Leuk voor er tussendoor op de zaak 8)
http://www.circuitcat.com/webcam1/index.htm
http://www.circuitcat.com/webcam2/index.htm
Kijken naar F1 test op Barcelona
Héhé, je moet wat hé
Ben zelf in 2001 een F1 weekend in Monaco wezen kijken, wat een geweld. :-? We dachten het trouwens wel zonder oordopjes te kunnen aanschouwen, om het zo puur mogelijk mee te maken enz............na de eerste F1 bak die langskwam hadden we ze allemaal heel snel ingedaan :lol:
Dat was op deze tribune:
Wel een aanrader trouwens !

Ben zelf in 2001 een F1 weekend in Monaco wezen kijken, wat een geweld. :-? We dachten het trouwens wel zonder oordopjes te kunnen aanschouwen, om het zo puur mogelijk mee te maken enz............na de eerste F1 bak die langskwam hadden we ze allemaal heel snel ingedaan :lol:
Dat was op deze tribune:

Wel een aanrader trouwens !
DC2TYPER wrote:Ik heb in Franchorchamps mensen gezien die van ellende stukjes karton en servetten van de hamburgers in hun oren begonnen te proppen :lol:
Als je het nooit gehoord hebt kan je je niet voorstellen wat voor een geluid daar uit komt :shock:
Bij mijn eerste F1 race die ik in levende lijve zag (Spa-Francorchamps 1994) kreeg ik bij de ingang gewoon oordopjes in m'n handen gedrukt. Niet dat ik ze dacht nodig te hebben maar toch maar meegenomen. Eerste F1 die langskwam (Ferrari met toen nog een V12) nog zonder oordopjes aangehoord :shock: ..... ze daarna maar heel snel alsnog ingedaan.
HondArd wrote:DC2TYPER wrote:Ik heb in Franchorchamps mensen gezien die van ellende stukjes karton en servetten van de hamburgers in hun oren begonnen te proppen :lol:
Als je het nooit gehoord hebt kan je je niet voorstellen wat voor een geluid daar uit komt :shock:
Bij mijn eerste F1 race die ik in levende lijve zag (Spa-Francorchamps 1994) kreeg ik bij de ingang gewoon oordopjes in m'n handen gedrukt. Niet dat ik ze dacht nodig te hebben maar toch maar meegenomen. Eerste F1 die langskwam (Ferrari met toen nog een V12) nog zonder oordopjes aangehoord :shock: ..... ze daarna maar heel snel alsnog ingedaan.
Aan de ingang werden er verkocht (2007) en dit voor 2euro voor een setje :shock: .
Niks speciaal gewoon zo gele als je overal ziet.
-