Honda dag Zolder Belgium [15-07-2007]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
RedSun

Post by RedSun »

Ah ok, lekker dan
Nana korobi ya oki
S.J.

Post by S.J. »

IvoG wrote:
Harko wrote:Het was de bedoeling dat de pace cars het tempo gingen opschroeven maar er waren veel mensen bij die met een gangetje van 30 zelfs naast de baan kwamen..

Ook was er een probleem dat er TEveel auto's waren omdat die rottige peug's er ook op moesten, en die reden ook niet netjes.. 1 zo'n belg hing er bijna uit om te filmen.. Dus daar reden ze ook niet verantwoordelijk..
:idea:

Ik deed de deur open tijdens het rijden. Ze hadden gewoon ons apart de baan op moeten gooien.
Harko

Post by Harko »

Eerst maar s een eigen auto S.J. dan eisen stellen
Katana

Post by Katana »

S.J. wrote:
Ik deed de deur open tijdens het rijden. Ze hadden gewoon ons apart de baan op moeten gooien.

Wij moeten een keer praten SJ over regels op en rond een circuit.
S.J.

Post by S.J. »

Harko wrote:Eerst maar s een eigen auto S.J. dan eisen stellen

Slaat nergens op naar mijn idee. Dus stel je hebt een onwijze sjonniebak met alles wat fout en geen verstand ervan hebt mag je meepraten. Maar stel je hebt nog geen rijbewijs of het geld maar wel de liefde en de passie moet je je smoel houden? :-? .

@Katana
Het was dan niet tijdens het racen he maar na de zoveelste pace car ronde waar we met 30 op de rechte stukken zaten.
S.J.

Post by S.J. »

foute post
Katana

Post by Katana »

S.J. wrote:

Slaat nergens op naar mijn idee. Dus stel je hebt een onwijze sjonniebak met alles wat fout en geen verstand ervan hebt mag je meepraten. Maar stel je hebt nog geen rijbewijs of het geld maar wel de liefde en de passie moet je je smoel houden? :-? .

@Katana
Het was dan niet tijdens het racen he maar na de zoveelste pace car ronde waar we met 30 op de rechte stukken zaten.

Inderdaad foute post. Het circuit is geen speeltuin. Ik spreek je.
Harko

Post by Harko »

S.J. wrote:

@Katana

Kort gezegt: JA

Gaat om het principe en de manier waarop je het zegt. Je zegt het zo dat je al jaren mee draait. Als rijders nou eens eisen stellen begrijp ik maar als iemand met de deuren open gaat op een circuit kan ik me voorstellen dat ze hebben besloten om mensen niet harder te laten rijden! Net als Katana zegt: het is geen speeltuin
S.J.

Post by S.J. »

ghehehe
Nu is het alsof het door mij komt dat we langzaam moesten rijden. Alsof mensen nooit regels overtreden.
RedSun

Post by RedSun »

Je bent daar het visitekaartje van de type-r club heh, als er wat gebeurt heeft de hele club gezeik.

Verder mag je wat mij betreft met alles meepraten ook zonder rijbewijs maar portieren open op een circuit is not done.
Nana korobi ya oki
S.J.

Post by S.J. »

Laten we het hierbij houden. Ik heb mijn standpunt en jullie jullie standpunt. En als je verder wil discuseren kun je me PMen.
RedSun

Post by RedSun »

Als je het maar niet nog een keer flikt :D
Nana korobi ya oki
S.J.

Post by S.J. »

Ik denk niet dat ik nog zal meerijden met pace-car laps. En met het time trial en hard rijden op het circuit is het enige wat opengaat het raam op een kiertje.
Voodoo

Post by Voodoo »

S.J. wrote:Ik denk niet dat ik nog zal meerijden met pace-car laps. En met het time trial en hard rijden op het circuit is het enige wat opengaat het raam op een kiertje.

Nou nou, het hoeft niet altijd hard te gaan om lol te hebben. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken SJ, onthoudt dit goed.
S.J.

Post by S.J. »

Das waar want in de auto was het wel gezellig praten. Beetje socializen met mensen die ik nog niet ken.
S.J.

Post by S.J. »

http://www.rdbpictures.weliketoparty.nl ... temid=#pic

Kvond nog wat pics staan zeer mooie kiekjes op van de Tiepe-R's
S.J.

Post by S.J. »

Katana wrote:
S.J. wrote:Frans ik heb wel wat stukjes van jou ja op film.

Nice, ben benieuwd 8)

Op of naast de baan?

Katana wrote:Zo Frank, dat is nog eens voorbij knallen :lol:

Holly Sh*t

Ik heb me zeker vermaakt maar zie niets op de filmpjes van mijn auto.

Nomaals mijn complimenten aan Kristof en Jimmy. U heeft zich keurig op de baan gedragen en was fijn om samen te rijden. Dwazen genoeg gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=Bv4AFAwvmSQ
Eindelijk mensen filmpje van zolder :D
1e deel is van de heenreis en camping 2e deel is van de event zelf wat begint op 04:43
waarschijnlijk is het 2e deel wat intressanter voor de circuit minded poeple
Benjdmin

Post by Benjdmin »

HOLY SPIN! :shock:
ITR639

Post by ITR639 »

Benjdmin wrote:HOLY SPIN! :shock:

:o ops: :lol:

Mooi filmpje SJ :wink: Je mag nog eens mee :razz:
S.J.

Post by S.J. »

Nu durf ik wel :D !