Ik ben niet aanwezig met de ITR , ligt teveel pekel op de weg...haha...en ik moet nog wat kleine dingen doen aan de ITR en omdat Helga hoogzwanger is , neem ik die gok niet om op het terrein te staan .
Wel ben ik gewoon aanwezig met de Civic , maar die blijft buiten op het terrein staan.
wilco wrote:Ik ben niet aanwezig met de ITR , ligt teveel pekel op de weg...haha...en ik moet nog wat kleine dingen doen aan de ITR en omdat Helga hoogzwanger is , neem ik die gok niet om op het terrein te staan . Wel ben ik gewoon aanwezig met de Civic , maar die blijft buiten op het terrein staan.
Jouw ITR moet anders na alle werkzaamheden perfekt bestand zijn tegen pekel.
Maar als ik jouw was zou ik gewoon bij het vrouwtje thuis blijven. Hoogzwanger, het kan soms snel gaan. :wink:
Gangaran wrote:Is het een optie om dit keer weer bij "Shell Tankstation Dekkersland" te verzamelen?
Goed idee :wink:
De auto... :lol:
(Frans) wat zijn de mogelijkheden voor een "flits" bezoek. Ik bedoel wat als je rond 10:00 in Assen kan zijn en loop van de middag weer weg "moet"?
Beperkt, wie op de paddock wil staan dient op de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Vroeger weg is ook niet echt de bedoeling want dan rijden er constant auto's tussen de mensen door. Safety first
wilco wrote:Ik ben niet aanwezig met de ITR , ligt teveel pekel op de weg...haha...en ik moet nog wat kleine dingen doen aan de ITR en omdat Helga hoogzwanger is , neem ik die gok niet om op het terrein te staan . Wel ben ik gewoon aanwezig met de Civic , maar die blijft buiten op het terrein staan.
jammer Wilco had em graag willen zien met je nieuwe velgen :cry:
Hoorde deze week pas van het event in Assen a.s. zondag 30-03
Zijn er nog plekken/en of kaarten over?
En zijn er ook mensen die rijden vanuit de regio Rotterdam naar Assen op zondagochtend?
En hoe laat wordt er dan vertrokken ?
mvm wrote:Hoorde deze week pas van het event in Assen a.s. zondag 30-03
Zijn er nog plekken/en of kaarten over? En zijn er ook mensen die rijden vanuit de regio Rotterdam naar Assen op zondagochtend? En hoe laat wordt er dan vertrokken ?
Hey Maarten,
U bent wel een beetje laat.
Bel even met 402 event en vraag naar Brain. Lukt dit niet laat het mij even weten dan probeer ik het het voor u.
Gaan er nog meer NSX-en?
Onze Type-R stand is vol zoals het er nu uitziet en daar geld natuurlijk ook members-only.
Het is geen 'U' hoor, gewoon je of jij bevalt me veel beter :-)
Ik weet dat ik laat ben, meestal wordt ik voor dit soort dingen gebeld, maar dit keer niet dus.
Ik ben nog even aan het rondkijken of er nog meer NSX-en willen meekomen. Er is net weer een nieuwe NSX in NL gearriveerd dus ik ga kijken of die persoon ook zin heeft om te komen.