Dennis

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Pollie

Dennis

Post by Pollie »

hey mensen,

Ik ben dennis, 26 jaar jong en woon in Udenhout.
Ik ben autoschadehersteller van beroep, 5 jaar gewerkt als plaatwerker en sindskort begonnen bij een ander bedrijf als allrounder.. nu dus voorbewerken en plaatwerken.
Ik ben al menig jaar honda fanaat en veel verschillende honda's gereden.. na een paar keer een ander merk kom ik elke keer toch weer terug bij honda.
ik rijd op dit moment een honda accord 2.0iLS uit 1999, heb hem pas net eigenlijk maar het is nu al zo goed als zeker dat hij er weer uit gaat over ongeveer 2 maanden.
mijn vriendin heeft net een andere baan gekregen hier heel dichtbij dus hebben we genoeg aan 1 auto.. zij wil niet in de grote accord rijden en ik wil niet in de ford fiesta rijden.. ik moet zeggen dat hij voor zijn klasse echt super goed rijd maar om er straks elke dag in te rijden vind ik niks.
nu gaan dus beide auto's plaats maken voor 1 andere..
ben al eventjes aan het kijken en denken maar het word deze keer een lastige keuze.. en ook nu is er een ander merk/model wat me erg aanspreekt maar goed.. andere merken houden het niet lang vol bij mij..
een civic 5 deurs is erg functioneel en dat is toch wel makkelijk als enige auto.. maar functioneel is op dit moment nog geen noodzaak.. mag dus ook een 3 deurs zijn.. maar als het dan een 3 deurs zou worden.. dan het liefste een ep3..
een type r is toch echt een jongensdroom en het zou natuurlijk super zijn die 1x te kunnen realiseren.
maar even genoeg gezever..

hier wat foto's van mijn accord:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
S.J.

Post by S.J. »

Welkom
grappig ik was afgelopen weekend nog in Udenhout kom er verder nooit maar werd uitgenodigt voor carnaval.
Hakkinen

Post by Hakkinen »

Hey Dennis, welcome here :)
wesjes

Post by wesjes »

Welcome! ^_^ hoop voor jou dat je ook een Type-R mag gaan rijden
Pollie

Post by Pollie »

dankje.. het moet zoiezo een auto worden waar mijn vriendin ook goed in kan rijden/zitten.. (ze is nogal een de kleine kant)
heb ook al wat tests en reviews gelezen van de ep3.. de ene zegt dat hij te stug is voor dagelijks gebruik.. de ander zegt dat hij wel stug is maar die kan er makkelijk lange afstanden mee rijden..

civic 5 deurs vind ik echt teveel een oude lullen bak.. niet dat ik hem niet mooi vind maar die heeft echt totaal niks spannends of sportiefs om het zo maar te noemen..

en dan dacht ik nog aan een mazda 3 sport 2.0 active.. en auto die echt alles heeft wat je je maar kan wensen.. maar ja.. het is geen honda.
RedSun

Post by RedSun »

Welkom Dennis!

Accord R! :D
Moet je meissie maar ff schikken :razz:

Bij welk autoschadeherstel bedrijf werk je als ik vragen mag?
Nana korobi ya oki
Pollie

Post by Pollie »

ja, accord R is idd machtig.. heb het ook al met regelmaat op tafel gegooid maar het lijkt echt op een nee...

ik heb 5 jaar gewerkt bij schadecentrum waalwijk (van mossel groep) en sindskort werk ik bij donkers autoschade moergestel.
S.J.

Post by S.J. »

Pollie wrote:dankje.. het moet zoiezo een auto worden waar mijn vriendin ook goed in kan rijden/zitten.. (ze is nogal een de kleine kant)
heb ook al wat tests en reviews gelezen van de ep3.. de ene zegt dat hij te stug is voor dagelijks gebruik.. de ander zegt dat hij wel stug is maar die kan er makkelijk lange afstanden mee rijden..

civic 5 deurs vind ik echt teveel een oude lullen bak.. niet dat ik hem niet mooi vind maar die heeft echt totaal niks spannends of sportiefs om het zo maar te noemen..

en dan dacht ik nog aan een mazda 3 sport 2.0 active.. en auto die echt alles heeft wat je je maar kan wensen.. maar ja.. het is geen honda.

HAHAHA
EP3 stug?
In Japan waren ze nog stugger :P
wesjes

Post by wesjes »

Misschien een FD2 meer wat voor jou heeft ook 5 deurs :P
Pollie

Post by Pollie »

ik heb er zelf nog nooit in gereden of meegereden dus kan er weinig van zeggen.. dit is enkel wat ik erover gelezen heb..
maar hoe stug is een ep3 nou? in hoeverre je dat zo kunt beschrijven..
noppie

Post by noppie »

Hey Dennis welkom..

Nice work schadehersteller!

ik doe dit ook al een aantal jaren en blijft een mooi vak.

EP3 origineel zou ik vergelijken dat net zo stug is als m'n vorige 96er civic verlaagd met 17 inch die best stug was.

EP3 vrij stug vooral met dit koude weer maar in de zomer heel goed te doen.

Ik ben t gewend met de vorige hondas ...maar jij van zo'n comfortabele accord naar een ep3...zal tegenvallen.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Welcome! :thumbs:
jupke

Post by jupke »

welkom :D
Lucas79

Post by Lucas79 »

Welkom... Weet niet wat je portomonee toestaat, maar een FN2 misschien? Is stugger dan je accord, maar rijdt wat mij betreft zeer comfortabel, moet er vaak lange afstanden (en helaas files) mee rijden, maar dat gaat prima.
Deus Ex Machina!
Keung

Post by Keung »

Welkom hier!

Ben benieuwd naar je volgende keuze.
Je huidige Accord is ook niet verkeerd, zeker met de zeldzame kleurtje Baikel Green Pearl (G86P) geloof ik.
In de schaduw = blauw, als de zon erop schijnt = groen :-)
RedSun

Post by RedSun »

Ah de Van Mossel groep. Veel zaken mee gedaan vroeger.

Huidige werkgever ken ik niet. ASN? Schadenet? of niet aangesloten bij een keten?
Nana korobi ya oki
Pollie

Post by Pollie »

nee, we zijn volgens mij niet aangesloten bij een keten..

ik heb een ej9 gehad, ek model hatchback met 16 inch en een schroefset.. met 17 inch ben je nog stugger en als ik dat moet vergelijken met een ep3 gaat me dat idd wel tegenvallen..
een accord heeft erg veel comfort dus ik zal kwa comfort een stapje achteruit gaan.. dat is ook niet zo erg.. maar ep3 is misschien een stapje te ver terug.. alhoewel de ep3 weer andere dingen heeft die een minpuntje opheffen..

ik vind de fn2 prachtig.. maar die is voor mij helaas onbetaalbaar.. ep3 zou voor mij ook goed zoeken zijn maar niet onmogelijk.. ik gok dat ik straks zo'n 15k te besteden heb..

bedankt voor het warme onthaal!
:D
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Dennis.
Pollie

Post by Pollie »

gisteren even lekker bezig geweest met de accord, gewassen en gepoetst met meguiars.. man man, wat is ie der van opgeknapt..
echt geweldig!

Image

Image

Image
Locked