Belde vannacht zo rond 01:30 een vriend op om te vragen wat ik deed. Ik had niets te doen dus hij stelde voor om even langs te komen met een andere vriend van ons. Was immidels 3uur en ja nog maar iemand gebeld zijn we uit amsterdam(en hun uit west friesland en alkmaar) naar Den Bosch gereden om daar iemand op te halen. Toen reden we een beetje doeloos rondjes tot ik op het idee kwam om naar de nurnburgring te gaan. zo gezegd zo gedaan hebben we 800km afgelegd en dat alleen maar omdat we niets te doen hadden. Jammergenoeg was de baan dicht heb er wel wat mensen ontmoet en meegereden in een Engelse ITR.
Nu lijkt het mischien of ik helemaal off-topic ga maar dan moet je ff de pics checken.
Vies!!!
en nog een filmpje geschoten maar die heb ik hier niet 8)
Van het weekend bij Spa / BE in de buurt vertoeft, bijna 50 cm sneeuw gevallen daar :shock: Moest bijna kettingen gaan gebruiken om weer thuis te komen :-? Zal is wat pics opzoeken...
Ik heb hier net ook maar gewoon de s2000 gepakt, ondanks de sneeuw... maar mijn excuus is twee weken geen autorijden, dus ik mocht eindelijk weer... *grijns*
"ITR DC2":3vxa9unz wrote:Haha, je bent niet de enige.
Ik heb vannacht een half uur kunnen wachten voor ik de deuren open kreeg...
Hopelijk 30 maart a shiny day!
hahhaa zeker gister gewassen??? zo moest ik ook een keer via de achterkant naar voren kruipen kachel aan en na het werk, kom ik op het werk aan, nog steeds bevroren..mijn collega's stonden te lachen [/quote:3vxa9unz]
"ITR DC2":2v51wnel wrote:Haha, je bent niet de enige.
Ik heb vannacht een half uur kunnen wachten voor ik de deuren open kreeg...
Hopelijk 30 maart a shiny day!
hahhaa zeker gister gewassen??? zo moest ik ook een keer via de achterkant naar voren kruipen kachel aan en na het werk, kom ik op het werk aan, nog steeds bevroren..mijn collega's stonden te lachen
Daar is de kachel weer :shock: :lol:[/quote:2v51wnel]