Wel ik heb gemerkt dat bij een koude start mijn stationair toerental naar 1600 gaat a 1700 en als hij warm heeft staat het rond de 800 net onder de 1000 dus. Is dit normaal bij een ITR of moet ik er toch eens naar laten zien in de garage?
Mvg Sinister
Lijkt op een luchtlek. Tenzij je ITR chiptuning heeft ondergaan. Dan komt je idle wel eens hoger te liggen.
Luchtlekken kunnen dus losse slangetje, rotte pakkingen, lekke injector ringen etc zijn.
Ook je PCV klep kan vast open staan. Dit is dat kunstof "knietje" wat tussen de runners van je inlaat spruitstuk zit.
Doet ie dat echt altijd? Ook als het 15 graden is buiten, of deed ie dat alleen als t snachts gevroren had. Ik denk dat je daar onderscheid in moet maken.
Mijn Integra deed dat wel, maar alleen als de buitentemperatuur dermate koud was.
Ja hij is wel gechipped dus ik denk wel dat hij rijk staat.
Pakkingen bedoel je daar de gaskets mee?
Die¨PVC klep kan je daar foto van laten zien?
Injecteurs na hoeveel km moeten die vervangen worden?
En bougies? Kleppen regelen om de 20000 zeker?
Hij is gechipped?
Dan kan het wel kloppen. Doordat de gechipte computers niet perfect met een ITR stationair klep om kunnen gaan is hij bij koude toestand vaak wat hoger dan de bedoeling is. Op zich is het niet erg. Als je de straat uit rijd is hij vaak al een heel eind gezakt.
Ah ok no problem dan, maar wat over deze vragen dan nog?
Injecteurs na hoeveel km moeten die vervangen worden?
En bougies? Kleppen regelen om de 20000 zeker?
injecteurs??????????????
injectoren?
die hoef je niet te vervangen of ze moeten kapot zijn dan wel maar dat komt zelden voor.
de mijne is ook gechipt en draait int begin ook hoger. en als ie warm is staat ie op ongeveer 900 toeren. geeft niks.