Wat the F*ck is er met Honda F1 aan de hand???
mr. X wrote:Tis maar goed dat ik lui ben, anders woog ik volgens mij nou ongeveer dubbel zoveel :lol:
Het wordt zo genieten!
De afschaffing van traction controle en verder alle electronische afregeling is in mijn opzicht een fantastische keus.
Heb wat beelden gezien en dat beloofd wat joh!
Yep, het werd tijd. Nu is het weer aan dat rechtervoetje om die 700pk onder controle te houden.
Ik ga de zetel in, ze staan al op de grid 8)
Veel kijkplezier :!:
2e vrije training vandaag op Sepang, Button 4e plaats!
http://www.formula1.com/results/season/2008/788/6487/
Gaat de goede kant op!
http://www.formula1.com/results/season/2008/788/6487/
Gaat de goede kant op!
Sander wrote:2e vrije training vandaag op Sepang, Button 4e plaats!
http://www.formula1.com/results/season/2008/788/6487/
Gaat de goede kant op!
Trainingen willen doorgaans niet veel zeggen. Maar het is te hopen dat het wel zo blijft natuurlijk.

Optimisme heerst bij mannen van Honda
De goede prestaties van vandaag doen niet veel met Jenson Button. Dat zegt de Brit na afloop van de tweede vrijde training op het circuit van Sepang. Volgens hem zal het team van Honda in het verloop van het weekend nog wel een kleine terugval kennen en zal het niet eindigen op plek vier, waar het zich vandaag wel terugvond.
“Ik ben niet geïnteresseerd in de tijden van vandaag. Ik ben wel erg blij met de verbetering van de auto. De auto is erg fijn om te rijden en het reageert erg goed op de veranderingen, maar vierde zullen wij morgen niet zijn.â€
Rubens Barrichello klinkt ook opgetogen over de vorm van Honda. De Braziliaan sloot de vrijdag als elfde af en zit en top tien klassering morgen tot de mogelijkheden behoren. “We hebben nog steeds te maken met verminderde grip, maar deze auto is erg fijn om te besturen.â€
“Vandaag hebben we een goede indruk achtergelaten. De lange run was niet eens zo slecht. Ik had nog wel wat last met het vinden van de juiste grip, maar de auto heeft opnieuw een top twaalf positie in zich en wellicht kunnen we het tot de top tien redden. We zullen het zien.†Op de vraag of hij een puntenfinish realistisch is, antwoord Barrichello: “Ja zeker.â€
De goede prestaties van vandaag doen niet veel met Jenson Button. Dat zegt de Brit na afloop van de tweede vrijde training op het circuit van Sepang. Volgens hem zal het team van Honda in het verloop van het weekend nog wel een kleine terugval kennen en zal het niet eindigen op plek vier, waar het zich vandaag wel terugvond.
“Ik ben niet geïnteresseerd in de tijden van vandaag. Ik ben wel erg blij met de verbetering van de auto. De auto is erg fijn om te rijden en het reageert erg goed op de veranderingen, maar vierde zullen wij morgen niet zijn.â€
Rubens Barrichello klinkt ook opgetogen over de vorm van Honda. De Braziliaan sloot de vrijdag als elfde af en zit en top tien klassering morgen tot de mogelijkheden behoren. “We hebben nog steeds te maken met verminderde grip, maar deze auto is erg fijn om te besturen.â€
“Vandaag hebben we een goede indruk achtergelaten. De lange run was niet eens zo slecht. Ik had nog wel wat last met het vinden van de juiste grip, maar de auto heeft opnieuw een top twaalf positie in zich en wellicht kunnen we het tot de top tien redden. We zullen het zien.†Op de vraag of hij een puntenfinish realistisch is, antwoord Barrichello: “Ja zeker.â€
Grand Prix van Maleisië, Sepang International uitslag kwalificatie
coureur team tijd verschil
kwalificatiesessie 3
1. F. Massa Ferrari 1:35.748 17
2. K. Räikkönen Ferrari 1:36.230 +0.482 13
3. H. Kovalainen McLaren 1:36.613 +0.865 12
4. L. Hamilton McLaren 1:36.709 +0.961 18
