wilco wrote:Ik ben niet aanwezig met de ITR , ligt teveel pekel op de weg...haha...en ik moet nog wat kleine dingen doen aan de ITR en omdat Helga hoogzwanger is , neem ik die gok niet om op het terrein te staan . Wel ben ik gewoon aanwezig met de Civic , maar die blijft buiten op het terrein staan.
jammer Wilco had em graag willen zien met je nieuwe velgen :cry:
Ach er komen nog meer clubdagen , en voorlopig is de regen en slecht weer het land nog niet uit.Maar uhh je gaat als het goed is via de A28 naar Assen , als je vlakbij Zwolle bent dan heb je afslag 't Harde , en ergens in dat gat staat hij :wink:
hey hallo ik heb een probleempje ik zou met doubledracing uit belgie op assen komen te staan en nu heb ik vanmiddag pas gehoort dat ze niet gaan want geen enkel van hun auto's is klaar dus gaan ze niet en hebben ook de pitboxen afgezegd. is er toevallig nog een plek vrij voor mij en mijn itr bij jullie?
ops:
bertjehonda wrote:hey hallo ik heb een probleempje ik zou met doubledracing uit belgie op assen komen te staan en nu heb ik vanmiddag pas gehoort dat ze niet gaan want geen enkel van hun auto's is klaar dus gaan ze niet en hebben ook de pitboxen afgezegd. is er toevallig nog een plek vrij voor mij en mijn itr bij jullie? ops:
Stuur mij maar even een PB, als er een mogelijkheid is laat ik het u asap weten. Een Begische gast met ITR
oke pb gestuurd. hoop wel dat ik er dit weekend bij kan zijn. jaf heb ik in de afgelopen 5/6 jaar nog niet gemist.
even offtopic honda familyday is dat niet meer zeker?
vorig jaar niks over gehoord.
heb vandaag nog gebeld hoelaaat mijn nieuwe banden binnen kwamen morgen blijkt nu dat de bestelling vertraging op loopt dus dat betekent geen 18 inch velgen voor de show :cry: dan heeft het ook geen nut om de onlangs gekochte schroefveren even snel te monteren.
hier baal ik nu echt van,ik had de man nog gezegd voor zaterdag!!!
ik ben wel club lid geworden overigens dat is een plus punt
hoop eigenlijk dat ik zatedag bij de club stand mag staan maar hoe dan ook ik ben er bij al staat die auto een stukje verder op.
(alleen zonder de 18inches)
hoop dat de weer mee zit want de potenza's op de originele velgen zijn al aardig versleeten. :roll:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Nog even voor de jongens bij Dekkersland, ik weet nog niks over Hoevelaken en als ik niks hoor ga ik via de A7 , dus sta niet tevergeefs op mij te wachtten want de kans is dus groot dat ik niet kom via deze weg. Als ik jullie niet meer zie mocht ik toch via deze kant besluiten haal ik jullie vast wel weer in
g-unit wrote:heb vandaag nog gebeld hoelaaat mijn nieuwe banden binnen kwamen morgen blijkt nu dat de bestelling vertraging op loopt dus dat betekent geen 18 inch velgen voor de show :cry: dan heeft het ook geen nut om de onlangs gekochte schroefveren even snel te monteren.
hier baal ik nu echt van,ik had de man nog gezegd voor zaterdag!!!
ik ben wel club lid geworden overigens dat is een plus punt hoop eigenlijk dat ik zatedag bij de club stand mag staan maar hoe dan ook ik ben er bij al staat die auto een stukje verder op. (alleen zonder de 18inches)
hoop dat de weer mee zit want de potenza's op de originele velgen zijn al aardig versleeten. :roll:
Het weekend staat voor de deur! Op dit moment schijnt de zon, maar de kans is aanwezig dat er een paar druppels regen vallen zondag. Zorg dus dat je warm aangekleed bent. Het kan aardig fris zijn in het noorden.
We gaan er weer een leuk weekend van maken!
Natuurlijk zijn we hier als club te gast dus een dringend verzoek aan een ieder om zich te gedragen in het verkeer. Denk aan je veiligheid en die van anderen.
Nick wrote:Zo auto is schoon en ready to go!! tot morgen iedereen! 8)
Heb je hem door de wasstraat gehaald? :lol:
Helaas moet ik zeggen dat ik niet kom. Moet nog enkele dingen doen voor mijn aankomende examen week, plus de auto staat bij de dealer en heb totaal geen zin 250 km enkele reis met de EJ9 te gaan doen ops:
Sorry voor mijn vroege vertrek, maar ik had best een rot nacht gehad en toen het ook nog eens flink en lang ging regenen, trok ik het ff niet meer. Tot die tijd was het een leuke en gezellige dag.
@katana: (en de rest van het bestuur) Mooi geregeld allemaal en opzich mooie opkomst, ook met die twee NSX'en.
@wesjes: Heel vet die FD2! trok ook veel bijkijks, leuk. Ik hoop dat je hem lang heel houdt en er vaak en zeer lang een dikke op je porem blijft.