Japans Autosport Festival [30 maart 2008]
Mooiste auto die op onze stand stond, was de EP3 van Miguel.. Heel erg mooi geworden man...
Zaterdagavond was gezellig...
Meguiars springt erg raar met z'n klanten om...
Erg jammer allemaal...
Wij zijn ook veilig thuisgekomen... waren om 15:30 thuis...
Bedankt Martin en Brenda...
@ Randy, sorry voor de slakkengang... next time weer cruisesnelheid...
Zaterdagavond was gezellig...
Meguiars springt erg raar met z'n klanten om...
Erg jammer allemaal...
Wij zijn ook veilig thuisgekomen... waren om 15:30 thuis...
Bedankt Martin en Brenda...
@ Randy, sorry voor de slakkengang... next time weer cruisesnelheid...
He he, lekker uitgeslapen...
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, gezelschap dat ik had meegebracht heeft het ook heel erg naar hun zin gehad.
Ook bedankt voor de complimenten van de auto, stond er zelf ook bij te genieten aangezien ik hem pas afgelopen vrijdag klaar had en hem pas zondag ook rustig kon bekijken.
@rob, wat is gebeurt bij Meg's?
Het enigste dat ik zei was dat ik de poetsnicht van de club ben en ze stonden klaar om me te helpen.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, gezelschap dat ik had meegebracht heeft het ook heel erg naar hun zin gehad.
Ook bedankt voor de complimenten van de auto, stond er zelf ook bij te genieten aangezien ik hem pas afgelopen vrijdag klaar had en hem pas zondag ook rustig kon bekijken.
@rob, wat is gebeurt bij Meg's?
Het enigste dat ik zei was dat ik de poetsnicht van de club ben en ze stonden klaar om me te helpen.
-
wesjes wrote:Was gezellig helaas jammer van het lelijk weer.
En ja waar waren jullie opeens allemaal!!
Ik was zo rond 18.30 thuis i guess
@ Unicorn: Ik zal die smile heel lang houden dat weet ik nu al! ik zag veel mensen kijken en vragen van hmm wat is dat voor een auto.. ??
Vermoeiend he, zo'n autoshow :wink:
Wil graag de eigenaren bedanken voor het uitlenen van hun auto op de JDM stand!
Veel complimenten van andere gehoord over de auto's die daar stonden..
Over JAF 2008:
het uitrijden was bar slecht geregeld. Wij hebben gewacht en hebben gelukkig niet lang gewacht :lol:
Na de uitgang, lekker rechtsaf gegaan en geen politie tegen gekomen :-)
Veel complimenten van andere gehoord over de auto's die daar stonden..
Over JAF 2008:
het uitrijden was bar slecht geregeld. Wij hebben gewacht en hebben gelukkig niet lang gewacht :lol:
Na de uitgang, lekker rechtsaf gegaan en geen politie tegen gekomen :-)
Beetje jammer dat het vandaag zo schitterend weer was, heb de zon veelvuldig gezien en er is hier geen spat regen gevallen overdag.
Hier zijn mijn (200+) foto's, voornamelijk Civic natuurlijk. En Type-Rs, danwel na de regenbui van vroeg in de middag. Hierdoor waren er al een hoop leden vertrokken van jullie stand! :-? :shock: :razz:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4SAHHTOV
Hier zijn mijn (200+) foto's, voornamelijk Civic natuurlijk. En Type-Rs, danwel na de regenbui van vroeg in de middag. Hierdoor waren er al een hoop leden vertrokken van jullie stand! :-? :shock: :razz:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4SAHHTOV
-
-
hey leuk om weer wat mensen ontmoet te hebben en bedankt dat ik gewoon bij de club mocht staan. vond t erg leuke dag. t rijden op t circuit was ook tof, beetje glibberig maar met die regen wast ook wel te verwachten.
die subaru was ook iets 4kanter geworden. ik zat tegelijkertijd met m op de baan en hij gedroeg zich als een debiel op de baan ook dus t was misschien wel een klein beetje te verwachten.
luitjes hopelijk tot de volgende meet.
die subaru was ook iets 4kanter geworden. ik zat tegelijkertijd met m op de baan en hij gedroeg zich als een debiel op de baan ook dus t was misschien wel een klein beetje te verwachten.
luitjes hopelijk tot de volgende meet.