5. J. Trulli Toyota 1:36.711 +0.963 18
6. R. Kubica BMW Sauber 1:36.727 +0.979 13
7. N. Heidfeld BMW Sauber 1:36.753 +1.005 13
8. M. Webber Red Bull Racing 1:37.009 +1.261 18
9. F. Alonso Renault 1:38.450 +2.702 18
10. T. Glock Toyota 1:39.656 +3.908 20
kwalificatiesessie 2
11. J. Button Honda 1:35.208 -0.540 15
12. D. Coulthard Red Bull Racing 1:35.408 -0.340 12
13. N. Piquet Jr. Renault 1:35.562 -0.186 12
14. R. Barrichello Honda 1:35.622 -0.126 15
15. S. Vettel Toro Rosso 1:35.648 -0.100 15
16. N. Rosberg Williams 1:35.670 -0.078 13
kwalificatiesessie 1
17. G. Fisichella Force India 1:36.240 +0.492 9
18. K. Nakajima Williams 1:36.388 +0.640 9
19. S. Bourdais Toro Rosso 1:36.677 +0.929 8
20. T. Sato Super Aguri F1 1:37.087 +1.339 9
21. A. Sutil Force India 1:37.101 +1.353 10
22. A. Davidson Super Aguri F1 1:37.481 +1.733 9
coureur team tijd verschil
kwalificatiesessie 3
1. F. Massa Ferrari 1:35.748 17
2. K. Räikkönen Ferrari 1:36.230 +0.482 13
3. H. Kovalainen McLaren 1:36.613 +0.865 12
4. L. Hamilton McLaren 1:36.709 +0.961 18
5. J. Trulli Toyota 1:36.711 +0.963 18
6. R. Kubica BMW Sauber 1:36.727 +0.979 13
7. N. Heidfeld BMW Sauber 1:36.753 +1.005 13
8. M. Webber Red Bull Racing 1:37.009 +1.261 18
9. F. Alonso Renault 1:38.450 +2.702 18
10. T. Glock Toyota 1:39.656 +3.908 20
kwalificatiesessie 2
11. J. Button Honda 1:35.208 -0.540 15
12. D. Coulthard Red Bull Racing 1:35.408 -0.340 12
13. N. Piquet Jr. Renault 1:35.562 -0.186 12
14. R. Barrichello Honda 1:35.622 -0.126 15
15. S. Vettel Toro Rosso 1:35.648 -0.100 15
16. N. Rosberg Williams 1:35.670 -0.078 13
kwalificatiesessie 1
17. G. Fisichella Force India 1:36.240 +0.492 9
18. K. Nakajima Williams 1:36.388 +0.640 9
19. S. Bourdais Toro Rosso 1:36.677 +0.929 8
20. T. Sato Super Aguri F1 1:37.087 +1.339 9
21. A. Sutil Force India 1:37.101 +1.353 10
22. A. Davidson Super Aguri F1 1:37.481 +1.733 9
Re: Honda heeft een nieuw wapen in de wedstrijd
IvoG wrote:http://www.f1network.net/main/s169/st127330.htm
1 April! :lol:
bij men dealer kreeg ik onlangs te horen dat honda er ook niet echt meer voor gaat in de f1.
hun buget zou teruggeschroeft zijn naar 1/3 van wat vroeger uitgegeven werd... dit omdat er gewoon teveel komt bij kijken om echt competetief te kunnen zijn met de top... en dit niet enkel op sportief vlak... kijk bv naar al de schandalen die vorig sezoen gebeurt zijn ...
MAAR omdat honda toch een sportief merk is , blijven ze f1 rijden om dit extra in de verf te zetten. volgens hem moeten we komend sezoen dus ook niks meer verwachten van honda :-(
hun buget zou teruggeschroeft zijn naar 1/3 van wat vroeger uitgegeven werd... dit omdat er gewoon teveel komt bij kijken om echt competetief te kunnen zijn met de top... en dit niet enkel op sportief vlak... kijk bv naar al de schandalen die vorig sezoen gebeurt zijn ...
MAAR omdat honda toch een sportief merk is , blijven ze f1 rijden om dit extra in de verf te zetten. volgens hem moeten we komend sezoen dus ook niks meer verwachten van honda :-(
bartman wrote:bij men dealer kreeg ik onlangs te horen dat honda er ook niet echt meer voor gaat in de f1.
hun buget zou teruggeschroeft zijn naar 1/3 van wat vroeger uitgegeven werd... dit omdat er gewoon teveel komt bij kijken om echt competetief te kunnen zijn met de top... en dit niet enkel op sportief vlak... kijk bv naar al de schandalen die vorig sezoen gebeurt zijn ...
MAAR omdat honda toch een sportief merk is , blijven ze f1 rijden om dit extra in de verf te zetten. volgens hem moeten we komend sezoen dus ook niks meer verwachten van honda :-(
Denk dat het binnenhalen van Ross Brawn dit toch echt tegenspreekt :wink: