B16A2 R-garage civic back on track,new movie 2010
-
B16A2 R-garage civic back on track,new movie 2010
sommigen hier zullen mij wel kennen bij honda club belgium !
ik heb me hier aangemeld voor al die type r honda's natuurlijk !
ben zelf al lang in het vak van honda performance engine's
en maak ze zelf ook ,van b16 tot de nieuwste echte vtec motoren .
ik woon in belgie in de kempen genaamd bij kasterlee ,nabij turnhout en tilburg ,breda.
ben 30jaar en ben al bezig met honda van mijn 14jaar met brommers camino enz...en van mijn 17jaar aan honda wagens en motoren.
TOEN BESTONDEN DE B-series PAS :lol: en was ergeen sprake van een type-r engine. :wink:
ik heb me hier aangemeld voor al die type r honda's natuurlijk !
ben zelf al lang in het vak van honda performance engine's
en maak ze zelf ook ,van b16 tot de nieuwste echte vtec motoren .
ik woon in belgie in de kempen genaamd bij kasterlee ,nabij turnhout en tilburg ,breda.
ben 30jaar en ben al bezig met honda van mijn 14jaar met brommers camino enz...en van mijn 17jaar aan honda wagens en motoren.
TOEN BESTONDEN DE B-series PAS :lol: en was ergeen sprake van een type-r engine. :wink:
-
merci allemaal al !!!
en ja dingen die je weet kan je uitwisselen... maar toch niet alles denk ik zo ,er moet veel geexperimenteerd worden alvoren veel te weten te komen ik heb ook blokdoorsnede's en kopdoorsnede's onder handen genomen om zo naar uitersten te kunnen werken .
maar onthou ieder zijn ding al kost het één meer dan het ander .
maar ik ben iemand die van doelbewuste ingrepen houd waar het voor moet dienen in de eerste zaak het belangrijkste en grijp niet naar alles wat in de handel is ,voor je een goed product hebt dat 100% nut heeft ..............ben je goed bezig in mijn ogen "mijn mening".
B _SERIES IS MIJN DING
en ja nog is merci voor dieje goede uitlaat @itr897,hij bolt nog altijd rond :wink:
en ja dingen die je weet kan je uitwisselen... maar toch niet alles denk ik zo ,er moet veel geexperimenteerd worden alvoren veel te weten te komen ik heb ook blokdoorsnede's en kopdoorsnede's onder handen genomen om zo naar uitersten te kunnen werken .
maar onthou ieder zijn ding al kost het één meer dan het ander .
maar ik ben iemand die van doelbewuste ingrepen houd waar het voor moet dienen in de eerste zaak het belangrijkste en grijp niet naar alles wat in de handel is ,voor je een goed product hebt dat 100% nut heeft ..............ben je goed bezig in mijn ogen "mijn mening".
B _SERIES IS MIJN DING
en ja nog is merci voor dieje goede uitlaat @itr897,hij bolt nog altijd rond :wink:
-
-
-
-
185 PK STD MOTOR BUITEN ...
kleppen,veren en schotels,dta-ecu s40 box,uitlaat collector op testbank voor de rest std motor en draaid 9500 rpm
-
- Knite Force
Re: 185 PK STD MOTOR BUITEN ...
Gemeten vermogen?jonas (R-garage) wrote:kleppen,veren en schotels,dta-ecu s40 box,uitlaat collector op testbank voor de rest std motor en draaid 9500 rpm
-
-