CTR-Voorburg wrote:Hier zijn ze dan de pic's![]()
http://s261.photobucket.com/albums/ii44/midd056/
Verzoek aan Nick of Juggie? die met vriendin/vrouw/echtgenoot was:
Er is een foto van mijn CTR rijdend onderweg genomen kun je die aan mij toe zenden? ([email="w.middendorp@wanadoo.nl"]w.middendorp@wanadoo.nl[/email])
Alvast bedankt hiervoor :-)
It wasn't me :shock:
wesjes wrote:Gangaran wrote:Huh, is toch de auto van vtecmoon? Ik heb hem niet gezien.
Haha ik heb hem wel gezien hij stond natuurlijk bij de TZS ]
Ja mijn otokes stond bij TZS.
We stonden tussen een groep "sjonnies". Helaas maar goed, het was niet anders! Blij dat er tenminste tegenover ons wat leuke skylines stonden.
Ik was wel een paar keer bij de Type-R club langsgeweest. Helaas met dat shit weer niet veel van jullie kunnen groeten!
Ennuh Miguel, damn, wat een beest is je CTR geworden, erg mooi en strak!! Samen met de FD2 de mooiste R's van die dag naar mijn mening.
Ik vond het een tegenvallende editie.
4.30 uur vertrokken na 2 uurtjes slaap (wtf zomertijd). Denk neem de nieuwe autosnelweg A73; mag je overal maar 90.. Schiet ook niet echt op.
Er waren vrij weinig bekenden van mij en heb dus ook niet veel Honda-talk gehad. Daarbij hielp het klote weer ook niet echt.
Om 3 uur vond ik het wel welletjes en ben ik vertrokken. Ervaringen uit het verleden geven zeer goeie garanties voor de toekomst. Als je bij het circuit rechtsaf gaat ipv linksaf zoals iedereen, dan rij je wel een beetje om, maar je kunt wel doorrijden en veel tijd besparen.
Verder vraag ik me af waarom sommige auto's als showauto worden gepresenteerd. Wat een dramatisch laag niveau.
De shops stellen ook niet veel voor, behalve als je op zoek bent naar Rota's..
Doe mij maar weer eens een Honda Family Day, dat was pas leuk.
4.30 uur vertrokken na 2 uurtjes slaap (wtf zomertijd). Denk neem de nieuwe autosnelweg A73; mag je overal maar 90.. Schiet ook niet echt op.
Er waren vrij weinig bekenden van mij en heb dus ook niet veel Honda-talk gehad. Daarbij hielp het klote weer ook niet echt.
Om 3 uur vond ik het wel welletjes en ben ik vertrokken. Ervaringen uit het verleden geven zeer goeie garanties voor de toekomst. Als je bij het circuit rechtsaf gaat ipv linksaf zoals iedereen, dan rij je wel een beetje om, maar je kunt wel doorrijden en veel tijd besparen.
Verder vraag ik me af waarom sommige auto's als showauto worden gepresenteerd. Wat een dramatisch laag niveau.
De shops stellen ook niet veel voor, behalve als je op zoek bent naar Rota's..
Doe mij maar weer eens een Honda Family Day, dat was pas leuk.
Ja mijn otokes stond bij TZS.
We stonden tussen een groep "sjonnies". Helaas maar goed, het was niet anders! Blij dat er tenminste tegenover ons wat leuke skylines stonden.
Ik was wel een paar keer bij de Type-R club langsgeweest.
ik zag m staan toen ik naar de wc ging, miniatuur zag er wel geinig uit.
en de echte ziet er ook netjes uit hoor! :wink:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi