sportstuur, ervaringen?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
wilco

Post by wilco »

Ik heb wel een stuur op het oog maar voor de ITR blijken er zo geen goede nafen te vinden , maar ik hoorde dat een naaf van een Civic EG (92'-96'????) ook moest passen???
Bouli

Post by Bouli »

even het topic afstoffen, daar waar ik het onnodig vind om voor mijn vraag een nieuw topic aan te maken :o ops:

Antwoord op bovenstaande vraag is trouwens ja en andersom ook :wink:

Ik heb voor in mijn EJ2 coupe een oem DC2 momo stuurtje gekocht (non srs)

Nu zit ik echt met een domme vraag... wat moet er van het stuur af om bij de bout te komen ? het kleine honda-tekentje alleen ? of ook die zwarte rand met gaatjes die eromheen zit ?

Ik stel de vraag, omdat het stuurtje in perfecte staat is en ik het niet wil beschadigen... ik doe normaal trial & error, maar met zo'n prachtstuurtje liever niet.

dit stuurtje:
Image
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Normaal kun je die grote driehoek (lap leer) met twee torx schroefjes losdoen. Die zitten horizontaal vanboven.
Ben niet zeker maar zo zit het met mijn stuur (wel met airbag).
Dan pas kun je bij de bout.
Bouli

Post by Bouli »

ah k heb het idd, die hele flap kan eraf :-)

wat een prielwerk.

dan heb ik 2 losse draadjes, massa en plus voor de toeter... de massa moet die op het bovenste of onderste pinnentje aangesloten worden :o ops:
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Bouli wrote:ah k heb het idd, die hele flap kan eraf :-)

wat een prielwerk.

dan heb ik 2 losse draadjes, massa en plus voor de toeter... de massa moet die op het bovenste of onderste pinnentje aangesloten worden :o ops:

Dat maakt niet uit, kies dus maar :wink:
Bouli

Post by Bouli »

Thanks, binnenkort maar omwisselen, auto moet binnenkort toch uitgelijnd worden.
Locked