Rondetijden op zandvoort met een ITR iemand ?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
DuceITR
Posts: 14
Joined: Tue Mar 11, 2008 5:12 pm

Rondetijden op zandvoort met een ITR iemand ?

Post by DuceITR »

Er zijn er ongetwijfeld wel al verschillende van jullie die op zandvoort gereden hebben met honda :lol: . Mijn vraag is nu hoe snel met een ITR ? standaard of getuned is eender.... En iemand soms al alfas tegegekomen op zandvoort ? :-? 155, 75, ... Iemand beweert door het lage koppel van de hondas en veel tragere rondetijd te rijden :-) . Weet iemand hierover meer ? Gaskleppie fzo bv :twisted: :razz:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Martin heeft een 2:07 gereden met een getunde ITR. Robin reedt met een veel meer standaard ITR 2:08.
Met de nagenoeg standaard ITR (onderstel stock en motor licht getuned) reed ik destijds 2:10. De keren dat ik zelf met meer vermogen en een beter onderstel reed had ik geen echte tijdwaarneming.
Met de standaard 1600cc B16 erin kon ik wel in de slipstream rondelang Martin bijhouden. Zie filmpje op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=bnSTTkLf-Xw

Ik ben wel een paar keer alfa's tegen gekomen, maar die waren allemaal dik langzamer dan ons.
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Na aanstaande maandag kan ik je vertellen wat een eg6 doet op Zandvoort....hoop met de huidige setup toch zeker 2.05 te gaan halen... :shock:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

CyRaX wrote:Na aanstaande maandag kan ik je vertellen wat een eg6 doet op Zandvoort....hoop met de huidige setup toch zeker 2.05 te gaan halen... :shock:


Vrijrijden.nl?
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

B16a2 is a great little engine, I also had a nice amount of power in my EK4!
DuceITR
Posts: 14
Joined: Tue Mar 11, 2008 5:12 pm

Post by DuceITR »

Merci voor de reactie :wink: . Is ongeveer wat ik dacht ze :) . Heel goed gereden met een B16 !! Heb je ook in zolder zien rijden met de B16 en je waart nog steeds de snelste :razz: . :clap
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Op Zolder was ik 6e in een veld van 64 auto's. Het enige wat voor me stond had of M3, of Elise achterop staan, of mocht niet meer de straat op. Dit was idd ook met de B16 erin.
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Katana wrote:
CyRaX wrote:Na aanstaande maandag kan ik je vertellen wat een eg6 doet op Zandvoort....hoop met de huidige setup toch zeker 2.05 te gaan halen... :shock:


Vrijrijden.nl?


Vrijrijden doe ik niet aan mee....90% daar is (laat ik het netjes houden) idoot..... :wink:

Dit is de Vijverberg trofee
Guest

Post by Guest »

Je houdt hem wel heel Frank? :)
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

J-Parts wrote:Je houdt hem wel heel Frank? :)


Das wel de bedoeling.... :wink:
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Gaskleppie wrote:Op Zolder was ik 6e in een veld van 64 auto's. Het enige wat voor me stond had of M3, of Elise achterop staan, of mocht niet meer de straat op. Dit was idd ook met de B16 erin.


De eerste keer op Assen (was regenachtig toen) reden er ook een aantal Elise's mee.
Kon ze toen met de eg6 bijhouden, en een aantal zelfs ingehaald....maar nogmaals het regende wel!
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

It also really depends what kind of Elise it is, 111R no chance!
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Gaskleppie wrote:Met de standaard 1600cc B16 erin kon ik wel in de slipstream rondelang Martin bijhouden. Zie filmpje op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=bnSTTkLf-Xw


Hmm,dus een 1.6 in de ITR is sneller dan een normale VTI?
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

LCR wrote:
Gaskleppie wrote:Met de standaard 1600cc B16 erin kon ik wel in de slipstream rondelang Martin bijhouden. Zie filmpje op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=bnSTTkLf-Xw


Hmm,dus een 1.6 in de ITR is sneller dan een normale VTI?


Hangt ook een beetje af van de rijder hé.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Hmm,dus een 1.6 in de ITR is sneller dan een normale VTI?


Ik vrees van wel! Een ITR heeft nou eenmaal het betere onderstel.

En idd, de elise die ik in belgie voor me moest laten was een Exige.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Die ben ik ook tegen gekomen, oranje mafkees
Locked