Intervieuw met een ITR eigenaar
Intervieuw met een ITR eigenaar
Mijn vader had het gezien:
In de Aktueel sportief van 06-02-2008 staat een artikel/intervieuw met een zekere Mark O. (37) uit Heemskerk.
Is dit misschien een bekende van het forum? De naam en het gezicht zeggen mij namelijk beide totaal niets.
Kan niet scannen, maar ga toch proberen dit ergens te regelen als er interesse is om het te zien.
Staat zeker niets spectaculairs in. Auto is Origineel Nederlands (bouwjaar 08-1999) en is sinds 05-2006 in diens bezit.
Hij beweert dat er '22 of zo' geleverd zijn in Nederland.
Auto ziet er fenomenaal uit. Geen stoeprand schade of lelijke tupperware op die auto!
In de Aktueel sportief van 06-02-2008 staat een artikel/intervieuw met een zekere Mark O. (37) uit Heemskerk.
Is dit misschien een bekende van het forum? De naam en het gezicht zeggen mij namelijk beide totaal niets.
Kan niet scannen, maar ga toch proberen dit ergens te regelen als er interesse is om het te zien.
Staat zeker niets spectaculairs in. Auto is Origineel Nederlands (bouwjaar 08-1999) en is sinds 05-2006 in diens bezit.
Hij beweert dat er '22 of zo' geleverd zijn in Nederland.
Auto ziet er fenomenaal uit. Geen stoeprand schade of lelijke tupperware op die auto!
MHG wrote:is dat artikel ook online te lezen?
Heb gisteren even de www.aktueel.nu pagina door zitten spitten maar kon het niet vinden!
Op al mijn trefwoorden vond hij niets, en ook als ik op de pagina high lights zocht vond ik niets.
Het is Aktueel Nr. 6 (6 Februari - 12 Februari 2008)

Zelf weet ik geen andere site waar ik een foto up kan loaden zodat hij niet in formaat krimpt.
De foto zelf is 1.7 mb.
Bij interesse graag een pb-tje dan kan ik hem doorsturen. Met inzoomen is het namelijk makkelijk te lezen bij het origineel.
Ohja en nog een laatste ding:
Het is opzich maar een knullig opgezet stukje tekst want in 2 uur een tank leeg, das niets spectaculair. Zijn er genoeg op het forum die een volle tank er eerder doorheen jagen. :lol:
mr. X wrote:
Zelf weet ik geen andere site waar ik een foto up kan loaden zodat hij niet in formaat krimpt.
De foto zelf is 1.7 mb.
http://www.imageshack.us/
Foto's tot 2mb worden niet verkleind