Inmiddels nog een zilveren Hybrid opgebouwd voor dezelfde bedrijf (lees: klant).
In de planning staat nog een zwarte exemplaar met dezelfde lip-kit, wielen en 2-DIN SatNav.
Een 'kaalgestripte basis' FN2 versie heeft zo'n 2-din paneel, hierin kan je een 1-din radio met bakje of een 2-din radio/ navigatie monteren.
Bij een aftermarket radio zul je wel een radioverloopstekker nodig hebben van OEM Honda stekker > ISO stekkers.
Ook zul je een verloopje nodig hebben voor de antennekabel van OEM Honda antennestekker > conventionele antenneplug
OKeej. ook heb ik een "verhaal" gehoord, dat als je de orginele radio er uit haald dat je climate controle niet meer zichtbaar is op je scherm??? weet jij dat toevallig Keung?
OKeej. ook heb ik een "verhaal" gehoord, dat als je de orginele radio er uit haald dat je climate controle niet meer zichtbaar is op je scherm??? weet jij dat toevallig Keung?
Ik weet bijna zeker dat je climate control gewoon blijft werken op de display.
Het is alleen dat er geen RDS radio-informatie wordt weergegeven.
Whaah vet! Wat kost dat lip kitje en die velgen? Ik heb onze accountmanager ook in een Hybrid gestopt, alleen dan een blauwe. Lijkt me wel lache om die ook om te bouwen. Jammer dat je er niet meteen een K20 in geswapt hebt. (en de gearbox) 8)
unicorn wrote:Whaah vet! Wat kost dat lip kitje en die velgen? Ik heb onze accountmanager ook in een Hybrid gestopt, alleen dan een blauwe. Lijkt me wel lache om die ook om te bouwen. Jammer dat je er niet meteen een K20 in geswapt hebt. (en de gearbox) 8)
Grtz
daarvoor had ik laatst de dealer gebeld... t hele pakket inc. spuiten en banden kwam neer op een kleine 2450 euro..
@ Chris: De eerste APK is pas over 4 jaar, dan is de leasecontract al afgelopen. Tegen die tijd kan de xenonset weer eruit en originele HB4 lampen terug erin.
Het blijft wel een risico tegenover de politie, maar daar is de berijder volledig van op de hoogte.
@ BugsM: Tel ongeveer een halve Hybrid erbij op... :wink: