Ik ben dennis, 26 jaar jong en woon in Udenhout.
Ik ben autoschadehersteller van beroep, 5 jaar gewerkt als plaatwerker en sindskort begonnen bij een ander bedrijf als allrounder.. nu dus voorbewerken en plaatwerken.
Ik ben al menig jaar honda fanaat en veel verschillende honda's gereden.. na een paar keer een ander merk kom ik elke keer toch weer terug bij honda.
ik rijd op dit moment een honda accord 2.0iLS uit 1999, heb hem pas net eigenlijk maar het is nu al zo goed als zeker dat hij er weer uit gaat over ongeveer 2 maanden.
mijn vriendin heeft net een andere baan gekregen hier heel dichtbij dus hebben we genoeg aan 1 auto.. zij wil niet in de grote accord rijden en ik wil niet in de ford fiesta rijden.. ik moet zeggen dat hij voor zijn klasse echt super goed rijd maar om er straks elke dag in te rijden vind ik niks.
nu gaan dus beide auto's plaats maken voor 1 andere..
ben al eventjes aan het kijken en denken maar het word deze keer een lastige keuze.. en ook nu is er een ander merk/model wat me erg aanspreekt maar goed.. andere merken houden het niet lang vol bij mij..
een civic 5 deurs is erg functioneel en dat is toch wel makkelijk als enige auto.. maar functioneel is op dit moment nog geen noodzaak.. mag dus ook een 3 deurs zijn.. maar als het dan een 3 deurs zou worden.. dan het liefste een ep3..
een type r is toch echt een jongensdroom en het zou natuurlijk super zijn die 1x te kunnen realiseren.
maar even genoeg gezever..
hier wat foto's van mijn accord: