*Wesley* FD2 - Feels spruitstuk pagina 31

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
baRt

Post by baRt »

idd, ding komt uit Japan, het land waar het meeste geRACEd wordt met dit soort auto's... deze auto heeft echt al meer geleden in zijn leven, dan dat die 100meter kade met hem zullen doen...
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Verschil is denk ik alleen dat er in Japan met een beetje respect naar het materiaal is gekeken. Dus eerst warmrijden voor je het vol in vtec knald.
Image
wesjes

Post by wesjes »

Correct me if im wrong maar volgens mij kan je op een hele koud motor niet gelijk de vtec erin knallen?

maar anyways zie me scheepje binnenkomen..

Uiteindelijk pas dinsdag ophalen,.. f*ckers zeggen dat ze 2 dagen bezig zijn met unloaden/loaden

zucht
RedSun

Post by RedSun »

klopt maar 5000 toeren met een koud blok is ook niet prettig

haha nee joh ze moeten eitjes zoeken :D
Nana korobi ya oki
wesjes

Post by wesjes »

RedSun wrote:klopt maar 5000 toeren met een koud blok is ook niet prettig

haha nee joh ze moeten eitjes zoeken :D

LoL volgens mij zijn ze auto's verloren en die gaan ze zoeken.. maar serieus.. hij stond geplanned op de 21ste om 22:00.. dan lijkt het mij logies. dat je het dan pas na het weekend op kan halen..

Maar als hij vandaag in de middag aankomt.. lijkt mij het logies dat ik der morgen kan ophalen?

nee? :roll:
RedSun

Post by RedSun »

ik zou met mijn slaapzak voor het hek gaan liggen en als je hem ziet er naar toe rennen en nooit meer loslaten
Nana korobi ya oki
wesjes

Post by wesjes »

CAMP MODE
Sincx

Post by Sincx »

Kan best ff duren dat lossen trouwens Wes! Alle auto's staan stuk voor stuk 'gesjord' zodat ze niet gaan lopen glijden als het schip over de golven glijdt.
Dus moet alles losgemaakt worden, eruit gereden worden naar de kade/parking. Tevens is het pasen dus mss lagere bezetting idd.

Ben al lang blij dat ik niet in jouw schoenen sta...mijn geduld is non existent ik zou echt hélemaal geflipt raken van dat wachten ! :stampen:
Hoe dichter bij het komst hoe langer de dagen duren niet ? :mrgreen:
wesjes

Post by wesjes »

Sincx wrote:Kan best ff duren dat lossen trouwens Wes! Alle auto's staan stuk voor stuk 'gesjord' zodat ze niet gaan lopen glijden als het schip over de golven glijdt.
Dus moet alles losgemaakt worden, eruit gereden worden naar de kade/parking. Tevens is het pasen dus mss lagere bezetting idd.

Ben al lang blij dat ik niet in jouw schoenen sta...mijn geduld is non existent ik zou echt hélemaal geflipt raken van dat wachten ! :stampen:
Hoe dichter bij het komst hoe langer de dagen duren niet ? :mrgreen:

IDD ik kan/wil niet meer wachtte!! maar m'n schatje omhelzen haha
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Hmmm, als de boot pas om 22:00 aankomt, word hij morgenochtend gelost als het goed is. Dit kan een gehele dag duren afhankelijk van het aantal voertuigen.

Het losgooien gebeurt trouwens tegelijk met het lossen, die gasten krijgen meestal een uurtje voorsprong voordat ze gaan rijden.

Dus kun je hem pas dinsdag ophalen.
Image
wesjes

Post by wesjes »

HaRdCoRe-WeZ wrote:Hmmm, als de boot pas om 22:00 aankomt, word hij morgenochtend gelost als het goed is. Dit kan een gehele dag duren afhankelijk van het aantal voertuigen.

Het losgooien gebeurt trouwens tegelijk met het lossen, die gasten krijgen meestal een uurtje voorsprong voordat ze gaan rijden.

Dus kun je hem pas dinsdag ophalen.

Hij komt dus vanmiddag aan.
De hoegh ligt nu ergens bij de monding bij Ijmuiden.
Zal niet lang meer duren.
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

ik ben benieuwd iig..
Benjdmin

Post by Benjdmin »

The drama...

:lol:
Knite Force

Post by Knite Force »

The pic's we all want as soon as he spots his sweetheart for the first time!
FastFWD

Post by FastFWD »

ben benieuwd, zal voor je duimen :wink:
baRt

Post by baRt »

HaRdCoRe-WeZ wrote:Verschil is denk ik alleen dat er in Japan met een beetje respect naar het materiaal is gekeken. Dus eerst warmrijden voor je het vol in vtec knald.

uhm nee... daar doen ze met een auto waar ie voor gemaakt is en dat is knallen... warmrijden is 5000rpm voor die mannen, niet 3000 zoals wij het doen...

Maar who cares, het is een Honda, het zal wel loslopen... er is niks mis met dat ding en de mensen hier zijn gewoon teveel aan het zeuren...

het is de 21e en dat is voor wesjes het belangrijkste!!!
chris

Post by chris »

SPANNEND!!!!! :mrgreen:
MHG

Post by MHG »

the suspense is killing me!!!! :silly:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

D-Day.
wesjes

Post by wesjes »

Dusss ja! bootje lag al in de haven sinds gister! 20ste.. het is nu 21ste.. en het bootje ligt er nog steeds vaart vanavond cker weg.

En ik kan me auto pas dinsdag ophalen
Locked