Hebtie nou 221 pk of veel meer, want anders hoortie nog steeds op het fietspad thuis, elke europese auto van dit prijssegment heeft hetzelfde of meer vermogen aan boord. :-?
genesis wrote:Hebtie nou 221 pk of veel meer, want anders hoortie nog steeds op het fietspas thuis, elke europese auto van dit prijssegment heeft hetzelfde of meer vermogen aan boord. :-?
Genesis
FD2 heeft 225pk, uit de test in UK zelfs 237 off fabric..
En elke europese auto in dit prijs segment? incl turbo bedoel je.
genesis wrote:Hebtie nou 221 pk of veel meer, want anders hoortie nog steeds op het fietspas thuis, elke europese auto van dit prijssegment heeft hetzelfde of meer vermogen aan boord. :-?
genesis wrote:Hebtie nou 221 pk of veel meer, want anders hoortie nog steeds op het fietspas thuis, elke europese auto van dit prijssegment heeft hetzelfde of meer vermogen aan boord. :-?
genesis wrote:Hebtie nou 221 pk of veel meer, want anders hoortie nog steeds op het fietspas thuis, elke europese auto van dit prijssegment heeft hetzelfde of meer vermogen aan boord. :-?
Genesis
FD2 heeft 225pk, uit de test in UK zelfs 237 off fabric..
En elke europese auto in dit prijs segment? incl turbo bedoel je.
Elke auto van dit (prijs)segment heeft turbo, ook de japanse w.o. Mazda ect, alleen honda zit nog te 'suffen' :roll: Of is een turbo voor een auto 'vloeken in de kerk' op een hondaforum?! :roll:
Want de trend word relatief kleine motoren met drukvulling, sterke n.a. motoren zijn voor behouden met een grotere motorinhoud en dan met name van BMW, Audi en in mindere mate Mercedes en in dit segment zit honda niet. (het andere segment ook niet overigens :roll: )