Motor topic (Post 1= forum rijders)
Niet zo vlug heren, er staan vast nog het een en ander op stapel voor de 2007RR.
De uitlaat is meestal het eerste wat men ontwikkeld.
Kijk maar even in het lijstje van de 1000RR en 2005 600RR 8)
Clip on's 8)
http://www.mugen-power.com/motorcycles/cbr1000rr06/index.html
http://www.mugen-power.com/motorcycles/cbr600rr/step.html
De uitlaat is meestal het eerste wat men ontwikkeld.
Kijk maar even in het lijstje van de 1000RR en 2005 600RR 8)
Clip on's 8)
http://www.mugen-power.com/motorcycles/cbr1000rr06/index.html
http://www.mugen-power.com/motorcycles/cbr600rr/step.html
chris wrote:HaRdCoRe-WeZ wrote:MLM wrote:
Wat is dat eigenlijk? een tok?
Back protector, rij bijna niet meer zonder.
maat van me gebruikt dat ding bij snowboarden.. is op zn rug terecht gekomen en heeft m gebroken. Maar door dat ding was de breuk heel netjes en is alles netjes op zn plek gebleven, hij is naar de 1e hulp gelopen :shock:
hij had t bedrijf die t maakt een bedank mail gestuurd, kreeg persoonlijk antwoord terug van (ik geloof) max biaggi die toendertijd (nu misschien nog) boegbeeld van dat bedrijf was
Heb ik ook gehad met snowboarden.. L2 gebroken + nog wat andere (gecompliceerdere) breuken in m'n pols. Ik had alleen geen protector om en lopen was niet echt een optie :lol:
Gelukkig wel een stabiele rugbreuk, ik heb wel drie maanden in gipscorset op bed gelegen.
VTECCIE wrote:Kijk, dat bedoel ik. Mugen spullen voor de 2007 RR.
Go = Slip-on Exhaust System
Show = Rim Sticker, Reserve Tank Cover, Master Cylinder Cap, Aluminium Oil Cap, Number Plate Bolts
ik denk voor de serieuze motorfiel die een stuk sneller wil dat hij niet bij Mugen moet zijn maar meer bij HRC of Ten Kate
maar laten we wel wezen het niveau van de motorfietsen ligt zo ver weg dat wij het maximum potentieel er nooit uit zullen halen
en dus daarom kunnen wij ons mooi verlekkeren op echte Mugen Number Plate Bolts
Ik heb plastic plate bolts van Brezan. Gewichtsbesparing en dus sneller. Eat your heart out Mugen...



Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Martin.O wrote:VTECCIE wrote:Kijk, dat bedoel ik. Mugen spullen voor de 2007 RR.
Go = Slip-on Exhaust System
Show = Rim Sticker, Reserve Tank Cover, Master Cylinder Cap, Aluminium Oil Cap, Number Plate Bolts
ik denk voor de serieuze motorfiel die een stuk sneller wil dat hij niet bij Mugen moet zijn maar meer bij HRC of Ten Kate
maar laten we wel wezen het niveau van de motorfietsen ligt zo ver weg dat wij het maximum potentieel er nooit uit zullen halen
en dus daarom kunnen wij ons mooi verlekkeren op echte Mugen Number Plate Bolts
Zet lekker dit setje erop 8)
http://www.honda.co.jp/HRC/products/kit ... index.html
Dit was mijn vorige motor
Suzuki GSX-R600 met yoshimura TRC
En KTM Duke II
Maar beide weg gedaan omdat het iets te vlot begon te gaan
http://www.youtube.com/watch?v=H7NkdxOyFvw
En dan uiteindelijk deze gekocht
zo had ik toch nog een speeltje
Yamaha Raptor 700 r
Gaat niet zo snel
En is wat beter voor de boetes
Suzuki GSX-R600 met yoshimura TRC


En KTM Duke II


Maar beide weg gedaan omdat het iets te vlot begon te gaan
http://www.youtube.com/watch?v=H7NkdxOyFvw
En dan uiteindelijk deze gekocht
zo had ik toch nog een speeltje
Yamaha Raptor 700 r


Gaat niet zo snel
En is wat beter voor de boetes