
MHG

Post by MHG »

*kuch* *kuch* Stoffig hier zeg, sjezus. Heeft iemand een swiffer bij de hand?
autodre

Post by autodre »

revo wrote:hallo, hier revo, las je berichtje en als je er iets aan mocht hebben? moet je de volgende keer eens naar vlagtwedde bellen daar zit HAZELHOF die repareerd velgenook wel de "'VELGENDOKTER genoemd. ben er zelf geweest en ben volmlof over dit bedrijf moet ik eerlijk zeggen.

het bdrijf zit aan de hoofdweg in vlagtwedde.
mvg revo

hehe bericht is van NOV 2006 :)
itr-1895

Post by itr-1895 »

beetje last van vertraging op het i-net :D
revo

Post by revo »

sorry voor de evt hulp, zal niet weer gebeuren hoor. zal me niet weer gaan opdringen ok?

:cry: :cry: :twisted:
accord driver
Locked