wesjes wrote:Ik ga het niet halen om de FD2 op platen te krijgen voor dit evenement.. Heeft er iemand misschien een autoambulance? ^^
of zet er groene platen op zeg je gewoon dat je bezig bent met een proefritje :wink:
Nope kga dit soort dingen niet proberen, als ik word gepakt zit ik in deep shit.. is het niet waard ]Kom gewoon zonder! :idea:
Want:
Is de auto verzekerd tijdens het transport / op Assen / terugweg?
Kosten huren autoambulance!
Rijbewijs B is niet genoeg voor het besturen van een autoambulance!
Stop het geld en de zorgen in het op kenteken zetten van je auto, we zien het wel een andere keer! :idea: 8)
wesjes wrote:Ik ga het niet halen om de FD2 op platen te krijgen voor dit evenement.. Heeft er iemand misschien een autoambulance? ^^
of zet er groene platen op zeg je gewoon dat je bezig bent met een proefritje :wink:
Nope kga dit soort dingen niet proberen, als ik word gepakt zit ik in deep shit.. is het niet waard ]Kom gewoon zonder! :idea:
Want: Is de auto verzekerd tijdens het transport / op Assen / terugweg? Kosten huren autoambulance! Rijbewijs B is niet genoeg voor het besturen van een autoambulance!
Stop het geld en de zorgen in het op kenteken zetten van je auto, we zien het wel een andere keer! :idea: 8)
Auto is zo ie zo verzekerd want ik moet de 27ste naar het RDW en heb al een eendagskenteken ontvangen.. moet zelf voor de dag al een verzekering verzorgen.
Kosten autoambulance zijn nihil alleen brandstof kosten aangezien er iemand hier op het forum zo aardig is om mij te willen vervoeren
[quote="wesjes"] Auto is zo ie zo verzekerd want ik moet de 27ste naar het RDW en heb al een eendagskenteken ontvangen.. moet zelf voor de dag al een verzekering verzorgen. Kosten autoambulance zijn nihil alleen brandstof kosten aangezien er iemand hier op het forum zo aardig is om mij te willen vervoeren ] :?: :arrow: :!: :idea:
wesjes wrote:Auto is zo ie zo verzekerd want ik moet de 27ste naar het RDW en heb al een eendagskenteken ontvangen.. moet zelf voor de dag al een verzekering verzorgen. Kosten autoambulance zijn nihil alleen brandstof kosten aangezien er iemand hier op het forum zo aardig is om mij te willen vervoeren ] :?:
Ik mag dus naar het RDW rijden op een 1 dags kenteken van het RDW.
Vanaf die dag moet ik hem ook verzekeren.